Lupnutí při rozjezdu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Lupnutí při rozjezdu
Mě to dělaly na jednom autě řídící tyčky a na druhým vyrezlý šrouby co držej řízení k nápravnici a to se mírně pohybovalo.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Cus chlapi. Ja ted delsi dobu resim taky takovy cvaknuti pri rozjezdu.
Divny na tom je to, ze mi to cvakne jen kdyz zastavim a chcipnu motor. Jakmile se rozjezdu, pomalu, ryhcle, to je jedno, tak cca kolem 20ti km/h neco cvakne. je to takovej napruzenej zvuk, jak kdybyste brnkli do pedalu.
Divny je, ze to dela i na neutral v urcite rychlosti a po chcipnuti a jen jednou. To jsou zase veci. Napravu jsem nechaval kontrolovat a tam vse ok.
Divny na tom je to, ze mi to cvakne jen kdyz zastavim a chcipnu motor. Jakmile se rozjezdu, pomalu, ryhcle, to je jedno, tak cca kolem 20ti km/h neco cvakne. je to takovej napruzenej zvuk, jak kdybyste brnkli do pedalu.
Divny je, ze to dela i na neutral v urcite rychlosti a po chcipnuti a jen jednou. To jsou zase veci. Napravu jsem nechaval kontrolovat a tam vse ok.
Naposledy upravil(a) marthass dne 11 črc 2013, 06:17, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Cvakání po výměně
Pokud se ozve cvaknutí (ťuknutí, to je fuk) při svižnějším rozjedu a auto je po výměně spojky, jak píše výše kolega, vsadil bych na staré a natažené šrouby, jež drží nápravnici! Pokud byla dole, měly by se při zpětné montáži použít zcela nové šrouby (myslím M12). Ty původní jsou totiž dotažené na moment (70Nm a 90st jestli se nemýlím), natáhnou se a pak je již nejde spolehlivě dotáhnout :/
Nápravnice pak nedrží na místě a při razantnějším rozjezdu nebo brždění "pochoduje" na dírách!
Nápravnice pak nedrží na místě a při razantnějším rozjezdu nebo brždění "pochoduje" na dírách!
VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead
, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD 
Honda NT 650V Deauville


Honda NT 650V Deauville
Na VW clubu jsem četl o něčem podobném na Golfu 5. Mrkni se sem na stránku 3 dole, třeba to pomůže. Ale jak píšou ostatní, příčin může být spousta.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5&start=30
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Jet ... /ES421475/
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5&start=30
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Jet ... /ES421475/
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
VW Sharan TDI
Tak já už to řešil a nevyřešil. Teť sem byl pod autem! Lupnutí jen při velkym rejdu hlavně na zpátečku v kabině je to pocitově levý přední kolo, pod autem když mi někdo cuká volantem ozývá se to zmíst kde se připojuje řízení od volantu ale na dotek to nide necejtim mam objednanej homokloub, ale už teť tušim že ten to neni, jde to z řízení, hlavně je to mnohem větší rána, když couvam s rejdem než když cukam volantem na nájezdech.
Máte někdo zkušenost, že by byla vůle na řízení jen v rejdu, nebo jinej nápad či řešení? A co ty kloubky na tyči řízení jdou měnit?

Máte někdo zkušenost, že by byla vůle na řízení jen v rejdu, nebo jinej nápad či řešení? A co ty kloubky na tyči řízení jdou měnit?

....320cd
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
riešime podobny problem,niekedy aj ked sú kolesá rovno..ale najviac v rajde..pri plnom ľavom a hýbaní sa dopredu dozadu tak sa ozve buchnutie,nove všetky klby,vymenene horne uloženie komplet s tlmičom,spodný čap,nové ložisko,všetko na skúšnu vymenené vôla nikde žiadna absolútne,čo ešte môže búchať?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Lupnutí odstarněno! Zvuk se projevoval na řízení v místě křížení šneka a hřebenu, takže sem vypátral že jde vymezovat vůli pomocí týhle zátky která přes pružinu tláčí na váleček s teflonem po kterym jezdí hřeben a je tlačen na šneka. Je to hrozně citlivý a po jednej otáčce šlo řízení ztuha a musel jsem povolovat každopádně je po problémurehak6co píše:Tak sem vyřešil hovno, kloubem to nebylo

http://www.vwt4forum.co.uk/picture.php? ... reid=78497
....320cd