Octavia TDi 74kw 4x4 kolik koni?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

ides na to zo zleho konca, zacni prave s montazou FMIC a upravou vedenia vzduchu. To je faktor ktori ta ako prvy limituje nad 160k
Pedro299
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 03 lis 2011, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pedro299 »

20ludí mu povie nech spraví fmic a on si mele stále to svoje,však ho nechajte nech odpáli turbo a potom sa zobudí z toho sna.daj si tam chip,mne sa zdá že viac ani nepotrebuješ,podla toho čo čítam.Niektorý ludia sa jednoducho potrebuju popáliť a potom im to už dojde,len sa to vecsinou dosť predraží.
Octavia 4x4 Combi kachle
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L
pepan543
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 25 čer 2011, 02:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od pepan543 »

tady jsou rady asi zbytecny
VW Golf III TDI 4x4
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

(LOL) ja vim jsem hrozne tvrdohlavej... diky kluci i kdyby tam 170koni nebylo tak by byl takovej ten limit 160 to je taky slusnej skok oproti 100konim... vedeni IC zatim resit nechci a ani na to nejsou finance, chci aby to zatim jezdilo a kdyz tak az pozdeji se to poresi pozdeji
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Pedro299
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 03 lis 2011, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pedro299 »

No však práve Pepane,mne osobne je to jedno,nech to premňa zamňa dá aj napriamo bez ic,ja mam take iste auto a mam tam VB turbo aj vstreky a začínal som 312/256,potom FMIC a tak ďalej.Hlavne že bude mať holu ruru,to je podstatne.
Octavia 4x4 Combi kachle
Ex Golf 2 VR6 Syncro
BMW 530XD E61
Audi S3 8L
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

vimze to semnou myslite vsichni dobre, hold zacinam z opacnyho konce noo :D
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to je akoby si staval dom od strechy
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Octava píše:vimze to semnou myslite vsichni dobre, hold zacinam z opacnyho konce noo :D
beries to s humorom, to je fajn.... len aby potom po lete bolo este co ladit a nemal si z toho bezmotorove vozidlo (lebo aj to sa moze stat) :) ak tam chces silou-mocou vacsie turbo, tak plniaci tlak nechaj adekvatny tomu medzichladicu co tam zatial bude (tzn. max tych 1,3baru)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

jasny bude se to ladit na brzde ;) takze s rozumem nechci to odrovnat....
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ale hovno, kolik chiplech 96kW jezdí a neudí se, mraky. Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo. Klidně to může bez FMIC udělat a pak časem cooler dodělat. Jsem ještě neviděl utavený TDI, kvůli malému IC. Max to bude víc hulit a méně to pojede.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

hlavně to bude fakt po chvilce dýchavičné.....
...ta teplota nasávaného vzduchu letí fest nahoru a přes 100 stupnu......na to stací jeden kopec 2km
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Kornout píše:Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo.
Tak toto bolo predpokadam skor zbozne prianie majitela ako odbrzdeny vykon, nie? :)
Mas pravdu, da sa jazdit aj so 120 st.C teplotou nasavaneho vzduchu, ale takto sa ladilo v zaciatkoch, ked boli veci ako EGT a EMP tabu a vsetko bolo len o plniacom tlaku a kolko tam dostanes na jednen zazeh nafty..... nevidim dovod preco sa ku tomu vracat, to zvezenie s dobre odladenym motorom so 150-160ps bude uplne ine ako 160-170ps s malym IC.
Kazdopadne je to na nom pre co sa rozhodne, argumenty z oboch stran uz dostal...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Kornout píše:Ale hovno, kolik chiplech 96kW jezdí a neudí se, mraky. Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo. Klidně to může bez FMIC udělat a pak časem cooler dodělat. Jsem ještě neviděl utavený TDI, kvůli malému IC. Max to bude víc hulit a méně to pojede.
To si delas prdel??? A co utavene turba a vstriky na jedne jiste IbizeFR ?? Kdy mel na hybridu 1.8 baru, varil se mu olej jeblo turbo... A nakonec vytavene vstriky..
Otravoval me nekolikrat s timhle problemem, a kdyz jsem slysel ze na FR serie IC nekdo nastavi na prani zakaznika 1.8BAR (LOL)
To jsou rady jak z materske skolky, 200koni s teplotou na IC 1XX stupnu to urcite, maximalne kdyz se udela jedno hodne rychle mereni nez se ti prehreje a pak uz to kone nema. Vracime se na stromy???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

TDIfun píše: To si delas prdel??? A co utavene turba a vstriky na jedne jiste IbizeFR ?? Kdy mel na hybridu 1.8 baru, varil se mu olej jeblo turbo... A nakonec vytavene vstriky..
Otravoval me nekolikrat s timhle problemem, a kdyz jsem slysel ze na FR serie IC nekdo nastavi na prani zakaznika 1.8BAR (LOL)
To jsou rady jak z materske skolky, 200koni s teplotou na IC 1XX stupnu to urcite, maximalne kdyz se udela jedno hodne rychle mereni nez se ti prehreje a pak uz to kone nema. Vracime se na stromy???
To su tie tzv idealizovane kone :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kornoute, tohle snad ani nemyslis vazne, tohle tu ani nepis, u vas, jestli ti to tvuj vudce dovoli tak klidne ale tady takove amaterske zpatecnictvi ani prosim nezminul. Chapej, tady nejde o me nebo o tebe ale o to, ze si nekdo muze myslet, ze to myslis vazne a jednat stejne. Predem diky.

... jeste me napada (a tomu vykonu by to pak odpovidalo), ze to dochlazoval nitrem :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“