Passat 1.8 20v tlaky motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Passat 1.8 20v tlaky motoru

Příspěvek od Mikky »

Cau,mam problem s motorem 1.8 20V z passatu rv.99 za studena nema tlaky bezi na tri valce, za tepla po chvilce kdy bezi na volnobeh bezi normalne ale proslapnu ho a zase jde na tri opet zmizi tlak z prvniho valce,rozebral jsem to a pripada mi ze hydrozdvihatko prekona tlak pruziny ventilu a ze zustavaji pootevreny a za tepla je motor ohraty zridne olej a na volnobeh se zdvihatko odtlakuje a ventil zase sedne,setkal jste se s tim nekdo uz?co to je unaveny pruziny?pridreny driky?nebo prilis velky tlak oleje?kdyz jsem na ponku zkousel ventily vsechny saci tekly,parkrat jsem zatocil s vackou a znovu zkusil a uz netekly.to znamena ze hydra prekonali tlak pruziny ventilu a zustali potevreny a venku na ponku po par otoceni si to sedlo a tohle se tam podle me deje kdyz ten motor bezi.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A ten motor je původní nebo jej už někdo opravoval? Může to být tím tlakem, nebo zapuštěnými ventily , přidřenými dříky ale jen zastudena? To asi dříky nebudou, chce to změřit konce ventilů, zda moc nepřesahují, potom změřit ten tlak..Může být dokonce malý a nastavovač vačky nefunguje..
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

pokud ti to dělá na ponku tak jsou v tom hydra nevině ty se ovládaj tlakem oleje a ten na ponku asi neděláš zaměř se na na ty vodítka jak píše jericho mužou být i vvydřený a pak se vyklaj jednou to sedne a jednou ne čím jsou dříky ventilu slabší tím jsou na vuli náchylnější.Taky zkus zalejt válce at máš jistotu že je to v hlavě.
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

Valce jsou v pohode a driky taky.Jediny co me napada unaveny pruziny.Casovac ventillu to neni, ty sem videl uplne ko ale auto normalne vzdycky bezelo,dokonce nektery uplne praskly rachot jako krava ale vzdycky to tak nejak bezelo a na ty vacce co se nataci je halak takze by pocitac rozpoznal za cas ze nenataci a vyhodil chybu.Tech 1.8 20v uz jsem delal hodne ale tuhle zavadu poprve.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

pokud jednou sednou a jednou ne tak tam někde bude zakopanej pes jen ho najít sedla byla ok nebo byla černá ventil jsi roztočil třeba ve vrtačce aby neházel už jsem to dělal kdy to měl majitel potkaný přes rok to jezdilo a pak začal problém.tlak oleje jsi měřil?
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

Tlak oleje jsem nemeril myslel jsem ze je jiny problem s ventilem praskly ohly nebo podpaleny takze jsem to rozebral a tlak oleje uz nezmerim ;) voditka jsou ok,ventily absolutne rovny,sedla cisty,hydra kdyz jsem odtlakoval tak vule 3mm takze zaklepany nejsou.Tomu tlaku moc neverim ale nevim jednou jsem to videl a porad mi bouchal olejovy filtr plechovy pak jsem vymenil cerpadlo a prestalo to,asi je v tom cerpadle ventil tlakovy.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

jo jo je tam prěpouštěcí ventil
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“