Kablík k řídícímu vstřiku golf iv 1,9 Tdi 66 KW ALH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Bydliště: Praha Nusle

Kablík k řídícímu vstřiku golf iv 1,9 Tdi 66 KW ALH

Příspěvek od Pajsn »

Prosím vás kolik kabelů má vést k řídícímu vstřiku? našel jsem v místě kde se připojuje kabel od hlavního vstřiku volný kablík neíte co to jeee ??? normálně tam vedou dva a třetí my tam jentak vykukuje :o na fotce je to ten malinkej caplí asi 5 mm dlouhý. Koká ale od kabelu co vedou do toho konektoru z kterého pak pokračují kabely do vstřiku.Obrázek auto mi ohřátá běží nepravidelně už jsem to tu řešil myslel jsem že je to dvouhmota ale mechanik tvrdí že nééé tak už fakt nevím.
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Bydliště: Praha Nusle

Příspěvek od Pajsn »

Ještě mám takovou zajímavost když my klesají na volnoběh otáčky tak do nějakýcj 1200 spadne ručička rychle potom se na 900 plazí a když se odrazí od 900 tak sebou motor cukne. Při studením motoru do 90 °C to spadne krásně čistě bez otřesů. Wag žadnou chybu neukázal vše v normě. Tak jsem si myslel jestli ten kablík s tím nemá něco společného. Dlouho řeším tu dvouhmotu už jsem to chtěl vyměnit a ted mi řeknou že to tím není. Ještě me napadlo zkusit propláchnout vstřiky protecem jestli to má smysl. Ještě bch potřeboval poradit kde najdu snímač otáček klikového hřídele? A kde se odpojuje čidlo spojky?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“