Chyba (N146) a bliká žhavení-hádanka pro odborníky......
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chyba (N146) a bliká žhavení-hádanka pro odborníky......
Předem bych chtěl říci, že jsem závadu odstranil. Dávám to sem, jako hádanku pro ostatní a taky jestli se stím někdo už setkal, že diagnostika vypíše chybu, bez dalších upřesnění a rozbliká se kontrolka žhavení.
2,5 TDi ACV
Závady které to nejsou:
1. hlava čerpadka a celé čerpadlo není KO!
2. elektrika je v pořádku
3. kontrolka bliká a nejde smazat chyba - pokud je teplý motor
4. auto normálně jede
5. startuje na brnk
tak páni odborníci, co to způsobovalo? logy na to nepotřebuju.
Budete si muset doplnit tu tabulku, co tu koluje na foru, "možné příčiny blikání žhavení"
2,5 TDi ACV
Závady které to nejsou:
1. hlava čerpadka a celé čerpadlo není KO!
2. elektrika je v pořádku
3. kontrolka bliká a nejde smazat chyba - pokud je teplý motor
4. auto normálně jede
5. startuje na brnk
tak páni odborníci, co to způsobovalo? logy na to nepotřebuju.
Budete si muset doplnit tu tabulku, co tu koluje na foru, "možné příčiny blikání žhavení"
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Tak dobře, ucpaný naftový filtr to nebyl, už to skoro je hodně blízko.
TERMOVENTIL VE FILTRU, byl zaseknutý na stálý ohřev a čerpadlo se přehřívalo.
Už jsem byl z toho opravdu nešťastný a chtěl jsem měnit čerpadlo. Bylo mi, ale divné, že se závada nedala smazat, když byl motor ohřátý. Jakmile zchladnul, tak to šlo smazat.
TERMOVENTIL VE FILTRU, byl zaseknutý na stálý ohřev a čerpadlo se přehřívalo.
Už jsem byl z toho opravdu nešťastný a chtěl jsem měnit čerpadlo. Bylo mi, ale divné, že se závada nedala smazat, když byl motor ohřátý. Jakmile zchladnul, tak to šlo smazat.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Už jsem měl něco podobného, sice na benzínu ...
Fab 1,4 16V. Občasně se rozsvítil motor, někdy + EPC.
2x to vypsalo snímač tlaku v sání, ale hodnota OK, takže jsem to 2x smázl a nechali jsme to jezdit. Po třetí se mi rozsvítil jen motor při rozjezdu. V paměti závad nic, takže nebylo co mazat a motor svítil vesele dál. Auto jelo úplně normálně, startovalo, jen svítil ten motor.
Vyčistil jsem klapku, zákl. nast., motor zhasl a od té doby ( cca půl roku ) je pokoj.
Fab 1,4 16V. Občasně se rozsvítil motor, někdy + EPC.
2x to vypsalo snímač tlaku v sání, ale hodnota OK, takže jsem to 2x smázl a nechali jsme to jezdit. Po třetí se mi rozsvítil jen motor při rozjezdu. V paměti závad nic, takže nebylo co mazat a motor svítil vesele dál. Auto jelo úplně normálně, startovalo, jen svítil ten motor.
Vyčistil jsem klapku, zákl. nast., motor zhasl a od té doby ( cca půl roku ) je pokoj.
ve vagu bys to měl vidět podle teploty nafty, ne?Mad_Boxs píše:Tak dobře, ucpaný naftový filtr to nebyl, už to skoro je hodně blízko.
TERMOVENTIL VE FILTRU, byl zaseknutý na stálý ohřev a čerpadlo se přehřívalo.
Už jsem byl z toho opravdu nešťastný a chtěl jsem měnit čerpadlo. Bylo mi, ale divné, že se závada nedala smazat, když byl motor ohřátý. Jakmile zchladnul, tak to šlo smazat.
Jo Vag mi hlásil Chyba na N146 bez dalších možných příčin. A smazat šla až po vystydnutí motoru (čerpadla).Pája 19 píše:Píšeš, že diag vypsala chybu. Nějakou konkrétní?
Přišel jsem na to tak, že když to chladnulo a bylo to tak na 60st. tak jsem vzal hadici a postříkal čerpadlo-ochladil ho a závada šla smazat.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Souhlasím s tebou. Pak ale jaká jiná chyba by způsobovala vyhlášení chyb. stavu, které nejde smazat, dokud neochladím čerpadlo.????
Dokonce se mi i stalo, že s postupným zchlazováním se chyba měnila z "stálé" na "sporadickou" až šla smazat úplně. Bez jakékoliv manipulace s motorem (startování, jízda atd.) prostě jsem k tomu přišel za asi hodku a sporadická a za další už smazáno????
Prostě mi to vychází od teploty. Nic jiného se takto chovat nemůže.
Dnes najeto asi 70km v kuse a nic. Zastavím na 10minut a už bliká.
Senzor v čerpadle jsem vyměnil a stále stejné.
Předcházel tomu zaseknutý přetlakový ventil v hlavě čerpadla. A pak nefunkční termoventil. Auto mám zhruba měsíc a ten co ho měl předemnou, ani netušil, že je KO turbína a nějaké kompllikace ohledně čerpadla ani neregistroval. Tak to dávám postupně dokupy.
Dokonce se mi i stalo, že s postupným zchlazováním se chyba měnila z "stálé" na "sporadickou" až šla smazat úplně. Bez jakékoliv manipulace s motorem (startování, jízda atd.) prostě jsem k tomu přišel za asi hodku a sporadická a za další už smazáno????
Prostě mi to vychází od teploty. Nic jiného se takto chovat nemůže.
Dnes najeto asi 70km v kuse a nic. Zastavím na 10minut a už bliká.
Senzor v čerpadle jsem vyměnil a stále stejné.
Předcházel tomu zaseknutý přetlakový ventil v hlavě čerpadla. A pak nefunkční termoventil. Auto mám zhruba měsíc a ten co ho měl předemnou, ani netušil, že je KO turbína a nějaké kompllikace ohledně čerpadla ani neregistroval. Tak to dávám postupně dokupy.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama