jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

měl bych čerpadlo z alfy 2,0td 9mm pístek
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
jarda5
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 04 zář 2011, 14:12
Odpovědi: 0

vstriky

Příspěvek od jarda5 »

ahoj chlapy,jak je rozdil mezi vstrikama 1.9d a 1.9td a jak je od sebe poznam?dekuji
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Re: vstriky

Příspěvek od Tom89 »

jarda5 píše:ahoj chlapy,jak je rozdil mezi vstrikama 1.9d a 1.9td a jak je od sebe poznam?dekuji
1.9 TD má číslo DNO SD 309
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

lol, ted když sem koukal na havarované turbo a náhradní svody, tak jsem si všiml, jakou prasárnu jsem udělal (LOL)

svody vlevo jsou z 2,0, ty v pravo 2,4, právě sem z 2,4ky je nedávno sehnal, ale koukám, že pro použití na VNT turbo bude lepší použít ty z 2,0, zavařit vyůstění a dobrousit na vstupní průměr turba, do ted mě lícovala obdélníková díra s kruhovou ( a já proč se to tak hřeje v nízkých otáčkách)



Obrázek
(LOL)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
jarda5
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 04 zář 2011, 14:12
Odpovědi: 0

vstriky

Příspěvek od jarda5 »

myslite ze ma vliv 1.9d hlava na 1.9td motoru,na zvysovani vykonu?diky
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

chlapi jaký nejlepší ic by se hodil do mk2 Td mam na výběr Renault Master,ale aby nebyl malí na připravované Mtdi a nebo ze Sprintera/LT,ale zase aby nebyl velký na 1.6 Td díky za odpovědi
jarda5
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 04 zář 2011, 14:12
Odpovědi: 0

problem s tlakovanim

Příspěvek od jarda5 »

ahoj chlapy mam takovej docela zasadni problem,mam vento 1.9td a kdyz s nim jezdim normalne tak se mi teplota dostane max na 70 a to je vse a kdyz mu trochu zatopim pod kotlem tak to dost tlakuje do vody,ale jen pri vetsi zatezi.jinak je to vpohode.mam tam hlavu z cisteho diesla a vystup na vodu co je na 4 valci je zaslepenej,je mozne ze se tam diky tomu tvori nejaka para tim padem to pak tlakuje,nebo mam rovnou sundat hlavu?predem diky za radu
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

tvůj problém patří trochu jinam , ale vypadáto, že máš fouklé těsnění pod hlavou
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

chladící soustava je pod tlakem, tím se snižuje bod varu ...

... záleží ale, jestli nemáš hadice tak nafouklý, že jsou tvrdý jak beton (noteeth) ... to už by bylo asi to těsnění pod hlavou (R)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Sorry za OT, ale pod tlakem se bod varu zvyšuje, ne? (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

promiňte za mystifikaci, fakt jsem to hodně blbě napsal ... (LOL)

myslel sem to tak, že je to přetlakové kapalinové chlazení, a ten přetlak tam hraje roli tu, že kapalina rostoucí teplotou zvětšuje svůj objem a tím, že se vytvoří ten tlak, tak se nemá kam vypařovat, takže neztrácí svojí funkci i ve vyšších teplotách ... rozumíte co sem tím chtěl básník říct :D

... omluva za (offtopic)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Sice jsem založil toto téma:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=105705

ale už jsem pochopil, že čerpadlu asi nic není a že jsem se měl držet rad psaných tady. Mám v plánu vyhodit katík, upravit tyčku na přidavači, přišponovat tyčku na baňce u turba a možná "hnout" s čerpadlem kvůli předvstřiku.
Rád bych dal i IC, ten už jsem si sehnal, ale mám ho bez hadic. IC je z B3ky a měl by se vejít do podběhu pod baterku. A já se chci zeptat:
jaké hadice použít? Dá se sehnat někde nějaká vhodná metráž?
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

na co je ten druhý elektromagnetický ventil jakoby na spodu zepředu čerpadla ... už to tady bylo vzpomínané ale nikdo na ten dotaz nereagoval.

Má na to vést 12V stále nebo jen při studeným startu ... ?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 08 dub 2009, 22:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od nieto »

Zdravim pani. Idem prerabat 1,6 TD na 1,9 TD. Moje otazky smeruju na prekladku motorov a neskorsie upravy. V prvom rade by am zaujimalo,ci pojde ta 1,9 AAZ bez problemov a dakych extra uprav mietso 1,6 JR. Nech som pripraveny na vsetko. Dalej co prevodovka,nebudu tam dake problemy s kulisou radenia ked necham AAZ s jeho povodnou prevodovkou? A co trisky.Motor chcem trosku upravit a zaujima ma aka je najlepsia varianta trisiek.Su povodne lepsie ako trisky z 1,6 SB.Akekolvek rady pomozu.Dakujem
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“