Seat Toledo AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
skramo
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 21 led 2008, 22:34
Odpovědi: 0

Seat Toledo AFN

Příspěvek od skramo »

Zdravím, dnes jsem se svezl v Toledu AFN, 1L, a zabírá tam turbo až ve 2200 ot., což podle mě je špatně. Pak to jede jak z praku a nepadá do nouzáku, tubo min. vůle. Tak bych se chtěl zeptat, proč? Zatuhlá regulace, nebo zasraté naklápění lopaten, nebo špatný ventil turba? Přes 2 měsíce to stálo, ale to by snad nemělo mít vliv.
Na obtoku co mám tak zabírá od 1600 ot.
Než mě budete kamenovat, že mám hledat a že je tady toho spousta, tak chci sdělit, že mi to hledání nějak nejde a tak než hodinu pátrat, tak se radši zeptám.
Dík za rady
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Este som nevidel AFN ktore by zaberalo skor. Preco to tak je netusim no toto je nedostatok vsetkych AFN. NA to sa mi ludia stazuju.Aj z logu je pekne vidniet, ze poziadavka na max. plniaci tlak je uz niekde od 1700ot. ale na poziadavku sa dostane az niekde v rozmedzi 2100-2300ot./min. Presiel som vsetky podtlaky, regulaciu na turbe, vymenil N75, vsetky podtlakove hadicky a furt rovnako. Mne sa vidi ze asi tak bude napisany program. Podla mna obohacuje davku nie na zaklade narastu plniaceho tlaku, ale na zaklade (zatazenia) mnozstva vzduchu nasteho do motora, pretoze ked vahu vykratim 1kOhm odporom do serie cez diodu, tak RJ ma pevnu hodnotu 1250mg/r a zatah je citit uz od tych 1700ot. Potom z niekde pri 3500ot. si sama skoriguje tu divoku hodnotu na 850mg/r. Je to asi korekcny pokles hodnoty z MAF ktory si obmedzi sama RJ motora.
skramo
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 21 led 2008, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od skramo »

Dík za odpověď, už jsem myslel, že se nikdo neozve. Takže neřešit a jezdit, ale je škoda, že to nezabírá dřív, 2200 je dost otáček.
jirka jn
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 31 črc 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonec nad nisou

Příspěvek od jirka jn »

Nevydim duvod proc by nemelo zabrat driv afn zabira hned od spodu mas spatnou vahu jednou jsem koupil vahu a delalo to samy tahnul od 2000 jizda rozjezdy na prd da jsem z jinyho auta a turbo jde od spodu krasne
VW SHARAN 98 AFN 81KW
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

kamarad ma taky AFN a turbo se nafukuje nekde hned po 1500rpm ....je teda pravda ze tam je nejakej soft
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

Přesně, já co mám AFN tak od 1500 do 4500 tahá jak zběsilý..
c.zdenda
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 15 úno 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od c.zdenda »

mně to tahá krásně od 1700 otáček a to mám taky toledo AFN tak asi bude někde chyba
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mně na AFN (Galaxy) motor plynule tahá od 1500-1600 otáček.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
skramo
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 21 led 2008, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od skramo »

jirka jn píše:Nevydim duvod proc by nemelo zabrat driv afn zabira hned od spodu mas spatnou vahu jednou jsem koupil vahu a delalo to samy tahnul od 2000 jizda rozjezdy na prd da jsem z jinyho auta a turbo jde od spodu krasne
Tak jsem dnes zkusil jinou váhu vzduchu, rok starou, takže 100% dobrou a úplně to samé, takže váhou to asi nebude, navíc tyhle váhy moc neodcházejí, blbý je, že nemám , kdo by by mi to napíchl. Mohlo by to dělat to táhlo k baňce?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Může to dělat ventil N75 omezení plnicího tlaku, může to dělat snímač teploty nebo tlaku za intercoolerem a asi sto tisíc dalších věcí. Výměnným způsobem to není zrovna optimální řešení.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
skramo
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 21 led 2008, 22:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od skramo »

No je mi je jasný, že bez napíchnutí to asi nezjistím, chtěl bych poprosit, nemáte někdo schéma zapojení podtlaků na AFN? Vím , že to sem už někdo dával, ale nemůžu to najít.
Dík
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“