Meranie vstrekovačov Vagom

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

autospravca
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 dub 2012, 10:49
Odpovědi: 0

Meranie vstrekovačov Vagom

Příspěvek od autospravca »

Vie niekto poradiť prečo VAG(viz.príloha)v skup 13 neukáže údaje vstrekovača na 4-válci?.Ide o motor 1,9 TDi,88 kW,r.v.1998.Auto začalo horšie štartovať - až na tretí pokus.Po nábehu motora otáčky v norme,Vag nič iné neukazal.

Obrázek
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Zhavice ok? nebude to v kanali 14 ciste teoreticky, vypadky zapalovania u benzina tak tiez zobrazuje 3 valce a v dalsom kanali dalsie 3 valce
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

je to poměr 4,2,a1 valce ke třetímu
Tiguan 2 2.0 tdi
autospravca
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 dub 2012, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od autospravca »

Tiež si myslím,že treba začať so žhavičmi
emig89
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 05 zář 2010, 13:25
Odpovědi: 0
Bydliště: EU

Meranie vstrekovačov Vagom

Příspěvek od emig89 »

Pri rotačke dochádza k porovnaniu vstrekovacieho množstva paliva voči riadiacemu striku. Preto len 3 okienka
autospravca
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 dub 2012, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od autospravca »

Výsledok by mal byť vo všetkých 4-stĺpcoch.Ako napr. čo mám výsl.z motora 2,0 TDi(viď.príloha)Obrázek
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

vždyť ti to napsal emig89
měl by jsis udělat jasno mezi rotačkou a PD

co to je za motor těch "88"kW z roku 1998 ?????
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

dodi911 píše:Zhavice ok? nebude to v kanali 14 ciste teoreticky, vypadky zapalovania u benzina tak tiez zobrazuje 3 valce a v dalsom kanali dalsie 3 valce
A víš vůbec jak funguje naftový motor ? ;)
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Vici píše:
dodi911 píše:Zhavice ok? nebude to v kanali 14 ciste teoreticky, vypadky zapalovania u benzina tak tiez zobrazuje 3 valce a v dalsom kanali dalsie 3 valce
A víš vůbec jak funguje naftový motor ? ;)
Viem presne ako funguje dieslovy motor, u niektorych ti ukaze davkovanie na kazdom vstreku a niekde nie. Preto som pisal nech skusi pozriet, ci nebude nahodou 4 valec v dalsom kanali ako napr. vypadky u benzinu, chapeme sa? !
autospravca
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 dub 2012, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od autospravca »

co to je za motor těch "88"kW z roku 1998 ?????
sori:W-Pasat-nie 88 ale 81 kW
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

81 kW je rotačka (s rotačním čerpadlem) ... v kanále 13 nikdy nebude ukazovat to co 2,0TDI (PD)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

dodi911 píše:Viem presne ako funguje dieslovy motor, u niektorych ti ukaze davkovanie na kazdom vstreku a niekde nie. Preto som pisal nech skusi pozriet, ci nebude nahodou 4 valec v dalsom kanali ako napr. vypadky u benzinu, chapeme sa? !
A jaký vkliv na ty "výpadky" by tedy měly žhaviče?
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Keby si si temu precital celu a nie rovno zacal drbat do cloveka, tak zists , ze problem nieje v merani vstrekovacich mnozstiev, le ze mu to zacalo horsie startovat.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já jsem tě nedrbal, já jsem se jen ptal,abych správně pochopil souvislosti :) tak se hned nerozčiluj
každopádně ty údaje ve čtvrtém poli tam na rotačce nikdy nebudou
autospravca
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15 dub 2012, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od autospravca »

Vďaka za odpovede.Začnem tými žhavičmi.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“