Píst 1,9 tdi Pd 96kw AVF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
georg998
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0

Píst 1,9 tdi Pd 96kw AVF

Příspěvek od georg998 »

Nemáte někdo 1,9 AVF Pd motor na díly? sháním první píst od rozvodů
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Čo sa s ním stalo..?
CAHA 125 kW TDI CR
georg998
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od georg998 »

propalený puklý
georg998
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od georg998 »

nebo víte které typy mají totožné písty,ASZ,AWX
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

su dvaja vyrobci, Alcan a Mahle. Taj tam taky aky tam bol.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

georg998 píše:propalený puklý
a co potom tie famy o pietoch z 1Z (LOL)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
georg998
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od georg998 »

jo to je dobré vědět dik
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

toefuk píše:
georg998 píše:propalený puklý
a co potom tie famy o pietoch z 1Z (LOL)
toto je iny problem, vadny vstrek, alebo aj soft.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
georg998
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 06 pro 2009, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od georg998 »

je to tak píst je jen výsledek,příčina pravděpodobně ve vsřiku,
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

georg998 píše:je to tak píst je jen výsledek,příčina pravděpodobně ve vsřiku,
netvrdim ze nie, len som mal potrebu poukazat na bajky o tom ake su piesty 1Z slabe..., ked chcije vstrek prepali akykolvek piest.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

toefuk píše:
georg998 píše:je to tak píst je jen výsledek,příčina pravděpodobně ve vsřiku,
netvrdim ze nie, len som mal potrebu poukazat na bajky o tom ake su piesty 1Z slabe..., ked chcije vstrek prepali akykolvek piest.
teď generálkuju motor 1Z, kdybych nebyl debil a nepraskl mi stírací kroužek tak je to v kupě. Pak to jen dát do auta. Výkon by měl být cca 160 poníků, tak jsem zvědav co to udělá s pístama :)
Kluk odnás nechal předělat turbo vstřiky cooler a jednotku, 180 koní z brzdy, odjezdil 30 000 a pak to prodával, vše bez problémů. Dělali to někde okolo brna a se spodkem ani hlavou prý nic nedělali
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3751
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já viděl 1Z po neodborném čipu.Najeto mohl mít po zásahu tak kolem 20tkm a předtím tak do 100tkm.Díra v pístu a motor KO.Dírou v pístu si to chlplo olejíček a bylo vymalováno.Ojnice venku a díra v bloku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“