ono taky nejni servis jako servis , a to ještě "autorizovaný"josef10 píše:imo17 píše:BMR-125KW tdi PD.
No ja osobne by som do 16V nešiel, ale v CR neviem či robia len 8V. Nemám v tom vôbec prehlad.
josef10 a čo sa sralo na tom motore? aké boli s nim problemi?
neustale nouzaky.... nove turbo vstriky jakesi cidlo na DPF, elektricka zadni brzda, nefunkcni sterace- odesla jakasi RJ..... lozislo v prednim kole.... s autem jezdi otec a passata uz neeee.... nevim co vsechno ale do ted auto neni zcela 100 funkcni... opravy provadi mistni autorizovany servis VW..... auto je registrovano na nasi firmu... nejhorsi je na tom i to ze za auto se dalo 3/4 mega bez DPH a neskutecne se sere.... predni gumy to zere jak na bezicim pasu max 20 tisic a jsou oskakane na vyhozeni.... no proste je toho spousta.... jo a minuly tydem jsem si vsiml ze zacalo rezavet zadni viko kufru... zlata octavie1 TDI...
2.0TDi nebo 1.9TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
K čemu ti bude 2.0 TDI 16v..? Těch 20kw? To je moderní motor..? Dnes už je to výběhový typ, který má akorát víc součástek a víc problémů..Praktik Huml má zkušenosti, že není tak špatný.., ale je opravdu plný kufr auta a všechno dvakrát tak úžasné, že to za to stojí..? Možná by sem mohl někdo dát rozpis cen, o kolik je dražší servis /např. těsnění pod hlavou a její repas/, nebo podobné opravy..Mě osobně nadměrně přešponované moderní výtvory otvírají kudlu v kapse, vidím to vždy z té odvrácené strany , kdy se má u pokladny platit.. 

nepropadat panice...
Za mě 1.9 Bluemotion
mám Pašíka Varianta doma týden a jenom si chrochtám, je to čiplé, na pětku a 2000 otáček to frčí 110 a za skoro tisíc km mám kombinovanou 5L!! a v 90ti po okrskách když není provoz se dá jet za 4,5 (podle PP 4,0)!
Mám auto na pohodu, nejsem závodník ani brzda provozu.
mám Pašíka Varianta doma týden a jenom si chrochtám, je to čiplé, na pětku a 2000 otáček to frčí 110 a za skoro tisíc km mám kombinovanou 5L!! a v 90ti po okrskách když není provoz se dá jet za 4,5 (podle PP 4,0)!
Mám auto na pohodu, nejsem závodník ani brzda provozu.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
- jardas cuprak
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 246
- Registrován: 30 pro 2011, 09:15
- Bydliště: Hostivice Mírová 730
ja mam taky nazor 2.0 tdi brat az od roku 2008 niz ne menit olej po 10 000 max po 15 000 nechovat se k tomu jak k zigulovi po 100 000 udelat gumicky na vstřikách nelejt do toho sracky ale peknou naftu ,nejdřív ohřát pak tomu šlapat a lejt olej a ne pochcanej long live, nebo lejt ale vymena po 10 000km proste se starat je to jak se starou kdys na ni seres vymnstí se ti to 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Právě že rok 2008 se motory pd v passatech docela srali.
Takže od modelu 2007 výš žádný rozdíl v kvalitě není.Je to kus od kus,jak se to povedlo.Některý drží bez problémů,jiným ulítne ojnice,praskaj kliky,hlavy,atd.Takže to chce chodit pravidelně v neděli do kostela se modlit.
Nelepší je CR model 2009,tam takový problémy nejsou.Ale cena je někde jinde.
Takže od modelu 2007 výš žádný rozdíl v kvalitě není.Je to kus od kus,jak se to povedlo.Některý drží bez problémů,jiným ulítne ojnice,praskaj kliky,hlavy,atd.Takže to chce chodit pravidelně v neděli do kostela se modlit.
Nelepší je CR model 2009,tam takový problémy nejsou.Ale cena je někde jinde.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Zdravim,
vsude jen ctu jak jsou 2.0tdi od VW nanic, ale osobně mam VW Passat 2.0Tdi 103kw 16V BKP rok 2006 a ztm sama chvala. Mam na nem najete 120 000 a nic zadny problem... Len bezne opravy opotrebeni. Je mozne ze sem jen narazil na dobrý kus, ale tje u kazdeho auta...Vsechny motory maji sve mouchy at je to TDI, TDCI, DCI, HDI apod...
Ale Passata od roku 2008 bych nechtěl kvůli ekologii se ty motory jen kazi ruzne filtry pevnych castic apod. snizuji zivotnost auta o 100000kilometru...Takove auta maji zivotnost max 5let
vsude jen ctu jak jsou 2.0tdi od VW nanic, ale osobně mam VW Passat 2.0Tdi 103kw 16V BKP rok 2006 a ztm sama chvala. Mam na nem najete 120 000 a nic zadny problem... Len bezne opravy opotrebeni. Je mozne ze sem jen narazil na dobrý kus, ale tje u kazdeho auta...Vsechny motory maji sve mouchy at je to TDI, TDCI, DCI, HDI apod...
Ale Passata od roku 2008 bych nechtěl kvůli ekologii se ty motory jen kazi ruzne filtry pevnych castic apod. snizuji zivotnost auta o 100000kilometru...Takove auta maji zivotnost max 5let
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš na BKP najeto 120tkm tak máš všechny problémy před sebou.Zábava začíná až tak po 150tkm. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Každý říká něco jiného, když jsem auto kupoval, tak všichni říkali nekupuj si nové kup si auto které má najeto 120-150tisic km najeto už všechno bude vyměněné, protože všechny poruchy jsou do těchto km...Nevm nechci se dohadovat, každopádně jsem se musel ozvat jako jediny ztm spokojený s tímto motorem... Rád se později ozvu pokud se něco zásadního stane..



Kamarád právě prodává OII, 2.0 103 kW, rok asi 2006, najeto 180 000 km. Jen běžný servis a nikdy žádný problém. Nemám bližší info, ale na to auto si nemůže stěžovat.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Nemotejte jabka z hruškama.Octavie 2,0TDI 16V a passat 2,0TDI 16V jsou rozdílné motory.Jiné vstřiky,vyvažováky,atd.
Navíc ta octávie co má tvůj kamarád ještě může být 8V i 16V,takže tvůj příspěvek je zcela všeobecný.
To sem můžu napsat,že mám stříbrnou octávii tdi a taky bez problémů.
Tak tu prosím nesrovnávejte motory,které nejsou stejné.
Navíc ta octávie co má tvůj kamarád ještě může být 8V i 16V,takže tvůj příspěvek je zcela všeobecný.
To sem můžu napsat,že mám stříbrnou octávii tdi a taky bez problémů.
Tak tu prosím nesrovnávejte motory,které nejsou stejné.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz