Octavia TDi 74kw 4x4 kolik koni?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
20ludí mu povie nech spraví fmic a on si mele stále to svoje,však ho nechajte nech odpáli turbo a potom sa zobudí z toho sna.daj si tam chip,mne sa zdá že viac ani nepotrebuješ,podla toho čo čítam.Niektorý ludia sa jednoducho potrebuju popáliť a potom im to už dojde,len sa to vecsinou dosť predraží.
Octavia 4x4 Combi kachle
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L

Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Golf II 1,6TD 59KW SB
No však práve Pepane,mne osobne je to jedno,nech to premňa zamňa dá aj napriamo bez ic,ja mam take iste auto a mam tam VB turbo aj vstreky a začínal som 312/256,potom FMIC a tak ďalej.Hlavne že bude mať holu ruru,to je podstatne.
Octavia 4x4 Combi kachle
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
beries to s humorom, to je fajn.... len aby potom po lete bolo este co ladit a nemal si z toho bezmotorove vozidlo (lebo aj to sa moze stat)Octava píše:vimze to semnou myslite vsichni dobre, hold zacinam z opacnyho konce noo

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ale hovno, kolik chiplech 96kW jezdí a neudí se, mraky. Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo. Klidně to může bez FMIC udělat a pak časem cooler dodělat. Jsem ještě neviděl utavený TDI, kvůli malému IC. Max to bude víc hulit a méně to pojede.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Tak toto bolo predpokadam skor zbozne prianie majitela ako odbrzdeny vykon, nie?Kornout píše:Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo.

Mas pravdu, da sa jazdit aj so 120 st.C teplotou nasavaneho vzduchu, ale takto sa ladilo v zaciatkoch, ked boli veci ako EGT a EMP tabu a vsetko bolo len o plniacom tlaku a kolko tam dostanes na jednen zazeh nafty..... nevidim dovod preco sa ku tomu vracat, to zvezenie s dobre odladenym motorom so 150-160ps bude uplne ine ako 160-170ps s malym IC.
Kazdopadne je to na nom pre co sa rozhodne, argumenty z oboch stran uz dostal...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
To si delas prdel??? A co utavene turba a vstriky na jedne jiste IbizeFR ?? Kdy mel na hybridu 1.8 baru, varil se mu olej jeblo turbo... A nakonec vytavene vstriky..Kornout píše:Ale hovno, kolik chiplech 96kW jezdí a neudí se, mraky. Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo. Klidně to může bez FMIC udělat a pak časem cooler dodělat. Jsem ještě neviděl utavený TDI, kvůli malému IC. Max to bude víc hulit a méně to pojede.
Otravoval me nekolikrat s timhle problemem, a kdyz jsem slysel ze na FR serie IC nekdo nastavi na prani zakaznika 1.8BAR

To jsou rady jak z materske skolky, 200koni s teplotou na IC 1XX stupnu to urcite, maximalne kdyz se udela jedno hodne rychle mereni nez se ti prehreje a pak uz to kone nema. Vracime se na stromy???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
To su tie tzv idealizovane koneTDIfun píše: To si delas prdel??? A co utavene turba a vstriky na jedne jiste IbizeFR ?? Kdy mel na hybridu 1.8 baru, varil se mu olej jeblo turbo... A nakonec vytavene vstriky..
Otravoval me nekolikrat s timhle problemem, a kdyz jsem slysel ze na FR serie IC nekdo nastavi na prani zakaznika 1.8BAR![]()
To jsou rady jak z materske skolky, 200koni s teplotou na IC 1XX stupnu to urcite, maximalne kdyz se udela jedno hodne rychle mereni nez se ti prehreje a pak uz to kone nema. Vracime se na stromy???

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Kornoute, tohle snad ani nemyslis vazne, tohle tu ani nepis, u vas, jestli ti to tvuj vudce dovoli tak klidne ale tady takove amaterske zpatecnictvi ani prosim nezminul. Chapej, tady nejde o me nebo o tebe ale o to, ze si nekdo muze myslet, ze to myslis vazne a jednat stejne. Predem diky.
... jeste me napada (a tomu vykonu by to pak odpovidalo), ze to dochlazoval nitrem
... jeste me napada (a tomu vykonu by to pak odpovidalo), ze to dochlazoval nitrem

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)