2.0TDi nebo 1.9TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

josef10 píše:
imo17 píše:BMR-125KW tdi PD.
No ja osobne by som do 16V nešiel, ale v CR neviem či robia len 8V. Nemám v tom vôbec prehlad.

josef10 a čo sa sralo na tom motore? aké boli s nim problemi?

neustale nouzaky.... nove turbo vstriky jakesi cidlo na DPF, elektricka zadni brzda, nefunkcni sterace- odesla jakasi RJ..... lozislo v prednim kole.... s autem jezdi otec a passata uz neeee.... nevim co vsechno ale do ted auto neni zcela 100 funkcni... opravy provadi mistni autorizovany servis VW..... auto je registrovano na nasi firmu... nejhorsi je na tom i to ze za auto se dalo 3/4 mega bez DPH a neskutecne se sere.... predni gumy to zere jak na bezicim pasu max 20 tisic a jsou oskakane na vyhozeni.... no proste je toho spousta.... jo a minuly tydem jsem si vsiml ze zacalo rezavet zadni viko kufru... zlata octavie1 TDI...
ono taky nejni servis jako servis , a to ještě "autorizovaný"
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

K čemu ti bude 2.0 TDI 16v..? Těch 20kw? To je moderní motor..? Dnes už je to výběhový typ, který má akorát víc součástek a víc problémů..Praktik Huml má zkušenosti, že není tak špatný.., ale je opravdu plný kufr auta a všechno dvakrát tak úžasné, že to za to stojí..? Možná by sem mohl někdo dát rozpis cen, o kolik je dražší servis /např. těsnění pod hlavou a její repas/, nebo podobné opravy..Mě osobně nadměrně přešponované moderní výtvory otvírají kudlu v kapse, vidím to vždy z té odvrácené strany , kdy se má u pokladny platit.. :(
nepropadat panice...
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Já řeším 2.0TDi 8 ventil. Což je přebroušená 1.9TDi. Jen to čerpadlo...
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
RomanF
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 22 zář 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od RomanF »

imo17 píše:...
V 1,9 BLS je prevodovka JCX BLUE ma KB? neviem to tretie písmenko. Ale vela ludí si to chváli, najmä na dialnici.
je to KBM
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

bez rozmýšľania 1.9 TDI,stačí si prečítať pár tém a vieš,že 2.0TDI je na hovno motor
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

Za mě 1.9 Bluemotion
mám Pašíka Varianta doma týden a jenom si chrochtám, je to čiplé, na pětku a 2000 otáček to frčí 110 a za skoro tisíc km mám kombinovanou 5L!! a v 90ti po okrskách když není provoz se dá jet za 4,5 (podle PP 4,0)!
Mám auto na pohodu, nejsem závodník ani brzda provozu.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

za mě motor 2.0 TDI určitě ne každý svého stěstí strůjce!
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

BMP je 2,0 8V s DPF jedno servisujem a no problem
BLS je 1,9 tiez s DPF tiez jesno servisujem a tiez no problem
Závisi to od kusu... :D
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Uživatelský avatar
jardas cuprak
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 30 pro 2011, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Hostivice Mírová 730

Příspěvek od jardas cuprak »

ja mam taky nazor 2.0 tdi brat az od roku 2008 niz ne menit olej po 10 000 max po 15 000 nechovat se k tomu jak k zigulovi po 100 000 udelat gumicky na vstřikách nelejt do toho sracky ale peknou naftu ,nejdřív ohřát pak tomu šlapat a lejt olej a ne pochcanej long live, nebo lejt ale vymena po 10 000km proste se starat je to jak se starou kdys na ni seres vymnstí se ti to ;)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Právě že rok 2008 se motory pd v passatech docela srali.
Takže od modelu 2007 výš žádný rozdíl v kvalitě není.Je to kus od kus,jak se to povedlo.Některý drží bez problémů,jiným ulítne ojnice,praskaj kliky,hlavy,atd.Takže to chce chodit pravidelně v neděli do kostela se modlit.
Nelepší je CR model 2009,tam takový problémy nejsou.Ale cena je někde jinde. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
VWRados
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 dub 2012, 20:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWRados »

Zdravim,
vsude jen ctu jak jsou 2.0tdi od VW nanic, ale osobně mam VW Passat 2.0Tdi 103kw 16V BKP rok 2006 a ztm sama chvala. Mam na nem najete 120 000 a nic zadny problem... Len bezne opravy opotrebeni. Je mozne ze sem jen narazil na dobrý kus, ale tje u kazdeho auta...Vsechny motory maji sve mouchy at je to TDI, TDCI, DCI, HDI apod...
Ale Passata od roku 2008 bych nechtěl kvůli ekologii se ty motory jen kazi ruzne filtry pevnych castic apod. snizuji zivotnost auta o 100000kilometru...Takove auta maji zivotnost max 5let
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Pokud máš na BKP najeto 120tkm tak máš všechny problémy před sebou.Zábava začíná až tak po 150tkm. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
VWRados
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 dub 2012, 20:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWRados »

Každý říká něco jiného, když jsem auto kupoval, tak všichni říkali nekupuj si nové kup si auto které má najeto 120-150tisic km najeto už všechno bude vyměněné, protože všechny poruchy jsou do těchto km...Nevm nechci se dohadovat, každopádně jsem se musel ozvat jako jediny ztm spokojený s tímto motorem... Rád se později ozvu pokud se něco zásadního stane.. 8) :)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Kamarád právě prodává OII, 2.0 103 kW, rok asi 2006, najeto 180 000 km. Jen běžný servis a nikdy žádný problém. Nemám bližší info, ale na to auto si nemůže stěžovat.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Nemotejte jabka z hruškama.Octavie 2,0TDI 16V a passat 2,0TDI 16V jsou rozdílné motory.Jiné vstřiky,vyvažováky,atd.
Navíc ta octávie co má tvůj kamarád ještě může být 8V i 16V,takže tvůj příspěvek je zcela všeobecný.
To sem můžu napsat,že mám stříbrnou octávii tdi a taky bez problémů.
Tak tu prosím nesrovnávejte motory,které nejsou stejné.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“