Jde o origo OI 81KW AHF r. 2OOO bez chipu (mám verzi ŘJ, která nejde po kabelu chipnout)
Jediná úprava je zaslepený EGR ventil.
Váha vzduchu je rok stará, ŘJ bez chyby, předvstřik OK.
Turbo je trochu slyšet, ale do nouzáku to nepadá...
Auto na dálnici 190 udělá, ale akcelerace je mizerná
pampalini píše:Jde o origo OI 81KW AHF r. 2OOO bez chipu (mám verzi ŘJ, která nejde po kabelu chipnout)
Jediná úprava je zaslepený EGR ventil.
Váha vzduchu je rok stará, ŘJ bez chyby, předvstřik OK.
Turbo je trochu slyšet, ale do nouzáku to nepadá...
Auto na dálnici 190 udělá, ale akcelerace je mizerná
Co regulace turba, jak chodí ? Zkus odpojit podtlakovou hadičku a zahejbej s regulací musí chodit lehce a když nastartuješ musí se zatáhnout na doraz. A možná by stálo vyzkoušet nějakej jinej funkční N75 ventil.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
1950 mbar
jednotka motoru - skupina 11
Specifed MAP (předepsanej plnící tlak) 1950 mbar pokuď není načipováno
Actual MAP (skutečnej naměřenej) taky by mělo být 1950 mbar samozřejmě se to odvijí od stavu turba atd. chvilkově na začátku grafu může vylítnout někam na 2100 - 2200 mbar max.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag