VW Golf 1.9 TDi AHF + PP764
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Výstuha se řezala spodní čast to je jasný..žádnej kit od TOYOSPORTS to není
A u IV vážně není místo
Spodek by se mohl o něco roztáčet líp...vubec si nestěžuji nehulí to,jede to a nežere to 
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
Golf MkI 1,6D-renovace
No jo další chytráksakytu píše:s tymi PP764 to urcite nezere
dufam ze sa neriadis palubakom
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
Golf MkI 1,6D-renovace
no to sa mi nejak nezdaWena píše:No jo další chytráksakytu píše:s tymi PP764 to urcite nezere
dufam ze sa neriadis palubakom
dneska měřeno dle nádže na dálku svižně sem tam podlaha a 5,2
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Hele nevidím duvod si vymýšletsakytu píše:no to sa mi nejak nezdaWena píše:No jo další chytráksakytu píše:s tymi PP764 to urcite nezere
dufam ze sa neriadis palubakom
dneska měřeno dle nádže na dálku svižně sem tam podlaha a 5,2
ja som mal na serii 5,2 + trysky(5,7) + chip (6,1), potom dialnica (150km/h 7,1) a teraz s GGU na dialnici 6,1
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
Golf MkI 1,6D-renovace
no, říct doplna na cvaknutí je moc nevěrohodná informace.... tankuju na stejný pumpě, kolikrát mi začne svítit rezerva, když jedu kolem ní, tak dávám na cvaknutí a záleží, jak nafta pění, někdy se to liší o dost, po kolika litrech to cvakne a to jsem to schválně sledoval, když jsem tam jel po tom, co mi začla svítit rezerva.... měřím to radši tak, že pak jak b...c čekám a dotankuju fakt do plna až nahoru... pak vyjedu nádrž, aby byl interval delší... nějakým stylem jízdy a zase dotankuju až po okraj, ne na cvaknutí... ale měnil jsem teď sprint za powerplus... soft stejnej, na výkonu to bylo znát a když jedu rozumě občas podlaha při předjíždění, jel jsem i dálnici do toho... ač nádrž nebyla "uplně plná" ale jen na první cvaknutí, tak mi chybí ještě 100km a něco a mám nájezd do rezervy jako se sprint... a teď mám ještě lehce přez čtvrtku... takže to pojede za stejně, možná si myslím za míň...
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Ja bych to už nerozváděl s tou spotřebou ono to je stejně jedno
těch 5,2 bylo jak sem už psal
vyzkouším ještě vyjet nádrž... Každopádně nafta mízí pomalej 
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
Golf MkI 1,6D-renovace
dufam ze sa neriadis palubakom