Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34 Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo
Příspěvek
od 007houmr » 16 úno 2012, 17:20
Zkoušel jsem, jestli mě funguje čerpadlo v nádrži při zapnutí klíčku. To bylo OK, rozběhlo se asi na 2 sec. Když nazkočil motor, rozběhlo si i čerpadlo. Je to tak správně? Myslel sem, že to čerpadlo dává jen při startu a pak už ne. Sharan AUY.
VW Sharan, AUY, 2003
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818 Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek
od honzas1 » 16 úno 2012, 17:25
jo dělá to tak normálně..
polo 1.4tdi AMF
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34 Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo
Příspěvek
od 007houmr » 16 úno 2012, 17:36
Díky, o starost míň. A je možné, aby to čerpadlo běželo správně, ale dávalo málo nafty při startu? Zdá se mě na něm malý tlak. Kolegovi to po odpojení hadičky od filtru, zacpání prsten a zapnutí klíčku natlakuje, že když uvolníte prst, tak to z hadičky vystříkne. Mě to nedělá, ikdyž jsme dali už i jiný čerpadlo. Že by někde netěsnost, kterou jsem zatím nenašel? Má někdo nějakou zkušenost?
VW Sharan, AUY, 2003
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 16 úno 2012, 17:47
007houmr píše: Díky, o starost míň. A je možné, aby to čerpadlo běželo správně, ale dávalo málo nafty při startu? Zdá se mě na něm malý tlak. Kolegovi to po odpojení hadičky od filtru, zacpání prsten a zapnutí klíčku natlakuje, že když uvolníte prst, tak to z hadičky vystříkne. Mě to nedělá, ikdyž jsme dali už i jiný čerpadlo. Že by někde netěsnost, kterou jsem zatím nenašel? Má někdo nějakou zkušenost?
že měníš čerpadlo to nic neznamená musíš mít tlakoměr zapnout a tlak musí být O,5 atm
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34 Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo
Příspěvek
od 007houmr » 16 úno 2012, 18:12
A ten právě nemám. Budu muset někoho poprosit. Takže, než zase vyměním čerpadlo, bude lepší přeměřit, jestli dává dost přímo u něj a pak ještě u filtru, jestli třeba není někde přicpaná nebo děravá hadička. Šmankote babičko čaruj.....
VW Sharan, AUY, 2003
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317 Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Marek77 » 17 úno 2012, 07:43
Mám dojem, že půl Baru je málo. U PD by mělo být určitě víc. Nebo se pletu?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3637 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 17 úno 2012, 08:01
budík na měření půl baru není potřeba. Stačí pět metrů hadice a zvednout patřičně vysoko.
Oct asv 2000, DieselPower
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 17 úno 2012, 08:04
Marek77 píše: Mám dojem, že půl Baru je málo. U PD by mělo být určitě víc. Nebo se pletu?
ladas na dojmy se vyprdní, víš že pedečkám rozumím jak koza petrželi a jsem jen teoretikem, ale pilně se učím,
parametry čerpadla pro fábii bls bsw zn,pierburg je:
druh provozu: elektrický
průměr [mm]: 109
délka [mm]: 205
počet přípojek: 2
tlak [bar]: 0,5
tlak [psi]: 7,25
napětí [V]: 12
a to se nepletu
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317 Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Marek77 » 17 úno 2012, 08:48
Fakt je, že teoreticky by půl Baru stačilo - lepší než nic. První PéDéčka podávací čerpadla vůbec nemají (a taky jezdí).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 17 úno 2012, 08:50
Pája 19 píše: budík na měření půl baru není potřeba. Stačí pět metrů hadice a zvednout patřičně vysoko.
takže doporučuješ měření hned vedle paneláku,
když se podíváš do hadičky tak v prvním patře ti musí šplíchnout do do levého oka a ve druhém bude pravé oko OK
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3637 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 17 úno 2012, 09:04
slovacek.milos píše: Pája 19 píše: budík na měření půl baru není potřeba. Stačí pět metrů hadice a zvednout patřičně vysoko.
takže doporučuješ měření hned vedle paneláku,
když se podíváš do hadičky tak v prvním patře ti musí šplíchnout do do levého oka a ve druhém bude pravé oko OK
Bingo! Nemám budík, tak to dělám takhle. Střecha u garáže mi zatím stačí.
Oct asv 2000, DieselPower
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867 Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany
Příspěvek
od sniper-- » 17 úno 2012, 09:22
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317 Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Marek77 » 17 úno 2012, 09:34
Tandem dává ve vysokých otáčkách kolem 6 Bar (mám dojem), takže bys potřeboval mrakodrap (60 metrů výšky)
.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
007houmr
Sběrač informací
Příspěvky: 34 Registrován: 28 črc 2011, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč/Znojmo
Příspěvek
od 007houmr » 17 úno 2012, 09:41
Zajímavá teorie!
Že bych to tak vyzkoušel? A průměr tý hadice předpokládám stejný jako je palivová? Zaboha nemůžu sehnat nikoho, kdo by měl budík.
VW Sharan, AUY, 2003