Fabie 1.4 MPI 44kw zvýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Fabie 1.4 MPI 44kw zvýšení výkonu

Příspěvek od Jake »

Fabie 1.4 MPI 44kw je to dost slabý..šlo by do jednotky nalít aspon soft ze silnejsi 50 kw verze?nemá někdo tuto mapu?dikec
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Všechno jde.

Motor 50kW má navíc jinou vačku, to je dobré vědět.

Motor 44kW lze upravit na vyšší výkon, ale moc světový rozdíl to nebude (jako u většiny atmosférických benzinů), navíc se bojím zvýšení spotřeby. Koukám na stránky CIMBU a tam píší zvýšení výkonu na 53kW. Nevím, jestli Ti to stojí za to investovat nemalé peníze.

Tyhle motory nebyly žádní sprinteři, ale byly úsporné, tiché a nenáročné na servis. Navíc jednoduché. Do města ideální (kam se sere HTP). Ale osobně bych do toho nesahal.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nejsem sice škodovkář, ale už jsem několikrát slyšel, že se na 1,4 dává jako upgrade hlava a vačka z feldy 1,3MPI, že má větší ventily a lepší profil vačky...

v případě tohohle motoru bych se ani nebál obrátit na Cimbu (narozdíl od ladění TDI atd.), případně na motor-excel
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Jake
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 28 led 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jake »

jo jo tedko sem se docetl ze silnejsi verze ma vic veci co se týce výmeny..chtel sem kamaradce ji trosku doladit ale nemá cenu do toho investovat..diky vsem kdyby tam slo nalít soft ze silnejsi verze bylo by to ok..ale jinak do toho nema cenu štourat..dik
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
martinxl
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 23 lis 2009, 23:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinxl »

tieto motory sa daju celkom dobre upravovať.Základ 1,4 sa používa na úpravu do autocrossových a rally felícii.Ale za tie prachy to do bežnej premávky nemá cenu
FRS 1 chip + EGR off
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mně se na těchto motorech líbí jejich úspornost. V plném nákladu čtyř dospělých lidí, v kufru retrívra a bágly na víkend, jsem byl schopen dálku jet kolem šesti litrů. To jiný benzinový agregát ve Fabii nedá ani omylem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No hej, ale to ta uprimne lutujem, trepat sa taku cestu s takym lenochodom, ved to muselo byt za trest (wallbash)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nevím, ale mně to zas tak lenivé nepřišlo. Žádný sprinter to nebyl, ale když se to rozjelo, jelo to v pohodě a klidu, do kopců to taky celkem drželo. Rozhodně to jelo lépe než HTP (a hlavně o polovinu levněji - na spotřebě i na servisu).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak my s tou 50 kW jezdili Chorvatsko ve třech lidech :) Bez klimatizace, centrálu a s oknama na švihadla. A ještě na plyn :D
Vrcholem bylo, když se tatínek rozhodl, že se pojedem podívat, kde zastřelili Inčučunu a posléze i Vinnetoua. Takže před tunelem pod Velebitama hurá na nějakou prašnou silničku co vedla přes hory a že se podíváme na Tulove Grede, ve filmu Nuget-tsil. No řeknu vám, když se asfaltka svolna změnila ve velmi kamenitou cestu, nebylo kde se ani otočit a podél cesty byly cedule s lebkou a skříženejma hnátama "Mine - Zabranjen prolaz!", tak to nebylo moc příjemný :)
Ale taky to zmákla ;) Komfort sice minimální, ale dalo se to ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Kolega byl s Fabií AME 50kW v kombíku v Norsku na dovolené. Byli tam tři týdny, s sebou dvě kola, stan, kempovací výbavu, jídlo na tři neděle - seděla na špuntech. Po návratu (po cca 6000 km) měl průměrnou spotřebu 6,2. Takže tak.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“