VW Touran AVQ nekomunikuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Touran AVQ nekomunikuje
Tak už mám zase problém s komunikací řj motoru. Když jsem k tomu autu přišel, stále běžel menší ventilátor na chladiči a nešel vypnout. Při pokusu se spojit s řj motoru žádná odezva. Majitel mi říkal že ten ventilátor mu již běžel po předchozím vypnutí motoru ale jednalo se o krátké vypnutí motoru a tak tomu nevěnoval pozornost. Motor ještě šel natartovat. Teď už bohužel nejde, po proměření jsem zjistil, že řj motoru je bez napájení, veškeré plusové piny jsou odpojeny relátkem které si ovládá sama řj motoru. Nesetkal se s takovým problémem někdo?
Re: VW Touran AVQ nekomunikuje
poistky ?Hadzim píše:Tak už mám zase problém s komunikací řj motoru. Když jsem k tomu autu přišel, stále běžel menší ventilátor na chladiči a nešel vypnout. Při pokusu se spojit s řj motoru žádná odezva. Majitel mi říkal že ten ventilátor mu již běžel po předchozím vypnutí motoru ale jednalo se o krátké vypnutí motoru a tak tomu nevěnoval pozornost. Motor ještě šel natartovat. Teď už bohužel nejde, po proměření jsem zjistil, že řj motoru je bez napájení, veškeré plusové piny jsou odpojeny relátkem které si ovládá sama řj motoru. Nesetkal se s takovým problémem někdo?
Pojistky jsou všechny OK, to byla první věc na kterou jsem koukal. Jen mne zarazilo, že motorová jednotka nemá žádné stálé napájení, pouze to které si sama spíná silovým relé v motorovém prostoru. A toto silové relé i když je funkční tak nesepne.Jednotka si do něj nepustí kostru. Už mne napadá jen, že jednotka motoru dostane signál od spínací skříňky že je zapnutý klíček a pak si sama sepne své silové napájení sama. Nezkoumal to někdo? Ted mne napadlo že může být vadná spínací skříňka a tak si jednotka nesepne to napájení. Jinak napájení jsem si sepl sám manualně ale stejně se nic nezměnilo.
zopoll si rucne to rele a nic ? a co tajny vypinac ?Hadzim píše:Pojistky jsou všechny OK, to byla první věc na kterou jsem koukal. Jen mne zarazilo, že motorová jednotka nemá žádné stálé napájení, pouze to které si sama spíná silovým relé v motorovém prostoru. A toto silové relé i když je funkční tak nesepne.Jednotka si do něj nepustí kostru. Už mne napadá jen, že jednotka motoru dostane signál od spínací skříňky že je zapnutý klíček a pak si sama sepne své silové napájení sama. Nezkoumal to někdo? Ted mne napadlo že může být vadná spínací skříňka a tak si jednotka nesepne to napájení. Jinak napájení jsem si sepl sám manualně ale stejně se nic nezměnilo.
Neměl by být. Majitel o ničem neví a já nic nenašel. A co by také přerušoval? Komunikaci navenek, to by bylo k ničemu. Ale po zapnutí klíčku se ani nerozsvítí žhavení (myslím kontrolka), ani motor nezačne vydávat to jemné pískání. No. kdyby někoho ještě napadlo něco jiného, určitě děkuji za podněty. Každopádně zítra zkusím tu spínačku a pak písnu co to udělalo.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
To jsem také zkoušel, myslel jsem si to takhle. Do toho šedočerného kabelu opravdu přijde po zapnutí klíčku plusový signál (tuším pin T94/20) ale jednotka nesepne to hlavní relé i když kabel je průchozí. I když to relé sepnu ručně tak se ozve střída egr ( takový pískavý zvuk z motoru) ale i tak je komunikace stále hluchá. Už mohu opravdu jen myslet že je to ovládacím programem v řj motoru.
skus si pozicat od niekoho inu RJ, co som zatial videl tak EDC16 odchadzaju o nieco viac nez EDC15, a z cista jasna proste nejde...alebo zbehni za niekym kto ma BDM programator nech to skusi preflashovat ale skor asi druha rj.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
