Golf TDI ARL Výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf TDI ARL Výkon
Ahoj, pořídil jsem před nějakou dobou Golfa TDI ARL z roku 2001 a nějak se mi nelíbí průběh výkonu.... To auto cca do 2100ot absolutně nejede a pak vystřelí.... Mám tam momentálně chip.. Rozhodně je to lepší než originál, ale pořád nic extra. Ten spodek tomu prostě chybí... Chci se zeptat, zda-li v tom nejsem sám a jestli se s tím dá něco udělat... Popř. když chci zvyšovat u ARLka výkon, kde a jak mám začít? Chtěl bych něco kolem 200koní... Nebudu to pořád honit..
ex: SEAT CORDOBA 6K 1.9GT TDi AFN 81kw, Ibiza 6k 1.9TDI GT AFN, Passat 1.9 TDI AVF 96kw, Golf IV 1.9 TDI ARL 110kw. VW Golf II TDI 1.9 212hp.. Aktual: VW Golf II 1.9 MTDI, Volvo V70 2.4 D5, Citroen C2 HDI.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Chip od koho? Nejdrive by to chtelo log aby bylo mozne soudit. Jinak o ladeni ARL toho tu jsou tuny, staci hledat a studovat - nebud liny 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Předpokládám, že to nepojede z důvodu většího intercooleru a turba? Měl jsem AFN a to po chipu mělo nárust krouťáku jak blázen.... Sice jsem neviděl křivku, ale od 1200 ot to začalo hrabat.... (chápu, že ARL tohle umět nebude, ale trošku snížit tu hranici nárůstu kroutícího momentu by se mi líbilo..)
Jinak auto má naběháno poctivých 230 tis... Motor je v dobré kondici, jen už se při studených startech ozývá dvojhmota (bude se měnit + lamela MDF)
EDIT: Chip od jednoho Liberečáka. Těžko říct, jestli bude někdo vědět když zmíním jméno.
Jinak auto má naběháno poctivých 230 tis... Motor je v dobré kondici, jen už se při studených startech ozývá dvojhmota (bude se měnit + lamela MDF)
EDIT: Chip od jednoho Liberečáka. Těžko říct, jestli bude někdo vědět když zmíním jméno.
ex: SEAT CORDOBA 6K 1.9GT TDi AFN 81kw, Ibiza 6k 1.9TDI GT AFN, Passat 1.9 TDI AVF 96kw, Golf IV 1.9 TDI ARL 110kw. VW Golf II TDI 1.9 212hp.. Aktual: VW Golf II 1.9 MTDI, Volvo V70 2.4 D5, Citroen C2 HDI.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Sem s tym menom.... od 1200 ot., to je holt majsterstuk
A teraz bez srandy: Predpokladam ze to hrabalo na 1.stupen (mozno este 2.stupen), inak to na tomto type motora nie je mozne

A teraz bez srandy: Predpokladam ze to hrabalo na 1.stupen (mozno este 2.stupen), inak to na tomto type motora nie je mozne

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
1,2 to hrabalo.... možná přeháním s těma 1200 ot, ale max 1400 ten nárůst tam byl.... Ale to je z jiného soudku
AFN už nemám... Teď mě zajímá ARL 


ex: SEAT CORDOBA 6K 1.9GT TDi AFN 81kw, Ibiza 6k 1.9TDI GT AFN, Passat 1.9 TDI AVF 96kw, Golf IV 1.9 TDI ARL 110kw. VW Golf II TDI 1.9 212hp.. Aktual: VW Golf II 1.9 MTDI, Volvo V70 2.4 D5, Citroen C2 HDI.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
jde i o to co po tom ARL chceš... ono se to sbírá celkem pěkně, se právným softem, ale prostě občas je lepší podřadit...
ale záleží na stavu vozu, turba, a na tom kdo dělal soft
mě to jede pěkně, tak od 1800 se to sbírá - záleží na konkrétní situaci, ale pod tím je to mrtvé - jako vše s VA a VB. Třeba přítelkyně, zvyklá s AUY jezdit pomalu na 1000 otáček by z toho asi nadšená nebyla....
ale záleží na stavu vozu, turba, a na tom kdo dělal soft
mě to jede pěkně, tak od 1800 se to sbírá - záleží na konkrétní situaci, ale pod tím je to mrtvé - jako vše s VA a VB. Třeba přítelkyně, zvyklá s AUY jezdit pomalu na 1000 otáček by z toho asi nadšená nebyla....
Přemýšlel jsem, že bych zajel do DP to nechat předělat... Kam bychom se chipem mohli dostat? V případě, že bude všechno tak jak má být... a stím aby vše fungovalo tak jak má
Chtěl bych být někde kolem těch 200ps

ex: SEAT CORDOBA 6K 1.9GT TDi AFN 81kw, Ibiza 6k 1.9TDI GT AFN, Passat 1.9 TDI AVF 96kw, Golf IV 1.9 TDI ARL 110kw. VW Golf II TDI 1.9 212hp.. Aktual: VW Golf II 1.9 MTDI, Volvo V70 2.4 D5, Citroen C2 HDI.
Vici už Ti psal, že se dá dostat k 200ps. Bratránek má ARL v Leonu a dostal se jen chipem na 189ps, takže si myslim že dobrý.k4rl3370 píše:Přemýšlel jsem, že bych zajel do DP to nechat předělat... Kam bychom se chipem mohli dostat? V případě, že bude všechno tak jak má být... a stím aby vše fungovalo tak jak máChtěl bych být někde kolem těch 200ps
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Jenom takové mimo téma... Včera jsem volal (díky pár referencím) do Cimbu autosport MB..... A musím říct, že nic moc.... Po telefonu absolutní nezájem.. Pán na telefonu mi řekl: ARL? Vy jste se zbláznil. Tohle upravovat rozhodně nebudu. Odchází turbo atd. atd..... Totální neochota něco dělat. Nakonec řekl, že když to budu chtít ladit.... Budu někde kolem 50tisíc a to to nebude ladit na brzdě, protože mu soft dělá člověk někde bůhví kde....
ex: SEAT CORDOBA 6K 1.9GT TDi AFN 81kw, Ibiza 6k 1.9TDI GT AFN, Passat 1.9 TDI AVF 96kw, Golf IV 1.9 TDI ARL 110kw. VW Golf II TDI 1.9 212hp.. Aktual: VW Golf II 1.9 MTDI, Volvo V70 2.4 D5, Citroen C2 HDI.