LOG OI 81KW lenoch

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pampalini
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 dub 2011, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

LOG OI 81KW lenoch

Příspěvek od pampalini »

Jde o origo OI 81KW AHF r. 2OOO bez chipu (mám verzi ŘJ, která nejde po kabelu chipnout)
Jediná úprava je zaslepený EGR ventil.
Váha vzduchu je rok stará, ŘJ bez chyby, předvstřik OK.
Turbo je trochu slyšet, ale do nouzáku to nepadá...
Auto na dálnici 190 udělá, ale akcelerace je mizerná (wallbash)

Odkaz na log: http://www.ulozto.cz/xm3LPvs/log-brezen04-cs

Nějaké nápady?
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Re: LOG OI 81KW lenoch

Příspěvek od styblow »

pampalini píše:Jde o origo OI 81KW AHF r. 2OOO bez chipu (mám verzi ŘJ, která nejde po kabelu chipnout)
Jediná úprava je zaslepený EGR ventil.
Váha vzduchu je rok stará, ŘJ bez chyby, předvstřik OK.
Turbo je trochu slyšet, ale do nouzáku to nepadá...
Auto na dálnici 190 udělá, ale akcelerace je mizerná (wallbash)

Odkaz na log: http://www.ulozto.cz/xm3LPvs/log-brezen04-cs

Nějaké nápady?
Kolem tech 1785rpm to neukociruje regulace, jinak dal si uz s tim radi celkem v pohode.
levapxxx
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 08 kvě 2010, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od levapxxx »

Chápu to tak, že v těchto otáčkách vyskočí tlak turba výš, ale snad to není důvod aby scházel výkon?
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Co regulace turba, jak chodí ? Zkus odpojit podtlakovou hadičku a zahejbej s regulací musí chodit lehce a když nastartuješ musí se zatáhnout na doraz. A možná by stálo vyzkoušet nějakej jinej funkční N75 ventil.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
levapxxx
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 08 kvě 2010, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od levapxxx »

Nevite nekdo kolik ma u motoru 81KW foukat turbo? Jde mi o max. tlak...
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

1950 mbar
jednotka motoru - skupina 11
Specifed MAP (předepsanej plnící tlak) 1950 mbar pokuď není načipováno
Actual MAP (skutečnej naměřenej) taky by mělo být 1950 mbar samozřejmě se to odvijí od stavu turba atd. chvilkově na začátku grafu může vylítnout někam na 2100 - 2200 mbar max.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
pampalini
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 dub 2011, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pampalini »

Není 1950mbar plnící tlak málo? Jde tato hodnota nějakým způsobem kromě chipování zvýšit?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“