3.0V6 TDI 16785

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Luda
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 úno 2007, 21:27
Odpovědi: 0

3.0V6 TDI 16785

Příspěvek od Luda »

Prosím o radu.Skáče závada 16785 systém zpětného vedení výfuk. plynu-průtok příliš malý-horní mezní hodnota překročena
Poradí nekdo kde začít?Je to A6 2005.Tuto závadu jsem ještě neřešil.Dík
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

udělej základní nastavení plus vyčistit vedení egr
Luda
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 úno 2007, 21:27
Odpovědi: 0

3.0V6 TDI 16785

Příspěvek od Luda »

ok.a jak na tomto voze?Nemám nic k tomu 3.0TDI
Luda
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 úno 2007, 21:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luda »

tak nikdo nic?
Luda
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 úno 2007, 21:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luda »

tak to tu mám zas.poradí někdo co s tou chybou 16785?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

vyčistil jsi ten EGR a vedení?Případně neni zaslepený?Co chceš víc radit ninja to napsal co stim
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

vyndat a vycistit a nebo vymenit EGR
jestli ani nevis o co jde, dej to nekomu, kdo tomu rozumi :)
dalsi moznost je nechat si upravit SW v ECU a EGR tak uplne vyrait (ale to nevim jestli u 3.0TDI jde)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
mikko
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 17 čer 2009, 08:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Branč pri NItre

egr

Příspěvek od mikko »

zx6ninja píše:udělej základní nastavení plus vyčistit vedení egr
Nazdar na tom 3.0 motore ake cislo sa dava na zakladne nastavenie?
ZAUDI
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 08 lis 2009, 13:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od ZAUDI »

Sundej sáni a rozšroubuj ho aby jsi měl v ruce jen ten hliníkový mezikus co je mezi škrtící klapkou a tím plastovým sáním. Do toho hliníku je přivedené zpetné vedení výfukových plynů a ten kanál je zanesený. Docela špatně se to čistí. Ten kanál je ze dvou kanálků. Je lepší ho rovnou vyměnit. Náhrada už má jen jeden kanál. Jo a v případě výměny nezapomenout přešroubovat tu mosaznou zátku ;)
mikko
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 17 čer 2009, 08:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Branč pri NItre

Příspěvek od mikko »

ZAUDI píše:Sundej sáni a rozšroubuj ho aby jsi měl v ruce jen ten hliníkový mezikus co je mezi škrtící klapkou a tím plastovým sáním. Do toho hliníku je přivedené zpetné vedení výfukových plynů a ten kanál je zanesený. Docela špatně se to čistí. Ten kanál je ze dvou kanálků. Je lepší ho rovnou vyměnit. Náhrada už má jen jeden kanál. Jo a v případě výměny nezapomenout přešroubovat tu mosaznou zátku ;)
tak vymena toho medzikusu sa nekona,len cistenie.... strasny sajrajt tam bol! auto ide ako hodinky... dakujem za spolupracu!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“