Golf 5 1,9tdi 77kW @ 197ps, 429Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já dost přes 400 a je to tak akorát :)

jak jsem psal je to jen graf... jak to funguje na cestě v reálu ví jen ti co se s tím svezli :)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

A co vrch ako to citit na ceste po 3000 nieje to hluche?
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Ja na mojom 74kw je po hybride a cipe (povodne trysky) nejakych 180k/370Nm a myslim ze to ide velmi dobre. Tych par koni mi nestoji za vymenu trysiek / je to take cipovanie za rozumne prachy/
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Turbo se nafukuje dobře jenom tam neni moc nafty a proto to nemá tak silný spodek. Vršek je pocitově dobrý do cca 4200ot, potom už to nemá moc cenu. Ale je to dost opatrný soft. Jinak motor je BXE.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Nuz, prevodovku som uz zaplatil minuly tyzden, tak uvidim aka dojde. Ma porazi ak bude mat jednaku 6-ku
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Mám 393Nm při 2047 ot/min a je to fajn ale u toho tvého golfa mě překvapuje že z výfuku nevyleze ani obláček dýmu. :o Po tom tvém videu mi následují další a některý fábie tam hulí víc jak fabriky. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

favo píše:Mám 393Nm při 2047 ot/min a je to fajn ale u toho tvého golfa mě překvapuje že z výfuku nevyleze ani obláček dýmu. :o Po tom tvém videu mi následují další a některý fábie tam hulí víc jak fabriky. :D
no jo asi motor BLS s DPF
Mercdes C cdi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tak to se asi všechno projeví až časem, až si DPF vybere svoji daň.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1123
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

dolar100 píše:
favo píše:Mám 393Nm při 2047 ot/min a je to fajn ale u toho tvého golfa mě překvapuje že z výfuku nevyleze ani obláček dýmu. :o Po tom tvém videu mi následují další a některý fábie tam hulí víc jak fabriky. :D
no jo asi motor BLS s DPF
Motor BXE chytrolíni :roll:
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jsem rád že jsi nám to vysvětlil, mě je stejně fuk pod jakýma písmenkama se ten motor ukrývá, líbí se mi jen že nekouří. To mi ke štěstí stačí. Jakožto obyčejnému uživateli mi víc řekne to zda je to rotačka, PD či common-rail než tři písmenka za sebou.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

..

Příspěvek od Martin.D »

BXE - bez DPF
BLS - s DFF
s DFF auto ťažko zakúri
- toto auto je bez DFF - a aj tak ( na videu nedymilo) to ti asi tým chcel povedať
1.9 tdi common - rail este nebolo
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Thomy píše:
dolar100 píše:
favo píše:Mám 393Nm při 2047 ot/min a je to fajn ale u toho tvého golfa mě překvapuje že z výfuku nevyleze ani obláček dýmu. :o Po tom tvém videu mi následují další a některý fábie tam hulí víc jak fabriky. :D
no jo asi motor BLS s DPF
Motor BXE chytrolíni :roll:
si mily, dakujem ti za ozrejmenie :havaj:
Mercdes C cdi
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1123
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

dolar100 píše:
Thomy píše:
dolar100 píše: no jo asi motor BLS s DPF
Motor BXE chytrolíni :roll:
si mily, dakujem ti za ozrejmenie :havaj:
Ono si staci precist cely topic, nez pak papouskovat, ze to nekouri kvuli DPF a tim padem neprimo napadat praci upravce. Tot vse ;)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

nejsem si jistej tim plnicim tlakem, mozna by to chtelo pozjistovat jak to je, pac je to pak zavadejici. Co mi Brouk volal a ptal se na cidlo, rikal ze to plnilo 1,5 a vic... Aby pak nemeli nekteri pripominky.....
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Vsak jasne ze 1,9pd nema pdf. Ked nekuri, tak dobra praca
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“