Lupnutí při rozjezdu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

Ahoj.Mám stejný problém ale vpravo.Vyměněny silenbloky,řídící tyčky a uložení tlumičů.Co šlo jsem podotahoval.Stále to dělá.R. Teď jsem si uvědomil,že už jsem o tom psal " Jedno lupnutí". Od tý doby jsem najel asi 35 000km.Dělá to častěji.R.
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

homokineťák
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

Já se tomu homokineťáku tak nějak bráním, u ostatních aut co jsem měl odcházel tak nějak jinak........R.
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Přetahnout poloosy, zespod nápravnici, mě to dělal silentblok na převodovce
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Lupnutí při rozjezdu

Příspěvek od vynecht »

Mě to dělaly na jednom autě řídící tyčky a na druhým vyrezlý šrouby co držej řízení k nápravnici a to se mírně pohybovalo.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Cus chlapi. Ja ted delsi dobu resim taky takovy cvaknuti pri rozjezdu.
Divny na tom je to, ze mi to cvakne jen kdyz zastavim a chcipnu motor. Jakmile se rozjezdu, pomalu, ryhcle, to je jedno, tak cca kolem 20ti km/h neco cvakne. je to takovej napruzenej zvuk, jak kdybyste brnkli do pedalu.

Divny je, ze to dela i na neutral v urcite rychlosti a po chcipnuti a jen jednou. To jsou zase veci. Napravu jsem nechaval kontrolovat a tam vse ok.
Naposledy upravil(a) marthass dne 11 črc 2013, 06:17, celkem upraveno 1 x.
Kakamil 4x4
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 13 zář 2010, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Cvakání po výměně

Příspěvek od Kakamil 4x4 »

Pokud se ozve cvaknutí (ťuknutí, to je fuk) při svižnějším rozjedu a auto je po výměně spojky, jak píše výše kolega, vsadil bych na staré a natažené šrouby, jež drží nápravnici! Pokud byla dole, měly by se při zpětné montáži použít zcela nové šrouby (myslím M12). Ty původní jsou totiž dotažené na moment (70Nm a 90st jestli se nemýlím), natáhnou se a pak je již nejde spolehlivě dotáhnout :/
Nápravnice pak nedrží na místě a při razantnějším rozjezdu nebo brždění "pochoduje" na dírách!
VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead :(, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD :)
Honda NT 650V Deauville
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od wolverine »

Já také řešil cvakani a na konec jsem zjistil že je to kloub u převodovky. Teď budu měnit všechny už mají 400tis najeto a už mají moc vůle.
matess
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 03 srp 2007, 12:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brandýs n/L

Příspěvek od matess »

Na VW clubu jsem četl o něčem podobném na Golfu 5. Mrkni se sem na stránku 3 dole, třeba to pomůže. Ale jak píšou ostatní, příčin může být spousta.

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5&start=30

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Jet ... /ES421475/
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

romanespana píše:vydrz na stk, tam jak zaverkluje kolama na vsechny strany, tak se to ukaze
přesně akorát nemusíš čekat zajed hned kontrola je zdarma jedné části takže řekneš podvozek hodí to na třasák a uvidí kde co nejlepší a nejrychlejší 8)
Seat toledo rv04 66kw rotačka
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Tak za mě je to test ESP :P :D
divné
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Tak já už to řešil a nevyřešil. Teť sem byl pod autem! Lupnutí jen při velkym rejdu hlavně na zpátečku v kabině je to pocitově levý přední kolo, pod autem když mi někdo cuká volantem ozývá se to zmíst kde se připojuje řízení od volantu ale na dotek to nide necejtim mam objednanej homokloub, ale už teť tušim že ten to neni, jde to z řízení, hlavně je to mnohem větší rána, když couvam s rejdem než když cukam volantem na nájezdech.

Máte někdo zkušenost, že by byla vůle na řízení jen v rejdu, nebo jinej nápad či řešení? A co ty kloubky na tyči řízení jdou měnit?

Obrázek
....320cd
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

riešime podobny problem,niekedy aj ked sú kolesá rovno..ale najviac v rajde..pri plnom ľavom a hýbaní sa dopredu dozadu tak sa ozve buchnutie,nove všetky klby,vymenene horne uloženie komplet s tlmičom,spodný čap,nové ložisko,všetko na skúšnu vymenené vôla nikde žiadna absolútne,čo ešte môže búchať?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Tak sem vyřešil hovno, kloubem to nebylo
....320cd
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

rehak6co píše:Tak sem vyřešil hovno, kloubem to nebylo
Lupnutí odstarněno! Zvuk se projevoval na řízení v místě křížení šneka a hřebenu, takže sem vypátral že jde vymezovat vůli pomocí týhle zátky která přes pružinu tláčí na váleček s teflonem po kterym jezdí hřeben a je tlačen na šneka. Je to hrozně citlivý a po jednej otáčce šlo řízení ztuha a musel jsem povolovat každopádně je po problému :)
http://www.vwt4forum.co.uk/picture.php? ... reid=78497
....320cd
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“