1,4 16V interval výmeny oleja

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 14 čer 2011, 17:32
Odpovědi: 0

1,4 16V interval výmeny oleja

Příspěvek od suri »

x
Naposledy upravil(a) suri dne 25 srp 2012, 20:24, celkem upraveno 1 x.
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

tyhle motory long zvladnou vpohodě,jezdí jich na to dost a bez problemu.motor je krasne cistej
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 14 čer 2011, 17:32
Odpovědi: 0

xx

Příspěvek od suri »

c xx
Naposledy upravil(a) suri dne 25 srp 2012, 20:24, celkem upraveno 1 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10337
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nejsem příznivcem LL olejů, a to zvláště v benzinových motorech, ale pokud chceš, klidně to tak nech.

Já si osobně myslím, že tenhle motor by klidně mohl jezdit i na nějakou lacinou polosyntetiku, která stojí stovku litr. Dávat do takového motoru LL za šílené prachy je podle mě zbytečný a předražený luxus. Ale jak chceš.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 14 čer 2011, 17:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od suri »

xxxxx
Naposledy upravil(a) suri dne 25 srp 2012, 20:24, celkem upraveno 1 x.
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Marek77 píše:Nejsem příznivcem LL olejů, a to zvláště v benzinových motorech, ale pokud chceš, klidně to tak nech.

Já si osobně myslím, že tenhle motor by klidně mohl jezdit i na nějakou lacinou polosyntetiku, která stojí stovku litr. Dávat do takového motoru LL za šílené prachy je podle mě zbytečný a předražený luxus. Ale jak chceš.

dyt 1l long stojí 200Kč
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10337
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ano, to je pravda. A kolik v takovém motoru vydrží, než si jednotka řekne o výměnu? Obhaduju 25-27 tisíc km, možná ani ne, že?

Mogul GX-FE kupuju za 78 korun a klidně ho tam 15 tisíc můžu nechat. Ve finále na tom ušetřím.


Otázka dne: Proč americké motory vydrží tři miliony kilometrů bez opravy? Základní důvod je, že mají předepsané krátké výměnné intervaly olejů. LongLife není správná cesta. Radši "obyčejnější" (samozřejmě schválený) motorový olej, ale kratší intervaly. A to hlavně v benzinových motorech, kde olej chemicky stárne mnohem rychleji než u naftových motorů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
PavelSK
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 28 lis 2010, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od PavelSK »

Marek, myslíš tie velké, niekoľko litrové benzínové agregáty s poddimenzovaným výkonom?
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Marek77 píše:Ano, to je pravda. A kolik v takovém motoru vydrží, než si jednotka řekne o výměnu? Obhaduju 25-27 tisíc km, možná ani ne, že?

Mogul GX-FE kupuju za 78 korun a klidně ho tam 15 tisíc můžu nechat. Ve finále na tom ušetřím.


Otázka dne: Proč americké motory vydrží tři miliony kilometrů bez opravy? Základní důvod je, že mají předepsané krátké výměnné intervaly olejů. LongLife není správná cesta. Radši "obyčejnější" (samozřejmě schválený) motorový olej, ale kratší intervaly. A to hlavně v benzinových motorech, kde olej chemicky stárne mnohem rychleji než u naftových motorů.

nevidím v tom žádnej problém aby to chodilo dlouhodobě na long,ten motor neni nijak zatezovanej a kdyz si vezmu ze treba citroen a peugeot jezdi 20tis.km na olej s 15tis. prubehem a neni stim žádný problém... a srovnavat to s amerikou nemá význam.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nechci ten motor podcenovat, ale pro tak velké auto to není zrovna svalovec, a že by nebyl zatěžovaný..?
nepropadat panice...
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

jericho-3 píše:Nechci ten motor podcenovat, ale pro tak velké auto to není zrovna svalovec, a že by nebyl zatěžovaný..?

svez se stim a uvidíš že ten motor v tom na ježdění stačí... máme je v pujčovnách,spotřebu to v tom má do 7,5l a jezdí to jen long... některý auta mají najeto přez 300tisic za 5let.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10337
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

S tím motorem jsem něco odjel a vím, že to žádný sprinter není. Jede to asi jako slabá jedna-šestka v prvních Octaviích - nic moc. Ale je to zpřevodované, takže to až taková hrůza není.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 14 čer 2011, 17:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od suri »

nxx
Naposledy upravil(a) suri dne 25 srp 2012, 20:25, celkem upraveno 1 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10337
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nikdo tu neřekl, že je to špatný motor.

Pokud vím, bavili jsme se o oleji, ne?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“