tester zhavicich svicek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

tester zhavicich svicek

Příspěvek od romanespana »

abych zbytecne neznasilnoval zhavicky, jestlize od ni odpojim kabel a privedu na ni plus z baterky kabelem na kterym bude serii zapojena zarovka, tak kdyz se rosviti, tak je zhavicka pruchozi a tim padem maka, je to tak, nebo kecam nesmysly?
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

no nevim jestli to ta zarovka vydrzi,zhavka ma velke odber a prez zarovku potece velkej proud...vem normalne kus dratu, dej ho na plus na baterku a druhym koncem se dotkni kontaktu na zhavce, pokud to trosku zajiskri pri tom doteku tak jde prez zhavku proud a zhavi...
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

to je pravda, me slo hlavne o to, jestli muze bejt zhavka pruchozi, ale nezhavit. teoreticky myslim ze ne, ale....
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
blade6591
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 10 dub 2011, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Mauacky

Příspěvek od blade6591 »

kupte si za multimeter za par supov, a merajte odpor.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33672
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

žhavič musíš vyšroubovat, připojit a okem vidět,

pozor na rychložhavič ten se ti rozžne během vteřiny a v třetí ho spálíš a moooc peněz v pr......li ;)
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

slovacek.milos píše: rychložhavič ten se ti rozžne během vteřiny a v třetí ho spálíš a moooc peněz v pr......li ;)
co ve treti spalis hadam nie zhavic....?

najlacnejsie spolahlive meranie (bez vybratia) je s tym drotom a iskrenim. lenze lepsie je netriafat sa na koniec zhavica ale mat 2 ks drotu a spajat ich dalej od kostry.

alebo potom DC kliestovym ampermetrom (ten par sup nestoji)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Re: tester zhavicich svicek

Příspěvek od vilozx6 »

romanespana píše:abych zbytecne neznasilnoval zhavicky, jestlize od ni odpojim kabel a privedu na ni plus z baterky kabelem na kterym bude serii zapojena zarovka, tak kdyz se rosviti, tak je zhavicka pruchozi a tim padem maka, je to tak, nebo kecam nesmysly?

nekecáš, je to jednoduchý a rýchly test. Mám na to prípravok-večer sem možno hodím foto.Buď svieti alebo nie. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33672
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="67gtman"]te]

co ve treti spalis hadam nie zhavic....?


máš rychložhaviče třeba 4,4 V 25A a tím drotom je pozkoušíš a on ti v tředí vteřině schoří třeba 13OO kus x 4 a máš vyděláno dba jde kupředu co bylo není

;)
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Vždy to robím na žiarovku .. príde mi to lepšie ako zváranie káblom .
Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Příspěvek od Stefekl »

a co pouzivate za zarovky ze je neodpalite? ja bych dal ruku do ohne ze ta zhavka ma takovej odber, ze ta zarovka ten proud nemuze vydrzet. Stejne je ovsem nejlepsi test jak rika Milos, zhavku vytahnout ven a podivat se okem jak zhavi..To ze prez ni jde proud neznamena ze zhavi dobre..
jo a kdyz to delate se zarovkou tak to prece taky musi nekde trosku zasvarovat pokud jde pres zhavku proud.. :-D
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5083
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: tester zhavicich svicek

Příspěvek od martinsidlo »

romanespana píše:abych zbytecne neznasilnoval zhavicky, jestlize od ni odpojim kabel a privedu na ni plus z baterky kabelem na kterym bude serii zapojena zarovka, tak kdyz se rosviti, tak je zhavicka pruchozi a tim padem maka, je to tak, nebo kecam nesmysly?
Ano,tak to jde ale na jakém autě,aby tam nebyly svíčky na 4-5V,to by jsi je opravdu popravil.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
romk52
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 28 úno 2010, 17:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava, Praha, Kralův Dvůr

Příspěvek od romk52 »

Stefekl píše:a co pouzivate za zarovky ze je neodpalite? ja bych dal ruku do ohne ze ta zhavka ma takovej odber, ze ta zarovka ten proud nemuze vydrzet. Stejne je ovsem nejlepsi test jak rika Milos, zhavku vytahnout ven a podivat se okem jak zhavi..To ze prez ni jde proud neznamena ze zhavi dobre..
jo a kdyz to delate se zarovkou tak to prece taky musi nekde trosku zasvarovat pokud jde pres zhavku proud.. :-D
Clovece nestras, ak das do serie s zhavicom ziarovku, tak vysledny prud je dany ziarovkou a nie zhavicom (odpor dobreho zhavica je zanedbatelny voci odporu ziarovky), takze spalenie ziarovky neprichadza do uvahy :) V ostatnom mas pravdu....
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

to je jasny, ze nejlepsi je zhavku brubnout primo na baterce, ale vis dobre jak je to nekdy s vyndavanim zhavky, klient prijede vyzkouset zhavky za par supu a kdyz se zhavka ukrouti, tak je to v prdeli, u novejsich aut dobre, ale u stary dakoty je to takovy na hovno, takze spis preferuju zkousku pruchodnosti a verit tomu, ze zhavka nekeca. vyndavat jen kdyz je hlucha.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Stefekl píše:a co pouzivate za zarovky ze je neodpalite? ja bych dal ruku do ohne ze ta zhavka ma takovej odber, ze ta zarovka ten proud nemuze vydrzet. Stejne je ovsem nejlepsi test jak rika Milos, zhavku vytahnout ven a podivat se okem jak zhavi..To ze prez ni jde proud neznamena ze zhavi dobre..
jo a kdyz to delate se zarovkou tak to prece taky musi nekde trosku zasvarovat pokud jde pres zhavku proud.. :-D
copa ohmuv zakon??? :D :D :D
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ziaden zhavic neodpalis dlchsim zhavenim ved auto zhavi este cca 2minuty po natoceni kolegovi na zafire odisla jednotka zhavenia a to tak ze stale zhavila a zhavicom sa nic nestalo a stov ziarovkov ta teoria ze ju ospalis je hovadina ved by si ju odpali aj pri beznom zapojeni
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“