maly hybrid nebo VB ??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

hm.. repas - pro mně je to sprosté slovo... obecně, nejen turba.
je otázka jak a kdo to udělá, nebo spíš radši neudělá...
třeba se k této problematice ještě vyjádří FUN :-)

já bych něchtěl jakýkoliv repas ani jakýkoliv hybrid od kohokoliv. Ani zadarmo, protože neustálým přehozováním a laděním bych stejně prodělal nemalý peníz...
Ono i funglovka je bohužel sázka do loterie.. ne tak něco v čem se navíc někdo rýpal, s přihlédnutím k tomu že Garrett opravdu náhradní díly na VNT turba nedodává.... takže asi tak
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

dikec je rozhodnuto pro VB :)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Smoke píše:já su pro repas VB, byl jsem spokojen (takyzáleží od koho je).
a pokud nemá love je blbost kupovat new, a stejně mu to časem bude málo a dá větší :D

máte nějaké měřené výsledky? porovnání?
u garretta byly porvnány 4typy- new, repas, repas známé firmy a china, a výsledky téměř stejné ;)
mas hodnotu lambdy a hmotnostniho prutoku z tech mereni?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: maly hybrid nebo VB ??

Příspěvek od TDI tech »

Octava píše:mam velky dilema co je lepsi, jestli malej hybrid od rrauto do 210ps nebo klasicky VBcko? pro zacatek bych si predstavoval nakych 160koni az by byl Fmic a brzdy tak to pustít dal az na hranici vstriku to bude asi cca 190koni... tak a ted co je lepsi jestli hybrid nebo VB? :? :roll:
Mam maleho DODO hybrida a nelutujem (co sa tyka priebehu). Taky priebeh v celom spektre s VBckom nikdy nespravis. Nafukne sa od cca. 1700ot. a motor krasne taha az k 4200ot. Kazdy kto ma VBcko ti povie ze radsej maleho hybrida.
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

hybrid od rrauto do 230 ps celkom dobre funguje.
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Panove za kolik a kde se daji sehnat nove VB? Jen tak orientacne :)
popan
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 zář 2011, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od popan »

Nevíte zda jde implantovat VB na BLS?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tam to bude asi problem BLS je s DPF :(
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

BLS má dpf tuším , tam jde jen dát turbo z 2,0 tdi dpf , pokud tam dpf není , lze přispůsobit svody pro VB , dělají to v turbopower
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

me by zajimala jedna vec, gdyz bych dal turbo do ALH od golfu 4 TDI 150hp, musel bych menit, sani, a co este? Ten seriovy vyfuk to muze vydrzet? A este trysky jaky by to htelo, sprint764? do kolik hp oni muzou vytahnout s tim turbem? urcite musi se taky dat IC ze?

Diky za otpoved ;)
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

MiroMNE píše:me by zajimala jedna vec, gdyz bych dal turbo do ALH od golfu 4 TDI 150hp, musel bych menit, sani, a co este? Ten seriovy vyfuk to muze vydrzet? A este trysky jaky by to htelo, sprint764? do kolik hp oni muzou vytahnout s tim turbem? urcite musi se taky dat IC ze?

Diky za otpoved ;)
pouzi tlacitko hladat a zadaj tam 1749VB (LOL)
a tak isto grafov a uprav je tu bars kolko
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

sakytu píše:
MiroMNE píše:me by zajimala jedna vec, gdyz bych dal turbo do ALH od golfu 4 TDI 150hp, musel bych menit, sani, a co este? Ten seriovy vyfuk to muze vydrzet? A este trysky jaky by to htelo, sprint764? do kolik hp oni muzou vytahnout s tim turbem? urcite musi se taky dat IC ze?

Diky za otpoved ;)
pouzi tlacitko hladat a zadaj tam 1749VB (LOL)
a tak isto grafov a uprav je tu bars kolko
jo jenom jsem nevedel jak se jmenuje to turbo (noteeth)

ale my taky negdo muze otpovedet co se vsechno musi k tom turbu pridat... :D
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

je to Garret GT1749VB, turbo vo zvodoch a ked nechces, tak nemusis pridavat nic, len si kupis redukciu bajonetu a mozes jazdit, ale bez softu to nema zmysel. Ked chces aby ti to nedymilo tak poriadne ICcko, C-cidlo,.... ale to uz sa docitas ked pouzijes to tlacitko (LOL)
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

sakytu-----------moc diky za otpoved :)


jo to vim ze tam soft musi bejt :)

a ty svody bych musel dostat s turbem ze?
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

turbo je ve svodech, jde tam s turbem, ja pisou nemusis menit nic z dalsich komponentu, ale samozrejme by to prospelo, ale to se pak dostavas do jinejch castek, napis jakej mas rozpocet, nebo kolik chces koni a tady ti to napisou, jinak je to debata o prdu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“