...padání do nouzáku - vyřešeno..."plechovka" na t

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
yenda
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 bře 2007, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: jihočech

...padání do nouzáku - vyřešeno..."plechovka" na t

Příspěvek od yenda »

Zdravíčko,
Tak jsem se konečně dostal i na to se podívat pořádně pod kapotu a "bádat"...
Byla Přidřená hřídelka na "plechovce" a špatně se i vracela...
Vyčistil,promazal,rozhejbal a zkusil projet...Plyn na podleze,jel jsem co to dá a modlil se (crazy) Jela jako pila a bez sebemenšího zaváhaní motoru,trhnutí a tak... Paráda - už dlouho jsem takhle nevyhnal saze :-)

Všem kteří mi poradili děkuju a těm,kteří ten samej problémek řeší...hodně štěstí.... ;)
...to auto je ŠKODA zahodit... :-) (Octavia SLX 2000 1.9 TDi 81 kW)
acter
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 10 lis 2006, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od acter »

Plati to i pro benziny....ze musi ta hridelka (tycinka) chodit uplne volne ? Me totiz na 1.8T20V chodi dost ztuha,az mozna by se dalo rict, ze skoro vubec :-(
Dave0401
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 11 led 2007, 21:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dave0401 »

no uplne volne ne.. je tam pruzina.. musi jit tezko ale hladce, bez treni, jen odpor pruziny... otazkou je cim to pak mazat, kdyz to trochu drhne.. to uz nevim
Uživatelský avatar
yenda
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 bře 2007, 10:57
Odpovědi: 0
Bydliště: jihočech

Příspěvek od yenda »

Dave0401 píše:no uplne volne ne.. je tam pruzina.. musi jit tezko ale hladce, bez treni, jen odpor pruziny... otazkou je cim to pak mazat, kdyz to trochu drhne.. to uz nevim
Odpor tý pružiny je docela velkej,ale je cítit v prstech jestli drhne,nebo ne. Mě se při vracení ke konci vracela pomalu a bylo slyšet i povrzávání...

Já to vystříkal WD sprejem a nešetřil jsem...je fakt,že mě bolí palce ještě teď od toho rozhejbávání,ale fakt to pomohlo...
...to auto je ŠKODA zahodit... :-) (Octavia SLX 2000 1.9 TDi 81 kW)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Na to rozhýbání je dobrý kompresosr ze staré ledničky. Je universální, protože umí jak podtlak, tak tlak podle toho, s čím plechovka pracuje. Stačí potom jenom nasouvat a vysouvat hadičku a nebolí při tom prsty. Ta tyčka musí chodit úplně volně a samozřejmě bez vrzání. Pokud je netěsná membrána, tak je slyšet syčení.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
acter
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 10 lis 2006, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od acter »

A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

acter píše:A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
OFF !
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
acter
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 10 lis 2006, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od acter »

Ivo píše:
acter píše:A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
OFF !
OFF zapalovani nebo OFF motor???
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

všetko, nevidím dôvod aby ti to nad hlavou vtrčalo
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
Samozřejmě při vypnutém motoru, nejlépe když je motor studený, aby se člověk nekde nespálil.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
acter
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 10 lis 2006, 09:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od acter »

origoš píše:
A jeste dotaz....cela tato procedura se dela pri vypnutem zapalovani/zapnutem zapalovani/nastartovanem motoru ?
Samozřejmě při vypnutém motoru, nejlépe když je motor studený, aby se člověk nekde nespálil.
OK, dekuji...hned o vikendu to zkusim znova...ale vim, ze kdyz jsem to zkousel informatovne asi pred mesicem, tak jsem s tou tyckou nehnul...ovsem s turbem problem ten, ze pri zatezi, zacne skubat, chcipat....je tam nejaka souvislost ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“