Octavia II: Nefunkční kompresor klimatizace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia II: Nefunkční kompresor klimatizace
Ahoj pánové,
dnes mi byl diagnostikován nefunkční kompresor klimatizace s navržením repasovaného dílu za 4 500 Kč.
Mám vůz Škoda Octava II, rok 2005, 1.9 Tdi, 77kW.
Rád bych se zeptal:
a) Má cenu v tom nechat někoho šťourat? Respektive jde o součástku která jde obvykle snadno opravit?
b) Je cena za repasovaný díl 4 500 Kč adekvátní?
c) Neumí ten díl zde na fóru někdo lépe, levněji. Nový, repasovaný... uvítám zajímavou nabídku.
Také mi nefunguje "malý" ventilátor chlazení. Rád bych se zeptal zda:
a) Stačí koupit "čínu" za 900 Kč? Auto chci za rok prodávat...
b) Neumí někdo prvovýrobu za rozumné peníze?
Díky!
dnes mi byl diagnostikován nefunkční kompresor klimatizace s navržením repasovaného dílu za 4 500 Kč.
Mám vůz Škoda Octava II, rok 2005, 1.9 Tdi, 77kW.
Rád bych se zeptal:
a) Má cenu v tom nechat někoho šťourat? Respektive jde o součástku která jde obvykle snadno opravit?
b) Je cena za repasovaný díl 4 500 Kč adekvátní?
c) Neumí ten díl zde na fóru někdo lépe, levněji. Nový, repasovaný... uvítám zajímavou nabídku.
Také mi nefunguje "malý" ventilátor chlazení. Rád bych se zeptal zda:
a) Stačí koupit "čínu" za 900 Kč? Auto chci za rok prodávat...
b) Neumí někdo prvovýrobu za rozumné peníze?
Díky!
myslim ze klimakompresor se da za 5000kc sehnat fungl novy
koukni tady na foru..:Ladas????
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
jeste jedna vec... kompresor se vlivem utekleho chladiva vetsinou zadre
a je potreba celou soustavu proplachnout od spon... kdyz se to neudela novy kompresor se posere zase
to je nevyhoda O II, kde se kompresor toci porad,ikdyz klima nejde
to je nevyhoda O II, kde se kompresor toci porad,ikdyz klima nejde

dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
kompresory se zadřou i když jsou pod tlakem je to debilně vymyšlený...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
podle me by bylo mozna uzitecny, kdyby byly tesne pred kompresorem na obou trubkach ventily a na kompresoru kontrolni a vypustnej sroub na olej. ale to uz bych chtel asi moc.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
-
pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
hele dělám to cca 3 roky a za celou dobu minimálně zadřenejch kompresorů... a když zadřenej tak po naplnění nesprávným olejem.Proplach je jasnej...,bez proplachu za chvili novej kompresor zarve.mirdasR32 píše:kompresory se normálně zadřou až povolí bezpečnostní spojka a hřídel pak stojí. výměna kompresoru- a nutnost hlavně nechat udělat proplach.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
kompresor na klima je vecnej problem, ja jich tady na jihu spanelska menim hafo kazdy leto, ale cim dal vic se mi potvrzuje moje teorie vzdy pred letem vycucnout napln, udelat vyplach a dat novej olej, coz znamena vyndat kompresor a vylejt ho. po x letech tady co tohle klientum delam se mi zadnej nevratil ze klima nejede. nevim, mozna je to jen moje teorie, ale za 7let takhle osetruju okolo 30 klientu a vse v pohode. a ze tady na jihu dostava klima zabrat.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
zadře se tak že třeba u benzína to vypadá že máš zadřený motor přes řemen se to ubrzdí startovací otáčky zmiznou do nuly!!! sice to děláš možná tři roky ale kompresor v úplný smrti jsi ještě nepotkal...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Ladas píše:zadře se tak že třeba u benzína to vypadá že máš zadřený motor přes řemen se to ubrzdí startovací otáčky zmiznou do nuly!!! sice to děláš možná tři roky ale kompresor v úplný smrti jsi ještě nepotkal...
to sem potkal,jestli jich bylo do 10 tak je to moc... ,i sem potkal to jak to všicni proplachujou

-
pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
romanespana píše:kompresor na klima je vecnej problem, ja jich tady na jihu spanelska menim hafo kazdy leto, ale cim dal vic se mi potvrzuje moje teorie vzdy pred letem vycucnout napln, udelat vyplach a dat novej olej, coz znamena vyndat kompresor a vylejt ho. po x letech tady co tohle klientum delam se mi zadnej nevratil ze klima nejede. nevim, mozna je to jen moje teorie, ale za 7let takhle osetruju okolo 30 klientu a vse v pohode. a ze tady na jihu dostava klima zabrat.
v tom stebou souhlasim,teď v sezóně udělám cca 3-5kompresorů týdně(výměna,proplach atd..) cca 3 recyklace denně,jede to jak na běžícím pásu..,začal sem ten olej měnit taky u aut starších 4 let tak uvidíme.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
a taky zkus porovnat novej olej a olej po 4ech letech, bud nevytace skoro nic a nebo jen takova slichtapokornasek.pepan píše:romanespana píše:kompresor na klima je vecnej problem, ja jich tady na jihu spanelska menim hafo kazdy leto, ale cim dal vic se mi potvrzuje moje teorie vzdy pred letem vycucnout napln, udelat vyplach a dat novej olej, coz znamena vyndat kompresor a vylejt ho. po x letech tady co tohle klientum delam se mi zadnej nevratil ze klima nejede. nevim, mozna je to jen moje teorie, ale za 7let takhle osetruju okolo 30 klientu a vse v pohode. a ze tady na jihu dostava klima zabrat.
v tom stebou souhlasim,teď v sezóně udělám cca 3-5kompresorů týdně(výměna,proplach atd..) cca 3 recyklace denně,jede to jak na běžícím pásu..,začal sem ten olej měnit taky u aut starších 4 let tak uvidíme.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.