Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
oni myslia odvod oleja nie privodmr.freezer píše:ved na tu trubku treba mat spravenu "humlovu 17ku"
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
To je zajímavý, někde se píše "vem to do kombinaček a rozhýbej to" a někde že se to poškodí. Já už to jednou znásilnil a rozhýbal jsem to. Turbo budu rozebírat, na co mám mrknout jestli jsem nepoškodil? Nebo jak se to projeví za jízdy?1M píše:Jak tu někdo již psal, tak rozchodil zatuhlou regulaci opakovaným taháním za tyčku co vede z baňky, jinde jsem však četl, že se tak může turbo poškodit. Jestli je to tak, jak nebo čím dochází k poškození?
Díky
-
PEEK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14 zář 2006, 10:15
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Dáko som to celé asi nepochopil... To už bolo turbo rozobraté, otočná kulisa, ktorá prenáša pohyb z palca na lopatky bola odstránená a ty si točil jednotlivými lopatkami dookola o 360°, ako tomu nasvedčujú stopy v sadziach ? Aký to malo zmysel, keď už bolo turbo rozobrané ?TDI tech píše:Mozem dat zopar foto ako to dopadne ked to "vemes do kombinacek" a rozchodis
Octavia I 1.9TDI-81kW/ASV/Elegance/MR2002
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
-
PEEK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14 zář 2006, 10:15
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Materiál lopatiek je žiaruvzdorná zliatina INCONEL.prowmen píše:Kristovy rany... To fakt způsobilo "násilné" rozhýbávání regulace? Co to dělalo za chodu? Myslel jsem že je to odolnější matroš, vypadá to na nějaký bahno
Octavia I 1.9TDI-81kW/ASV/Elegance/MR2002
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
Teraz nechapem je teba, ved ked to rozberies tak sa da kazdou lopatkou otacat o 360stupnov. Si chcel bidiet ako to dopadne ked sa pouziju kombinacky a hruba sila bez rozumu. Tak to vidis. Lopatku celu skrutilo na oske a zahlo koniec odtokovej hrany.PEEK píše:Dáko som to celé asi nepochopil... To už bolo turbo rozobraté, otočná kulisa, ktorá prenáša pohyb z palca na lopatky bola odstránená a ty si točil jednotlivými lopatkami dookola o 360°, ako tomu nasvedčujú stopy v sadziach ? Aký to malo zmysel, keď už bolo turbo rozobrané ?TDI tech píše:Mozem dat zopar foto ako to dopadne ked to "vemes do kombinacek" a rozchodis



