

6. směs oleje a vody která v tom byla asi měsíc. Nebo spíš tam skrze praskou manžetu natekla voda, nahradila olej, ten na vodě postupně vystoupal vzhůru a vytekl manžetou ven. Při opakovaným průjezdu vodou se vše dokonale opláchlo a ani nebylo vidět že někde olej tekl. Tudíž si toho nikdo ani nevšiml dokud se nevysypalo jedno ložisko a pak to šlo se zubama celkem rychle


7.pak GO náprav,protože vůle byly i ve zbytku zadní části podvozku, nápravových diferáků,ale i sestupu, ten se dal radši novej. No celkem s prací za sestup, 3x diferenciál(2 nápravovej, jeden takovej větší, říká se tomu rozšířená naprcaná roura-je jen u některých typů) skoro 500 tis.


8. tady to samý, nápravovej diferenciál je to s červenou šipkou, a když se posere a to se stává a stávat se to bude i na Phoenixu, stačí když řidič zapne uzávěrku když je ta náprava ve vzduchu a kola se ještě točí, Koš jak se tomu říká, se kousne a Tatra se musí půlit jako takhle. Nebo se stává že se zapne uzávěrka když je ještě není olejová náplň protočená a všechno důkladně promazaný u hůrá, neštěstí je na světě


9. celkem v kupě, už jen naházet zpět to co je na fotce č. 10,vyměnit hadičky,porovnat všechno co všelijaký lepml kdy zkurvil nebo provizorně opravil..

10. konečně pojízdný auto. GO náprav dělaný u pána co připravuje nápravy Lopraisovi, s takovou pečlivostí to nedělají ani v továrním servisu(seřízení záběru zubů,důkladný čištění,díly pořízený od výrobců kteří dodávali do prvovýroby ještě před krizí a ty věci fakt drží). Ještě chybí krycí plechy měchů a korba..

tak a kdo ještě řekne geniální koncepce, tak ho vezmu na dílnu ať se číní

Fotky z GO náprav nemám, vozíme to tam na káře a pak jezdíme rovnou pro hotový..