Pan Janda je ukecanej neschopa co se TDI tyce (a to i radobyodbornych casopisech) - stale tezi z toho, co dokazal/dokaze se Skodovackejma benzinovejma atmosferama - ale toto je diesel a tam on proste neumi a potvrdil mi to i pri emailove korespondenci kterou jsem s nim vedl.
Mrkni treba na toto:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51370
Golf TDI ARL Výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nebude lepší než tlachání o ničem sem hodit alespoň log, aby jsme mrkly, zda ti funguje dobře regulace? popř. zkusit si KPOWER
počti: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=120
průběh krouťáku je tam o ničem, ale hodnoty +- sedí (u mne celkem dost přesně)
jinak nebylo čištěno (vypodložkováno) turbo? to taky lehce zhorší náběh...
každopádně jak napsal Vici a potvrdil marena, ARL se sbírají kolem 1800ot ...moje auto v podpisu v serii + chip táhlo pěkně od cca 1600ot...teď s Alkama, VB, FMIC a kravinkama kolem + turbo vypodložkováno a zátah je cca v 1900ot....
počti: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=120
průběh krouťáku je tam o ničem, ale hodnoty +- sedí (u mne celkem dost přesně)
jinak nebylo čištěno (vypodložkováno) turbo? to taky lehce zhorší náběh...
každopádně jak napsal Vici a potvrdil marena, ARL se sbírají kolem 1800ot ...moje auto v podpisu v serii + chip táhlo pěkně od cca 1600ot...teď s Alkama, VB, FMIC a kravinkama kolem + turbo vypodložkováno a zátah je cca v 1900ot....
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 
