záhada předvsřik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

co se všechno překopalo impulzní kola jsou stejný?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já co vím tak jestli dáš počátek vstřiku 5O nebo sto u rotačky tak to mí vlicv na chod motoru ale že by se rojily čoudy z výkfuku ja píšeš to ne,


čoudy dou tak ktyž skočí čerpadlo o čtyři zuby a to řj ani nemumí změřit jen že je mimo toleranci a ukazuje max 2OO
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9259
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jde dle mne o čidlo otáček motoru a jeho kolo proto se ptám jak to řešili.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ale kdyby impulsní kolo bylo z PD tak to ani nepůjde natočit ne?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jo, psal jsem to hned na začátku, měnil se pouze blok s pístama, jinak vše původní+ new těsnění atd....
proto se ptám čím by to mohlo být, vše jsem zkontroloval ale předvstřik nestíhá.
impulzní kolo na klice je z rotačky, snímač taky.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

když dá spodek ASZ na AHF tak to chodí OK bez problému.rozvody jsou na 100pro správně??
Uživatelský avatar
TomasAGR
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 01 úno 2010, 09:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasAGR »

Čaute já mám stejný problém jako SMOKE...

mám AGR, GT1749VA, S764, jednohmotu...

Při jednom sprintu to cuklo začalo hulit jako kráva a nejelo to. Tak sem dal podávací čerpadlo do nádrže novej filtr, vstřikovací čerpadlo a su stále na stejném bodě. Bodě 0. Autu padá předvstřik a nevím čím to je...

Můžou to být trysky? Špatnej otevírací tlak? Podpálený ventil?
Octavia I 1.9Tdi, 66kw,AGR, chip by MoraviaTuning max spokojenost, jednohmota 1Z, konečně s764, TT puky, Rs podvozek, véfuck Traktor zetor 7411 = Trocha kouře ještě nikoho nezabila =)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

trysky byly kontrolovany a ok.
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Smoke píše:trysky byly kontrolovany a ok.
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
v tom holendru bývá váleček s pružinkou a kalibrovaný otvor vyšroubuj a zapni klíček měla by pak valit nafta,

a co třeba takový test že do prázdné nádrže dáš čisté husté meřo pokud se závada s počátkem vstřiku nebude opakovat tak je vydřený dole pístek na čerpadle
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

po vyšroubování toho holendru nafta valila proudem
výměnil jsem vstřik čerpadlo ale bezezměny
ve vagu od 3000 ot je předvstřik na 13st a víc už nestoupá, požadavek až do 18st a čerpadlo na 96%
nemůže třeba podávačka dávat malej tlak, třeba když by odcházela nebo by nejela vůbec?
fakt už nevím
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Smoke píše:po vyšroubování toho holendru nafta valila proudem
výměnil jsem vstřik čerpadlo ale bezezměny
ve vagu od 3000 ot je předvstřik na 13st a víc už nestoupá, požadavek až do 18st a čerpadlo na 96%
nemůže třeba podávačka dávat malej tlak, třeba když by odcházela nebo by nejela vůbec?
fakt už nevím
a nečetl jsi příspěvky i fotkama jak je vydřený dole ten píst, tak padá počátek vstřiku? pokud se ti to nepříčí natanku meřo u unicornu a uvidíš
oslov čerpadláře ti řekne ;)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

když do výměny ok? a pak nepomohla ani změna čerpadla s málo km?
měřo tam fakt lit nebudu, musí to jezdit na normální naftu.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Smoke píše:když do výměny ok? a pak nepomohla ani změna čerpadla s málo km?
měřo tam fakt lit nebudu, musí to jezdit na normální naftu.
tím že vyměníš čerpadlo a závada je stejná nic neřeší,

nové jsi tam nedal a u nového ještě třeba myslet na poučku že problém treba hladat už v nocom diely,

když nechceš meřo vytáhni čerpadlo a zanes k čerpadlářovi, míš nějakého? a kde bydlíš :?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jo, o jednom vím. ale ještě zkusím poslední věc a to dat mu cucnout přímo z flašky. uvidime
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

dnes test, bumbal přímo z flaše a stále bezezměny. zkusil i jiný stopventil a taky nic.
napadla mě poslední věc, má zexel 12mm hlava taky vlastní sítko? může být ucpaný?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“