FEL 1.9D - otáčky?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- PavelSK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 168
- Registrován: 28 lis 2010, 21:14
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
FEL 1.9D - otáčky?
Zdravím.
Dnes som šiel so svojou Felinou 1,9D spraviť pár km a hneď ma prekvapilo na parkovisku, že po jednom nažhavení relatívne dosť dlho točila. Tak som nažhavil ešte raz a až potom chytila. Žhavky sú nové čize studené štartovanie je max na 0,5-1 otáčku. Ale možno len náhoda..
Keď som sa vracal domov, tak pri pomalom približovaní na parkovisku mi zrazu zostali otáčky visieť na 1500ot a nešli dole.. Klesli, až ked som znova pridal plyn a popohol sa trocha autom..
No a posledne, keď som to teraz preparkovával tak mi zrazu vyleteli otáčky pri zaradenej rýchlosti o par stoviek vyššie a šklblo celým autom dopredu..
Hodil som to na VAG, žiadne chyby a záťažák sa pohbuje v rozmedzí od 0,36V do 4,52V. Okrem toho, že teplé bez nažhavenia má trochu problém štartovať (dlhšie točí) ide auto úplne super.
Môžu to byť len úplne ojedinelé a náhodné úkazy, prípadne sa mi seklo plynové lanko alebo to môže indikovať odporúčajúce sa čerpadlo?
Dnes som šiel so svojou Felinou 1,9D spraviť pár km a hneď ma prekvapilo na parkovisku, že po jednom nažhavení relatívne dosť dlho točila. Tak som nažhavil ešte raz a až potom chytila. Žhavky sú nové čize studené štartovanie je max na 0,5-1 otáčku. Ale možno len náhoda..
Keď som sa vracal domov, tak pri pomalom približovaní na parkovisku mi zrazu zostali otáčky visieť na 1500ot a nešli dole.. Klesli, až ked som znova pridal plyn a popohol sa trocha autom..
No a posledne, keď som to teraz preparkovával tak mi zrazu vyleteli otáčky pri zaradenej rýchlosti o par stoviek vyššie a šklblo celým autom dopredu..
Hodil som to na VAG, žiadne chyby a záťažák sa pohbuje v rozmedzí od 0,36V do 4,52V. Okrem toho, že teplé bez nažhavenia má trochu problém štartovať (dlhšie točí) ide auto úplne super.
Môžu to byť len úplne ojedinelé a náhodné úkazy, prípadne sa mi seklo plynové lanko alebo to môže indikovať odporúčajúce sa čerpadlo?
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
nevim jestli to je uplne stejnej system jak u benzinaku, ale me tohle presne delala cordoba 1.4i a problem byl v cidle teploty, protoze to hlasilo do mozku zimu a tak to blblo, odpoj cidla teplot, a nastartuj, jestli to bude ok, tak vymena cidla.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
to u me taky, ale proste oklahoma, dal jsem novy cidlo, ne to v hlave, ale to u termostatu s konektorem na 4piny, a je to ok
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
nazdar. zaujímavý problém
Ja len tolko : v akom stave máš podtlakové hadičky ?? ja som mal tie staré a boli celé dotrhané konce. aj ked som ich odrezel a nasadil , na chvilu bol pokoj ale po čase popraskali , pumpa sala stále luft a otáčky nie a nie ísť dole .
kúpil som nové a problém vyriešený
. viem že ked som tú podtlakovú hadicu odpojil, tak otáčky vyleteli hore a ked som ju nasadil klesli dole. Ak to nie je v tom tak neviem ... 




Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
áno áno , presne tie
vyskúšaj ich vymeniť , aj tak nie sú najnovšie
keby to nepomohlo , pozrel by som tesnosť podtlakovej membrány na ovládanie volnobežných otáčok na čerpadle ...


Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
a ešte k tomu štartovaniu
: žhaviče sú OK ?? - značka ?? (BOSH, Champion,..) , dalej predvstrek - nastaveny OK ?? , trysky - prečistené ?? . Ak je toto všetko vybavené , tak musí štartovať na brnk
. Teda aspon mne
mne aj ked za tepla nenažhaví, tak chytí bez problémov.
mal som totižto raz žhaviče Champion a boli zlé , a nemali vraj ani správnu dlžku. teraz origo Bosh a vsetko OK - už sú tam rok aj volačo 





Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
- PavelSK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 168
- Registrován: 28 lis 2010, 21:14
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
Pokiaľ sa nažhaví, tak štartuje temer na brnk. Za studena je to trocha lenivejšie, lebo štartéru by trebalo asi premazať klzné ložiská atď ale inak neriešim..
Pokial za tepla nenažhavím (mám dorobený gombík, ktorým prepnem teplotu o 70st menšiu), tak to dlhšie točí kludne aj 3-4s.
Pokial za tepla nenažhavím (mám dorobený gombík, ktorým prepnem teplotu o 70st menšiu), tak to dlhšie točí kludne aj 3-4s.
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
aha
no ja nemám nič dorábané. mám nové čidlo teploty (origo zelené) , nastavený predvstrek , nové žhaviče , prečistené trysky .... a felda jazdi skvele za tepla i za studena
možno by si niečo s tohoto potreboval a nemusel by si ani stláčať gombík
a za tepla dlho netočí , asi tak ako aj za studena , takze OK a som spokojny konecne 




Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
- PavelSK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 168
- Registrován: 28 lis 2010, 21:14
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
Máš asi lepší štartér, lebo ten môj je už trocha lenivší a tiež lepšie tlaky atď, čize to preto.. ale toto sa mi fakt nechce na 15ročnom aute dávať dokopy 
Zaujímavé, toto mi spravilo, keď už mi dosť silno svietila rezerva (spravil som na nej možno 15km). Akonáhle som včera dotankoval, tak mi to už počas nasledujúcich 20km nespravilo.

Zaujímavé, toto mi spravilo, keď už mi dosť silno svietila rezerva (spravil som na nej možno 15km). Akonáhle som včera dotankoval, tak mi to už počas nasledujúcich 20km nespravilo.
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
no štarter mam origo bosch , uhliky ešte nemenene,tlaky nemerane
a je pravda ze pri rezerve prisava vzduch, ja som tak schadzal z dialnice na rezerve a na rovinke 2 km pred benzinkou mi to zdochlo a išiel som peši pre naftu
odvtedy som sa poučil a tankujem hned ako začne svietit kontrolka 



Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR