Fabie 1.4 MPI 44kw zvýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabie 1.4 MPI 44kw zvýšení výkonu
Fabie 1.4 MPI 44kw je to dost slabý..šlo by do jednotky nalít aspon soft ze silnejsi 50 kw verze?nemá někdo tuto mapu?dikec
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
Všechno jde.
Motor 50kW má navíc jinou vačku, to je dobré vědět.
Motor 44kW lze upravit na vyšší výkon, ale moc světový rozdíl to nebude (jako u většiny atmosférických benzinů), navíc se bojím zvýšení spotřeby. Koukám na stránky CIMBU a tam píší zvýšení výkonu na 53kW. Nevím, jestli Ti to stojí za to investovat nemalé peníze.
Tyhle motory nebyly žádní sprinteři, ale byly úsporné, tiché a nenáročné na servis. Navíc jednoduché. Do města ideální (kam se sere HTP). Ale osobně bych do toho nesahal.
Motor 50kW má navíc jinou vačku, to je dobré vědět.
Motor 44kW lze upravit na vyšší výkon, ale moc světový rozdíl to nebude (jako u většiny atmosférických benzinů), navíc se bojím zvýšení spotřeby. Koukám na stránky CIMBU a tam píší zvýšení výkonu na 53kW. Nevím, jestli Ti to stojí za to investovat nemalé peníze.
Tyhle motory nebyly žádní sprinteři, ale byly úsporné, tiché a nenáročné na servis. Navíc jednoduché. Do města ideální (kam se sere HTP). Ale osobně bych do toho nesahal.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
nejsem sice škodovkář, ale už jsem několikrát slyšel, že se na 1,4 dává jako upgrade hlava a vačka z feldy 1,3MPI, že má větší ventily a lepší profil vačky...
v případě tohohle motoru bych se ani nebál obrátit na Cimbu (narozdíl od ladění TDI atd.), případně na motor-excel
v případě tohohle motoru bych se ani nebál obrátit na Cimbu (narozdíl od ladění TDI atd.), případně na motor-excel
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jo jo tedko sem se docetl ze silnejsi verze ma vic veci co se týce výmeny..chtel sem kamaradce ji trosku doladit ale nemá cenu do toho investovat..diky vsem kdyby tam slo nalít soft ze silnejsi verze bylo by to ok..ale jinak do toho nema cenu štourat..dik
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
Mně se na těchto motorech líbí jejich úspornost. V plném nákladu čtyř dospělých lidí, v kufru retrívra a bágly na víkend, jsem byl schopen dálku jet kolem šesti litrů. To jiný benzinový agregát ve Fabii nedá ani omylem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Nevím, ale mně to zas tak lenivé nepřišlo. Žádný sprinter to nebyl, ale když se to rozjelo, jelo to v pohodě a klidu, do kopců to taky celkem drželo. Rozhodně to jelo lépe než HTP (a hlavně o polovinu levněji - na spotřebě i na servisu).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tak my s tou 50 kW jezdili Chorvatsko ve třech lidech
Bez klimatizace, centrálu a s oknama na švihadla. A ještě na plyn 
Vrcholem bylo, když se tatínek rozhodl, že se pojedem podívat, kde zastřelili Inčučunu a posléze i Vinnetoua. Takže před tunelem pod Velebitama hurá na nějakou prašnou silničku co vedla přes hory a že se podíváme na Tulove Grede, ve filmu Nuget-tsil. No řeknu vám, když se asfaltka svolna změnila ve velmi kamenitou cestu, nebylo kde se ani otočit a podél cesty byly cedule s lebkou a skříženejma hnátama "Mine - Zabranjen prolaz!", tak to nebylo moc příjemný
Ale taky to zmákla
Komfort sice minimální, ale dalo se to 


Vrcholem bylo, když se tatínek rozhodl, že se pojedem podívat, kde zastřelili Inčučunu a posléze i Vinnetoua. Takže před tunelem pod Velebitama hurá na nějakou prašnou silničku co vedla přes hory a že se podíváme na Tulove Grede, ve filmu Nuget-tsil. No řeknu vám, když se asfaltka svolna změnila ve velmi kamenitou cestu, nebylo kde se ani otočit a podél cesty byly cedule s lebkou a skříženejma hnátama "Mine - Zabranjen prolaz!", tak to nebylo moc příjemný

Ale taky to zmákla


Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Kolega byl s Fabií AME 50kW v kombíku v Norsku na dovolené. Byli tam tři týdny, s sebou dvě kola, stan, kempovací výbavu, jídlo na tři neděle - seděla na špuntech. Po návratu (po cca 6000 km) měl průměrnou spotřebu 6,2. Takže tak.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)