záhada předvsřik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

sítkem v hlavě to taky není.
podávačka dává 0.8b
jaký má být tlak v čerpadle po nastartování? protože jsem přetočil 6b budík tlaku- měřeno přímo v čerpadle :x
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34022
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Smoke píše:sítkem v hlavě to taky není.
podávačka dává 0.8b
jaký má být tlak v čerpadle po nastartování? protože jsem přetočil 6b budík tlaku- měřeno přímo v čerpadle :x
taky by mě to zajímalo tlak je tam uršitě jak kráva,

já jednou měl lehce povolené víčko nahoře start, a rána střelilo těsnění :o

to nějakých pár atmosfér neudělá

dole pod tím pístem co ti ladí počátek je taky dost silná pružina
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

vnitřní tlak čerpadla je asi 8bar na volnoběh.
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Už jenom tím,že se to stalo po tom co jen vyměnil spodek je fakt divný :) já osobně bych to viděl na čerpadlo a max trysky a možná něco v softu,to at vyloučí čiptuner,že to není možný,tomu moc nerozumím :) ,poněvadž moje staré race 520 to dělali! koupil jsem jeté race a padal mě na nich předvstřik šíleným způsobem,přitom mě stříkali normál ve 190bar a první otvírací tlak mě nikdo nedokázal změřit.....koupil jsem funglovky race FB a předvstřik vyřešen...drží krásný požadavek! Začal bych testovacím způsobem,dát celé druhé čerpadlo s 12mm hlavou a musí to běžet,pokud né dát druhé race a musí to běžet.....jinačí řešení neznám :) takže se objev a zkusíme měnit,ale mám volno až za 14 dní o vikendu :roll:
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

divný to je celé.
při měnění motoru vstřiky byly zkoušeny a jak první tlak i rozprach ok. ale furt je divný že do poslední chvíle vše šlapalo jak má. SW neměněn, navíc máš danej požadavek.

traker: nějak nerozumím jak mohl padat předvstřik tryskama, zvlášt když tlaky měli ok.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

no to já právě taky ne :/ ale ted když to fakčí jsem už nad tím nepřemýšlel :)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34022
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Smoke píše:divný to je celé.
při měnění motoru vstřiky byly zkoušeny a jak první tlak i rozprach ok. ale furt je divný že do poslední chvíle vše šlapalo jak má. SW neměněn, navíc máš danej požadavek.

traker: nějak nerozumím jak mohl padat předvstřik tryskama, zvlášt když tlaky měli ok.
až z toho budeš jelen počkej až se ti rosvítí pa přístrojovce stojan natoč B1OO dej tomu výtěr a budeš mít jasno ;)
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

meni se se zmenou predvstriku zvuk a chod motoru a cisla? posledne jsem se zadrel s jednim cerpadlem po repase.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

čísla jo a zvuk taky. at je to co je to, je to divný.
miloš: jelen z toho už su (wallbash) nedává mě to smysl....
trysky můžu zkusit jiný, málo jetý. a čerpadlo jen s 11mm hlavou, ale to mě asi nepomůže, nebo jo? když jsem měl 11mm, problém byl jen málokdy a to ještě bez podávačky, a new paliváč to vždy vyřešil.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34022
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já moc hledat neumím hledej nebo někoho požádej je tu víc témat o padání předstřiku i s fotkama s vydřeným tělesem pístu

asi nejvtší story se zadíráním čerpadla co jsem měl s koktou AHF

zadřelo se čerpadlo dali jsme druhé pod 1OO km se zadřelo znova,

majitel si přinesl novou naftu třetí čerpadlo i filtr, po ijetí padesáti km se zadřelo,


pumpovali jsme naftu několikrát dokola a prolévali přes ubrus zda nejde ze soustavy nějaký bordel, nic, přidali jsme stihl olej do dvoutaktů dali čtvrtí čerpadlo a vše OK jezdí dodnes :roll:
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

liju vif a občas i štamprdlu oleje, v tom by problém být neměl.
jinak dnes montáž 10mm hlavy a funguje jak má, moc se mě nechce věřit, ale začínám podezřívat 12mm hlavu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34022
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Smoke píše:liju vif a občas i štamprdlu oleje, v tom by problém být neměl.
jinak dnes montáž 10mm hlavy a funguje jak má, moc se mě nechce věřit, ale začínám podezřívat 12mm hlavu
nevím co to je montáž hlavy 1O nebo 12 dík za vysvětlení
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

prostě tam dal origo rozdělovací hlavu 10mm,takže je pravděpodobné,že by ta 12 udělala bugr,mě fakči jak má ten zexel :/ už 2 roky
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nebo zkus sehnat čerpadlo z Avie, už rotační Bosch, tam je 12mm hlava v sérii.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34022
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Nebo zkus sehnat čerpadlo z Avie, už rotační Bosch, tam je 12mm hlava v sérii.
ale taky silnější čerpadlo paliva a asi o to tam jde ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“