Chlapy, co se týká tandemového čerpadla, je jedno, jestli mám na motoru to s dvěma tesněníma nebo to s tím těsněním v celku? Měl jsem nějaký půjčený na zkoušku a teď si zaboha nemůžu uvědomit, který sem tam měl. To co si myslím, že tam bylo má na sobě to dvojitý těsnění, ale vím určitě, že mezi čerpadlem a hlavou byl ten kovový výlisek, což by mělo být to druhé těsnění, které se dávalo na novější typy. Ještě je třetí možnost, že tam někdo přede mnou dal starší tandem z dvojitým těsněním a na to plácnul ještě to kovové těsnění, ale to je snad blbost. Každopádně podle VIN bych tam měl mít tandem s jedním těsněním v celku, ale na stole mě leží tři čerpadla a všechny s dvojitým těsněním plus jedno těsnění kovové.
Co byste poradili? Koupit nové gumové dvojité tešnění a dál to neřešit?
