čidlo otáček klikové hřídele
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čidlo otáček klikové hřídele
Chtěl bych se zeptat kde naleznu čidlo otáček klikové hřídele u svého Golf IV 1,9 TDi ALH a zda se kněmu dá dostat aniž by se muselo něco odmontovávat. Chtěl bych ho zkusit očistit. Ještě by mne zajímalo kde je čidlo teploty motoru? Děkuji za info
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: čidlo otáček klikové hřídele
[quote="Pajsn"]Chtěl bych se zeptat kde naleznu čidlo otáček
vpravo od olejového filtru najdeš kabel a ten tě dovede ke snímači,
Ještě by mne zajímalo kde je čidlo teploty motoru?
pod vývěvou
vpravo od olejového filtru najdeš kabel a ten tě dovede ke snímači,
Ještě by mne zajímalo kde je čidlo teploty motoru?
pod vývěvou

Re: čidlo otáček klikové hřídele
slovacek.milos píše:DěkujiPajsn píše:Chtěl bych se zeptat kde naleznu čidlo otáček
vpravo od olejového filtru najdeš kabel a ten tě dovede ke snímači,
Ještě by mne zajímalo kde je čidlo teploty motoru?
pod vývěvoua netušíte jaké jsou příznaky když je špatné? (teplotní čidlo)
Stále cuká stále cuká
Tak pozítří frčím do Italie cca 650 km stále mi na volnoběh cuká ohřáty motor je to jako když vynechává válec dělá to pouze někky a vždy až při 90 ti stupních . Jako novinka se mi objevilo že při stání na samoforech začala motor sám přidávat a ubírat z 900 na 1000 otáček pořad odkola houpal. Rozjel jsem se a pak už v pohodě. Chtěl jsem měnit dvouhmotu ale automechanik mi řekl že to setrvák není. Diagnostika neukázala žádnou chybu. Ranní starty v podsatě bez problémů většinou chytne hned občas se na začátek párkrát převalí. najeto mám 250 tisíc ....dal jsem nový palivový filtr novou alternátorovou volnoběžku napínák a drážkový řemen a baterku. V hadičce do čerpadla běhají dost bubliny ale to si myslím že tak je. Taky jsem dal plnou nádrž Vervy + VIF cukání se velmi snížilo na minimum ale občas se stejně objeví...někdy přestane po sešlápnutí spojky někdy téměř nereaguje. Za jízdy není vůbec žádný problém auto jede jako ďábel. Spotřeba cca 6 litrů. Zajímavé je že když někdy vypnu světla začne cukat...zapnu světla přestane cukat.... Když prošlápnu plynový pedál a otáčky spadnou na 900 motor sebou trochu cukne. Moc už toho teď nevyřeším. Tak přemýšlím jestli to nemůže způsobovat ještě některé z čidel. Napadlo mě hlavně to teploty motoru jestli není zblblé nebo otáček klikovky. Jinak po návratu dám udělat asi tu spoku ale mám strach že to nepomůže. Asi zkusím taky protáhnout čerpadlo protecem slyšel jsem že to někdy pomáhá. Co myslíte nenapadá vás někoho něco nebo neměli jste stejný problém? Motor ALH 1,9 TDi 66 KW udajně chip na 85 KW Rotačka...budu vděčen za jakýkoliv nápad
Tak tak,dej to na flasku,jestli ti to cuka i na volnobeh,mas to jednodussi,a vysledek vis ihnedmisope píše:v prvom rade by som skusil nahrat origo soft a vyriesit tie bublinky v hadicke, mna tie bublinky stali dost penazi, vsetko mozne som menil a az nakoniec som zistil ze to robili bublinky

Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
čidlo teploty jespravidla daleko mocnější to nebude drndat s volnoběhem ale škubat celým autem při jízdě,
můžeš mít nastavovač KO,
jak de do nastavovače na čerpadle ten našroubovaný konektor odšroubuj a vyčisti kontakty už to taky pomohlo, vyčisti i ten konektor co jedál, klidně přidej i fikivní kostru na konstřící hnědý drát a připoj na čerpadlo
mi to dělalo taky, volnoběžnou dávku jsem měl ca 3,4 což je OK, vzal jsem kladívko a překlepal nastavovač aby byl volnoběh OK, mrknu vagem dávka 1,7 což je závada mimo toleranci, a jezdím zas víc jak rok

můžeš mít nastavovač KO,
jak de do nastavovače na čerpadle ten našroubovaný konektor odšroubuj a vyčisti kontakty už to taky pomohlo, vyčisti i ten konektor co jedál, klidně přidej i fikivní kostru na konstřící hnědý drát a připoj na čerpadlo
mi to dělalo taky, volnoběžnou dávku jsem měl ca 3,4 což je OK, vzal jsem kladívko a překlepal nastavovač aby byl volnoběh OK, mrknu vagem dávka 1,7 což je závada mimo toleranci, a jezdím zas víc jak rok

Děkuji za rady určitě vyzkouším dát mu naftu napřímo přes flašku to mě nenapadlo at vím jestli to nejsou ty bubliny je jich fakt dost.... ale do rána nafta nespadne....bohužel už to do zítřka nestihnu tak se budu modlit at to neřeším mimo ČR... další přijde na řadu čerpadlo a pak asi jen ta dvouhmota. Ještě se zaptám tvzduch v naftě bych chápal kdyby vadil při jízdě když si to začne víc sát ale když to kadlá na volnoběh bych čekal že mu to bude fuk....nevíte co tak stojí vyměnit celý vedení hadic od nádrže k filtru?