čidlo otáček klikové hřídele

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Nusle

čidlo otáček klikové hřídele

Příspěvek od Pajsn »

Chtěl bych se zeptat kde naleznu čidlo otáček klikové hřídele u svého Golf IV 1,9 TDi ALH a zda se kněmu dá dostat aniž by se muselo něco odmontovávat. Chtěl bych ho zkusit očistit. Ještě by mne zajímalo kde je čidlo teploty motoru? Děkuji za info
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: čidlo otáček klikové hřídele

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Pajsn"]Chtěl bych se zeptat kde naleznu čidlo otáček
vpravo od olejového filtru najdeš kabel a ten tě dovede ke snímači,


Ještě by mne zajímalo kde je čidlo teploty motoru?

pod vývěvou ;)
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Nusle

Re: čidlo otáček klikové hřídele

Příspěvek od Pajsn »

slovacek.milos píše:
Pajsn píše:Chtěl bych se zeptat kde naleznu čidlo otáček
vpravo od olejového filtru najdeš kabel a ten tě dovede ke snímači,


Ještě by mne zajímalo kde je čidlo teploty motoru?

pod vývěvou ;)
Děkuji :) a netušíte jaké jsou příznaky když je špatné? (teplotní čidlo)
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Nusle

Stále cuká stále cuká

Příspěvek od Pajsn »

Tak pozítří frčím do Italie cca 650 km stále mi na volnoběh cuká ohřáty motor je to jako když vynechává válec dělá to pouze někky a vždy až při 90 ti stupních . Jako novinka se mi objevilo že při stání na samoforech začala motor sám přidávat a ubírat z 900 na 1000 otáček pořad odkola houpal. Rozjel jsem se a pak už v pohodě. Chtěl jsem měnit dvouhmotu ale automechanik mi řekl že to setrvák není. Diagnostika neukázala žádnou chybu. Ranní starty v podsatě bez problémů většinou chytne hned občas se na začátek párkrát převalí. najeto mám 250 tisíc ....dal jsem nový palivový filtr novou alternátorovou volnoběžku napínák a drážkový řemen a baterku. V hadičce do čerpadla běhají dost bubliny ale to si myslím že tak je. Taky jsem dal plnou nádrž Vervy + VIF cukání se velmi snížilo na minimum ale občas se stejně objeví...někdy přestane po sešlápnutí spojky někdy téměř nereaguje. Za jízdy není vůbec žádný problém auto jede jako ďábel. Spotřeba cca 6 litrů. Zajímavé je že když někdy vypnu světla začne cukat...zapnu světla přestane cukat.... Když prošlápnu plynový pedál a otáčky spadnou na 900 motor sebou trochu cukne. Moc už toho teď nevyřeším. Tak přemýšlím jestli to nemůže způsobovat ještě některé z čidel. Napadlo mě hlavně to teploty motoru jestli není zblblé nebo otáček klikovky. Jinak po návratu dám udělat asi tu spoku ale mám strach že to nepomůže. Asi zkusím taky protáhnout čerpadlo protecem slyšel jsem že to někdy pomáhá. Co myslíte nenapadá vás někoho něco nebo neměli jste stejný problém? Motor ALH 1,9 TDi 66 KW udajně chip na 85 KW Rotačka...budu vděčen za jakýkoliv nápad
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

v prvom rade by som skusil nahrat origo soft a vyriesit tie bublinky v hadicke, mna tie bublinky stali dost penazi, vsetko mozne som menil a az nakoniec som zistil ze to robili bublinky
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

misope píše:v prvom rade by som skusil nahrat origo soft a vyriesit tie bublinky v hadicke, mna tie bublinky stali dost penazi, vsetko mozne som menil a az nakoniec som zistil ze to robili bublinky
Tak tak,dej to na flasku,jestli ti to cuka i na volnobeh,mas to jednodussi,a vysledek vis ihned :-) Od tohoto bych zacal
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

čidlo teploty jespravidla daleko mocnější to nebude drndat s volnoběhem ale škubat celým autem při jízdě,

můžeš mít nastavovač KO,
jak de do nastavovače na čerpadle ten našroubovaný konektor odšroubuj a vyčisti kontakty už to taky pomohlo, vyčisti i ten konektor co jedál, klidně přidej i fikivní kostru na konstřící hnědý drát a připoj na čerpadlo

mi to dělalo taky, volnoběžnou dávku jsem měl ca 3,4 což je OK, vzal jsem kladívko a překlepal nastavovač aby byl volnoběh OK, mrknu vagem dávka 1,7 což je závada mimo toleranci, a jezdím zas víc jak rok

;)
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Nusle

Příspěvek od Pajsn »

Děkuji za rady určitě vyzkouším dát mu naftu napřímo přes flašku to mě nenapadlo at vím jestli to nejsou ty bubliny je jich fakt dost.... ale do rána nafta nespadne....bohužel už to do zítřka nestihnu tak se budu modlit at to neřeším mimo ČR... další přijde na řadu čerpadlo a pak asi jen ta dvouhmota. Ještě se zaptám tvzduch v naftě bych chápal kdyby vadil při jízdě když si to začne víc sát ale když to kadlá na volnoběh bych čekal že mu to bude fuk....nevíte co tak stojí vyměnit celý vedení hadic od nádrže k filtru?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“