VW Touran AVQ nekomunikuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Cheb

VW Touran AVQ nekomunikuje

Příspěvek od Hadzim »

Tak už mám zase problém s komunikací řj motoru. Když jsem k tomu autu přišel, stále běžel menší ventilátor na chladiči a nešel vypnout. Při pokusu se spojit s řj motoru žádná odezva. Majitel mi říkal že ten ventilátor mu již běžel po předchozím vypnutí motoru ale jednalo se o krátké vypnutí motoru a tak tomu nevěnoval pozornost. Motor ještě šel natartovat. Teď už bohužel nejde, po proměření jsem zjistil, že řj motoru je bez napájení, veškeré plusové piny jsou odpojeny relátkem které si ovládá sama řj motoru. Nesetkal se s takovým problémem někdo?
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Re: VW Touran AVQ nekomunikuje

Příspěvek od kevino »

Hadzim píše:Tak už mám zase problém s komunikací řj motoru. Když jsem k tomu autu přišel, stále běžel menší ventilátor na chladiči a nešel vypnout. Při pokusu se spojit s řj motoru žádná odezva. Majitel mi říkal že ten ventilátor mu již běžel po předchozím vypnutí motoru ale jednalo se o krátké vypnutí motoru a tak tomu nevěnoval pozornost. Motor ještě šel natartovat. Teď už bohužel nejde, po proměření jsem zjistil, že řj motoru je bez napájení, veškeré plusové piny jsou odpojeny relátkem které si ovládá sama řj motoru. Nesetkal se s takovým problémem někdo?
poistky ?
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Hadzim »

Pojistky jsou všechny OK, to byla první věc na kterou jsem koukal. Jen mne zarazilo, že motorová jednotka nemá žádné stálé napájení, pouze to které si sama spíná silovým relé v motorovém prostoru. A toto silové relé i když je funkční tak nesepne.Jednotka si do něj nepustí kostru. Už mne napadá jen, že jednotka motoru dostane signál od spínací skříňky že je zapnutý klíček a pak si sama sepne své silové napájení sama. Nezkoumal to někdo? Ted mne napadlo že může být vadná spínací skříňka a tak si jednotka nesepne to napájení. Jinak napájení jsem si sepl sám manualně ale stejně se nic nezměnilo.
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

Hadzim píše:Pojistky jsou všechny OK, to byla první věc na kterou jsem koukal. Jen mne zarazilo, že motorová jednotka nemá žádné stálé napájení, pouze to které si sama spíná silovým relé v motorovém prostoru. A toto silové relé i když je funkční tak nesepne.Jednotka si do něj nepustí kostru. Už mne napadá jen, že jednotka motoru dostane signál od spínací skříňky že je zapnutý klíček a pak si sama sepne své silové napájení sama. Nezkoumal to někdo? Ted mne napadlo že může být vadná spínací skříňka a tak si jednotka nesepne to napájení. Jinak napájení jsem si sepl sám manualně ale stejně se nic nezměnilo.
zopoll si rucne to rele a nic ? a co tajny vypinac ?
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Hadzim »

Neměl by být. Majitel o ničem neví a já nic nenašel. A co by také přerušoval? Komunikaci navenek, to by bylo k ničemu. Ale po zapnutí klíčku se ani nerozsvítí žhavení (myslím kontrolka), ani motor nezačne vydávat to jemné pískání. No. kdyby někoho ještě napadlo něco jiného, určitě děkuji za podněty. Každopádně zítra zkusím tu spínačku a pak písnu co to udělalo.
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Hadzim »

Tak spínačka je OK. Už nevím co projít, napájení i kostry dobré a stejně ani nehlesne. Už si jen myslým že je po ní (wallbash)
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

hele tuším že do jednotky po zapnutí jde 15 na sedočerný kabel nasledne řj spina to rele takže jestli ti tam jde ta 15 tak to rele skuz ručně sepnot třeba zkoušečkou
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Hadzim »

To jsem také zkoušel, myslel jsem si to takhle. Do toho šedočerného kabelu opravdu přijde po zapnutí klíčku plusový signál (tuším pin T94/20) ale jednotka nesepne to hlavní relé i když kabel je průchozí. I když to relé sepnu ručně tak se ozve střída egr ( takový pískavý zvuk z motoru) ale i tak je komunikace stále hluchá. Už mohu opravdu jen myslet že je to ovládacím programem v řj motoru.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

skus si pozicat od niekoho inu RJ, co som zatial videl tak EDC16 odchadzaju o nieco viac nez EDC15, a z cista jasna proste nejde...alebo zbehni za niekym kto ma BDM programator nech to skusi preflashovat ale skor asi druha rj.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
misssssak
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 28 zář 2007, 12:18
Odpovědi: 0

Dotaz

Příspěvek od misssssak »

Ahoj pane
Prosim tě vyřešil jsi tu zavadu 1314 žadná komunikace řj motoru mam totiž ten samí problem prosím porad pokud víš
díky moc
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Hadzim »

ANo, našel jsem to. Majitel si vypojil pojistku a pak ji strčil do vedlejší díry. Překontroluj napájení ŘJ
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“