záhada předvsřik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- 
				Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
jo, psal jsem to hned na začátku, měnil se pouze blok s pístama, jinak vše původní+ new těsnění atd.... 
proto se ptám čím by to mohlo být, vše jsem zkontroloval ale předvstřik nestíhá.
impulzní kolo na klice je z rotačky, snímač taky.
			
			
									
									proto se ptám čím by to mohlo být, vše jsem zkontroloval ale předvstřik nestíhá.
impulzní kolo na klice je z rotačky, snímač taky.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu 
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
						Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- 
				pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Čaute já mám stejný problém jako SMOKE...
mám AGR, GT1749VA, S764, jednohmotu...
Při jednom sprintu to cuklo začalo hulit jako kráva a nejelo to. Tak sem dal podávací čerpadlo do nádrže novej filtr, vstřikovací čerpadlo a su stále na stejném bodě. Bodě 0. Autu padá předvstřik a nevím čím to je...
Můžou to být trysky? Špatnej otevírací tlak? Podpálený ventil?
			
			
									
									mám AGR, GT1749VA, S764, jednohmotu...
Při jednom sprintu to cuklo začalo hulit jako kráva a nejelo to. Tak sem dal podávací čerpadlo do nádrže novej filtr, vstřikovací čerpadlo a su stále na stejném bodě. Bodě 0. Autu padá předvstřik a nevím čím to je...
Můžou to být trysky? Špatnej otevírací tlak? Podpálený ventil?
Octavia I 1.9Tdi, 66kw,AGR, chip by MoraviaTuning max spokojenost, jednohmota 1Z, konečně s764, TT puky, Rs podvozek, véfuck Traktor zetor 7411 = Trocha kouře ještě nikoho nezabila =)
						- 
				Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
trysky byly kontrolovany a ok. 
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
			
			
									
									jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu 
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
						Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
v tom holendru bývá váleček s pružinkou a kalibrovaný otvor vyšroubuj a zapni klíček měla by pak valit nafta,Smoke píše:trysky byly kontrolovany a ok.
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
a co třeba takový test že do prázdné nádrže dáš čisté husté meřo pokud se závada s počátkem vstřiku nebude opakovat tak je vydřený dole pístek na čerpadle
- 
				Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
po vyšroubování toho holendru nafta valila proudem
výměnil jsem vstřik čerpadlo ale bezezměny
ve vagu od 3000 ot je předvstřik na 13st a víc už nestoupá, požadavek až do 18st a čerpadlo na 96%
nemůže třeba podávačka dávat malej tlak, třeba když by odcházela nebo by nejela vůbec?
fakt už nevím
			
			
									
									výměnil jsem vstřik čerpadlo ale bezezměny
ve vagu od 3000 ot je předvstřik na 13st a víc už nestoupá, požadavek až do 18st a čerpadlo na 96%
nemůže třeba podávačka dávat malej tlak, třeba když by odcházela nebo by nejela vůbec?
fakt už nevím
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu 
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
						Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a nečetl jsi příspěvky i fotkama jak je vydřený dole ten píst, tak padá počátek vstřiku? pokud se ti to nepříčí natanku meřo u unicornu a uvidíšSmoke píše:po vyšroubování toho holendru nafta valila proudem
výměnil jsem vstřik čerpadlo ale bezezměny
ve vagu od 3000 ot je předvstřik na 13st a víc už nestoupá, požadavek až do 18st a čerpadlo na 96%
nemůže třeba podávačka dávat malej tlak, třeba když by odcházela nebo by nejela vůbec?
fakt už nevím
oslov čerpadláře ti řekne

- 
				slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34017
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tím že vyměníš čerpadlo a závada je stejná nic neřeší,Smoke píše:když do výměny ok? a pak nepomohla ani změna čerpadla s málo km?
měřo tam fakt lit nebudu, musí to jezdit na normální naftu.
nové jsi tam nedal a u nového ještě třeba myslet na poučku že problém treba hladat už v nocom diely,
když nechceš meřo vytáhni čerpadlo a zanes k čerpadlářovi, míš nějakého? a kde bydlíš



