Altík passat ¨95

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Petr Mareček
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 dub 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: 35601 Březová

Altík passat ¨95

Příspěvek od Petr Mareček »

Zdar všem šťouralům ,
altík přestal dobíjet mrcha (wallbash) .. dají se vyměnit uhlíky a jak ? Sundal jsem mu plastový kryt a není vidět nic kde by mohli být .. :? Nebo může být problém v buzení ?
Dík za každou radu - i blbou (LOL) ..
Naposledy upravil(a) Petr Mareček dne 30 dub 2012, 07:34, celkem upraveno 1 x.
A4 2.0TDi 103kW 235/45-17
Plechovka Passat ¨95 TD pracovní vykopávka , 155/90-14 ;-)
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

uprostred mas mensi plastovej kryt, ten sundas a uvidis uhliky, zezadu uhliku oskrabes mekou hmotu a utrhnes lanka od uhliku rozdelas vyndas stare a prevleces nove, zapajis lanka a hotovka, muzes jeste vymenit loziska, pripadne casto byva sjetej aj zberac, ten se taky da vpoho koupit.
Mozna mas ale altik jinej na kterej muj popis sedet nebude, tak se nezlob, ale uhliky videt musis asi na kazdem.
Jestli mas spatne jenom uhliky/zberac tak ti sviti dobijeni.
Jestli dobijeni nesviti a presto nedobiji tak pravdepodobne diody.
Petr Mareček
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 dub 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: 35601 Březová

Příspěvek od Petr Mareček »

Díky moc .. ona tam je nějaké krytka co vypadá jako šachtička pro uhlíky ale nahoře je zalepená nějakou pružnou hmotou .. to jsi měl na mysli ? A na tom krytu nejsou ale žádný šrouby :P
A4 2.0TDi 103kW 235/45-17
Plechovka Passat ¨95 TD pracovní vykopávka , 155/90-14 ;-)
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Je to tam nacvaknuty, chce to s citem.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

valeo je jeden z nejdebilnějších konstrukcí a ten silikon tomu dává korunu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

Tak tak.pri vymene rotora to drzia tie debilne statorove dráty. :x
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Petr Mareček
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 dub 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: 35601 Březová

Příspěvek od Petr Mareček »

Díky moc hoši :-)
dám snídani a jdu na něj - na zas. Valeo .. (LOL) .. pokus č. 2 !
A4 2.0TDi 103kW 235/45-17
Plechovka Passat ¨95 TD pracovní vykopávka , 155/90-14 ;-)
Petr Mareček
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 dub 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: 35601 Březová

Příspěvek od Petr Mareček »

Zdarec všem rádcům :D
tak operace se zdařila. Ichtyláčtější konstrukci jsem ještě neviděl. Ale altík stále nedobíjí. Ovšem změna nastala ! Teď když mu do kteréhokoliv z těch dvou drátů co vedou do té zástrčky na okraji zadního krytu , pošlu 12V ta kje slyšet jak jde do záběru = motor jde dolů s otáčkama. Má někdo ponětí o to znamená ? Na kontaktech té zástrčky naměřím proti kostře nějakých 1,5V . Je to OK . Co to vlastně je , buzení ? A kolik voltů a odkud to má dostávat ?? Má něko zkušenost? :?
Díky všem za pomoc ;) !!!
A4 2.0TDi 103kW 235/45-17
Plechovka Passat ¨95 TD pracovní vykopávka , 155/90-14 ;-)
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

Petr Mareček píše:Zdarec všem rádcům :D
tak operace se zdařila. Ichtyláčtější konstrukci jsem ještě neviděl. Ale altík stále nedobíjí. Ovšem změna nastala ! Teď když mu do kteréhokoliv z těch dvou drátů co vedou do té zástrčky na okraji zadního krytu , pošlu 12V ta kje slyšet jak jde do záběru = motor jde dolů s otáčkama. Má někdo ponětí o to znamená ? Na kontaktech té zástrčky naměřím proti kostře nějakých 1,5V . Je to OK . Co to vlastně je , buzení ? A kolik voltů a odkud to má dostávat ?? Má něko zkušenost? :?
Díky všem za pomoc ;) !!!
Pokud jsi pustil do obou kontaktů zásuvky tvrdých 12V zničils regulátor :o
Petr Mareček
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 dub 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: 35601 Březová

Příspěvek od Petr Mareček »

jestli tak musel být zničený už předtím , protože altík nedával napětí ani po výměně uhlíků. Ale nepustil jsem do obou 12V natvrdo. Vždy jsem jen jeden z nich "štrejchnul" plusem z baterky . Ví tedy někdo kolik V má jít do té zástrčky regulátoru či co to je ?
A4 2.0TDi 103kW 235/45-17
Plechovka Passat ¨95 TD pracovní vykopávka , 155/90-14 ;-)
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Porad nepises jestli sviti kontrolka dobijeni, pred nabudenim tam ma byt par voltu treba 1,5V, po nabudeni 12-14. druhej kontakt je bud otackomer u starsiho, nebo u novejsiho informace o zatizeni altiku
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

D+ -----napětí 12v přes kontrolku
W ------ Otáčkoměr, naměříš frekvenci
Petr Mareček
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 dub 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: 35601 Březová

Příspěvek od Petr Mareček »

Aha .. já si to myslel ! :roll: Totiž , předchozí majitel se "trošku" rejpal v elektrice. Ta je celá tak nějak na ho... Palubka funguje jen z poloviny a to jen když se jí chce. Takže to že nesvítí kontrolka dobíjení nemusí nic znamenat . Svítila jen chvíli , to když jsem poprvé přišel na to že altík nedobíjí. V ten samý okamžik přestal fungovat otáčkoměr. Abych to upřesnil , podle něj sem do té doby poznal jestli dobíjí nebo ne . Protože jsem po nastartování musel trochu protočit motor aby se "chytnul". Jakmile začal makat otáčkoměr , rojzasnil se i svit stropní svítilny kterou jsem pro ten účel před startováním rozsvěcel. Takhle jsem až donedávna fungoval. Teď otáčkoměr nemaká, kontrolka nesvítí a na baterce naměřím jen 12,5V.Na palubce neukazuje palivoměr .. teploměr kraviny .. a jakmile rozsvítím světla a chci přidat jas osvětlení palubky tak jde do háje komplet . I se vynulujou hodiny . Takže co , hodit to ze skály ?? :? Celej den jsem se s---l s těma uhlíkama a k h..nu . (wallbash) Na jednom z kontaků té zástrčky naměřím 1,5 na druhém skáčou nějaké pulsy v řádu mV. Ale to by asi nemělo na vytažené zástrčce . Jen těch 1,5 V je podle mne správně. Než jsem vyměnil ty uhlíky tak jsem mu taky škrtnul 12V a to se chytil a do chcípnutí motoru dobíjel krásných 14,4 . A dnes nic .. ani boha .. :o nemá někdo schema ?
A4 2.0TDi 103kW 235/45-17
Plechovka Passat ¨95 TD pracovní vykopávka , 155/90-14 ;-)
Petr Mareček
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 dub 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: 35601 Březová

Příspěvek od Petr Mareček »

.. nikdo nic ? :?
A4 2.0TDi 103kW 235/45-17
Plechovka Passat ¨95 TD pracovní vykopávka , 155/90-14 ;-)
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Dej mu na ten 1,5V pin pres 5W zarovku z polu 15(ze stopventilu treba). musi to fungovat jako kontrolka dobijeni a altik by mel dobijet.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“