vyfuk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

treba tam naniest trochu HCL aby "zozrala" hrdzu. Jednoducho ju neutralizuje a prestane to korodovat. Co je u nerezu velmi nebezpecne nakolko nerez nekoroduje plosne ale bodovo. Bodova korozia je najnebezpecnejsi druh korozie, kedze ide skrz material a velmi rychlo.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

bombastiq píše:heh si mě připoměl jak nám do bejvalý práce montovali myčku na auta a po 3-týdnech byl zrezlej nerezovej nosnej rám v místech sváru přijeli tam technici a tu rez začli šmidlit ocelovým kartáčem (rofl)
a furt si odmě nenechali vysvětlit že to zrezna znova (LOL)
Tak s tim se setkavam dost casto ... proste ne a ne to pochopit, nejlepsi je argumentace ve stylu "ale vzdyt ten kartac je novej, ted koupenej! :roll:

Zalezi i na zpusobu svarovani a nasledneho osetreni svaru.
TDI tech píše:treba tam naniest trochu HCL aby "zozrala" hrdzu. Jednoducho ju neutralizuje a prestane to korodovat. Co je u nerezu velmi nebezpecne nakolko nerez nekoroduje plosne ale bodovo. Bodova korozia je najnebezpecnejsi druh korozie, kedze ide skrz material a velmi rychlo.
Nevim, treba je to tim agresivnim prostrednim, treba teplotama, ale driv ty svody prohorej. "Slavne" Stingrayovy svody prohorely za necele dva roky. Jeden z duvodu bylo, ze byly z 1,5 mm tluste steny. Ja mam z 2,5 a drzej jak hevetska vira ... a uprimne? Pri dlouhodobe zatezi tam mam teploty presahujici 850°C. Jeden rok byly obalene ("keramicky zabal"), ted uz ne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

(offtopic) http://www.youtube.com/watch?v=cQD19ENSlYA ale toto je lepsia kontrolna otazka (noteeth)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Vasekk píše:Nene železo. Na nerezu to bude ok.
svody našopovat, natřít žáruvzdornou barvou a nějaký koroze na železných svodech vlivem termopásky bych se nebál ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

turbo kamna power píše:svody našopovat, natřít žáruvzdornou barvou a nějaký koroze na železných svodech vlivem termopásky bych se nebál ;)
Prosim o zaslani presneho oznaceni zaruvzdorne barvy, ktera je schopna odolavat nejen teplotam do 1000°C ale i rozpinani materialu, narazovym zmenam teplot, vibracim, oleji atd.

Predem velice dekuji.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

našopování je hezký,ale na benzínovým autě ti ten výfuk shnije zevnitř a po nějakým čase se ti to rozpadne jak když to je z keramiky,měl jsem to na feldě (LOL)

jinak svody a výfuk jsem natíral na závoďáku nějakou barvou na kamna , auto najelo cca 100 ostrých km za víkend a pak obrousit a natřít a pořád odkola a pořád byli jak nový (noteeth) (noteeth)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@luke.bean: takze pokud tomu dobre rozumim, prubezne jsi je demontoval a montoval?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

pokud tomu dobře rozumíš,tak ano... po každým závodě motor ven,bylo to hrozný , ale když to chceš mít TOP , tak to jinak nejde (LOL)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Forest píše:Prosim o zaslani presneho oznaceni zaruvzdorne barvy, ktera je schopna odolavat nejen teplotam do 1000°C ale i rozpinani materialu, narazovym zmenam teplot, vibracim, oleji atd.

Predem velice dekuji.
používám jako luke.bean nějakou barvu na kamna, vydrží dlouhodobě 750°C, což myslím, že na diesela za turbo stačí, a pokud to není auto vyloženě na závody, tak to i nějakou dobu vydrží.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... jinymi slovy, pro nas, asi 99 % zdejsich (kteri chceme jen nahodit HW, nechat vyladit SW a jezdit) nepouzitelny postup, dekujeme

@turbo power kamna: mezitim jsem si vyhledal, je do 650° (v popisu pisou do 850°C ale na vyrobku jsem to nenasel, jen na strankach prodejce) - to je tak mira, kdy zacina turbo 100% fungovat, ikdyz to bych krivdil, bere se to od nejakych 600°C, do te doby ho lze povazovat za "podchlazene" (nefungujici na 100%)

http://www.krbyshop.cz/prislusenstvi/os ... -barva.htm

... nicmene, budu rad, kdyz mi nekdo hodi jiny link, kde bude jasne dano, ze to vydrzi vice.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

jakou koncovku výfuku do nárazníku FRS?komplet výfuku 60mm ale potřebuju koncovku aby tam hezky seděla prosím o nějaké návrhy.
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Hegesak: promin, netusim, zda je to mozne pouzit, ale dam Ti tip na alespon pro me hezkou koncovku - je to ze Superba (nejaky paket ale prodavaji to i jako koncovku). Pomerne velke a masivni reseni, decentni a dost se mi libi - dvojita koncovka z nejak ohnutych a riznutych kolen ... uz nekolikrat jsem na to koukal a nevim, zda bych to dokazal reprodukovat.

Pokud bude zitra Sup v praci, tak to nafotim (ted jezdim Praktikem, je mi lito v Supu vozit material).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

jj podivej se mi na to prosim nechci aby to bylo moc videt zespoda.Libi se mi neco podobneho: http://www.hothatchshop.cz/skoda/fabia- ... s-364.html ale mam tlumic s jednym vyvodeam 60mm
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

ja som dnes doniesol 11 kolien a 3m rury 63,5x1,5, spojku 64mm a takisto 64ku pletenec... mam nerez drot 0,6 a argonovy mix....som zvedavy ci bude vsetko OK...este nieco budem potrebovat? ake mate skusenosti? bude mi tolko kolien stacit?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“