Seat Leon 1.9 tdi 110 kw arl , studený dymí bielim.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seat Leon 1.9 tdi 110 kw arl , studený dymí bielim.
Dobrý deň , za studena keď naštartujem tak dymi dosť bielym dymom kym sa nezohreje, co to moze byt? 180 000 ma najazdené, a ešte za studena niečo zadrháva pripadá mi to ako ložisko.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33715
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Kup taky novy gumičky na vstřiky.a pokud to nepomůže tak budeš muset jako já vyměnit celou hlavu.
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Cau.nejhorší je že nepoznáš kolik je moc vymáčklí.mám 3 dalši hlavy který maj najeto od 150tis.km a jsou máčkli stejně.sehnal jsem komplet hlavu co měla najeto 128tis. Tak jsem jí udělal dal jí tam.už stím mam najeto 80km a zatím dobrý tak uvidim.ale auto jde uplně jinak!
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33715
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
krejča a na ty hlavy ještě nikdo nic nevymyslel třeba vložku?krejča píše:Cau.nejhorší je že nepoznáš kolik je moc vymáčklí.mám 3 dalši hlavy který maj najeto od 150tis.km a jsou máčkli stejně.sehnal jsem komplet hlavu co měla najeto 128tis. Tak jsem jí udělal dal jí tam.už stím mam najeto 80km a zatím dobrý tak uvidim.ale auto jde uplně jinak!
já se jen zajímám moje pedečka furt jezdí jak hodiny a nic se nekazí
tak to máš celkem štěstí.ty vložky jsou dost drahý a sou snima jenom problémy..pozoruju ty problrmy hlavně na arl...nevím proč když jsou hlava,vačky,stejný...slovacek.milos píše:krejča a na ty hlavy ještě nikdo nic nevymyslel třeba vložku?krejča píše:Cau.nejhorší je že nepoznáš kolik je moc vymáčklí.mám 3 dalši hlavy který maj najeto od 150tis.km a jsou máčkli stejně.sehnal jsem komplet hlavu co měla najeto 128tis. Tak jsem jí udělal dal jí tam.už stím mam najeto 80km a zatím dobrý tak uvidim.ale auto jde uplně jinak!
já se jen zajímám moje pedečka furt jezdí jak hodiny a nic se nekazí
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Tak už to po necelém týdnu začalo opět hulit...už na to nemám sílu.jiná hlava,jiný vstřiky...takže jsem zase na začátku...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
kluci mě ty vložky vůbec nepomohli,hlava byla tlakovaná a stejně to furt hulí,turbo po repasu 100% funkční třeba se to prostě nelíbí ARL ten KAT OFF jinak fkat nevím
jako slyšel jsem,třeba je to kec ale prý u BMW 530D nebo 535D když vyděláš KAT začne to kouřit...nebavím se o DPF ale o KATU kamoši oba bydělali DPF a pohoda,hulí jim to černě,to je jasný po čipu při 250PS
ale kamoš mi tvrdil co čipuje je když z BMW vydělá KAT začne kouřit šedě
taky už na to nemám sílu
přemýšlím o těch kroužkách ale Krejčovi to nepomohlo a kouří nám to stejně 





SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
tím ale nechci říct že ty vložky se zbytečně dělali,to nééé! já už měl drážky v hlavě že mě to po vložení vstřiků s novými gumičkami,tak mě je to natrhlo,takže já to dělal proto
je to nemoc PD to uložení na jedné straně je opravdu na hovno a ani se nedivým že ty drážky se tam dělají,ty gumky se prej mají měnit po nějakým 60-80000km a to 90% lidí určitě nedělá 


SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm