ASZ twinturbo 361 ps

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Forest píše:Gratuluji, jsem rad, ze jiz nejsem sam a konecne se lidi dockali nejakych "dukazu", ze to ma vyznam. Twinturbo skyta obrovsky potencial a vskutku me mrzelo, ze byl prehlizen.

Maximalni hodnoty jsou na 8V opravdu uctyhodne, a spodek je predpokladam slabsi kvuli poloosam a vacce orientovane na dosazeni maximalniho vykonu. (to neni kritika, jen odduvodneni - nestartovat prosim ;))

Sdelite blizsi informace (ne detaily) ohledne objemu, hlavy, byl pouzit W/M?

Verim, ze to zasluhy za prosazeni patri Zizalovi.

Ja myslim, ze Pajin to po doladeni tomu GTRku bude mit potencial nandat Obrázek
Kdyz to jde v zahranici, tak to pujde i v CR (noteeth)
Golf Mk3 450HP 1,9TDI TwinTurbo
https://www.youtube.com/watch?v=JqL5r5K ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... et8Q-Y5NVw
http://www.youtube.com/watch?v=zYYY0VteK1Q

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Proč se zhoršil nástup krouťáku od 2000, když se přidalo?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@mvoIesko2: spojte "prvni graf" s "druhym", ziskate tim jeste vetsi maxima a bude to jeste vetsi pecka.
Naposledy upravil(a) Forest dne 18 kvě 2012, 10:42, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

JasteR píše:
Forest píše:Gratuluji, jsem rad, ze jiz nejsem sam a konecne se lidi dockali nejakych "dukazu", ze to ma vyznam. Twinturbo skyta obrovsky potencial a vskutku me mrzelo, ze byl prehlizen.

Maximalni hodnoty jsou na 8V opravdu uctyhodne, a spodek je predpokladam slabsi kvuli poloosam a vacce orientovane na dosazeni maximalniho vykonu. (to neni kritika, jen odduvodneni - nestartovat prosim ;))

Sdelite blizsi informace (ne detaily) ohledne objemu, hlavy, byl pouzit W/M?

Verim, ze to zasluhy za prosazeni patri Zizalovi.

Ja myslim, ze Pajin to po doladeni tomu GTRku bude mit potencial nandat Obrázek
Kdyz to jde v zahranici, tak to pujde i v CR (noteeth)
Golf Mk3 450HP 1,9TDI TwinTurbo
https://www.youtube.com/watch?v=JqL5r5K ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... et8Q-Y5NVw
http://www.youtube.com/watch?v=zYYY0VteK1Q
Že mu ten diesel točí k 7000 ot :o
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
pajin.pl
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 16 dub 2008, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od pajin.pl »

TDIPOWER píše:Proč se zhoršil nástup krouťáku od 2000, když se přidalo?
Jiné Hw prvky v ovládání
O2 RSI TDI
VW Brouk 300k
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

Kdyby to točilo 6tis tak tam 400ps bude :o
Je to masakr...asi už dostanu na prdel (wallbash)
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

kosta103 píše:Kdyby to točilo 6tis tak tam 400ps bude :o
Je to masakr...asi už dostanu na prdel (wallbash)
O tom nepochybuji, paklize se podari vse prenest na vozovku. Brouk ma tusim konstrukcni problem, ktery znemoznuje pouziti pneu, ktere se "zvejkne" (typove jako mela Zlatka na predku), takze to si myslim, ze bude smerodatne (spolu s problematikou praskajicich poloos).

Pokud to vydrzi motor, myslim si, ze bude stacit, aby plne rozvinuli ten graf se silnym spodkem a vrsek bude rozhodne 380. Jde o to, ze to male turbo podpori rychlejsi nabeh toho velkeho, takze tam, kde jsou ve 4000 v tom grafu s horsim spodkem tak budou treba o 500 nebo i vice otacek drive, tudiz i nasledujici prubeh bude lepsi. ... ovsem abych tu nemudroval, toto je podmineno tim, ze ve verzi s vrskem uz nebyli na maximu (coz pochybuji).

(offtopic)
Pro spekulanty, kteri si ted na me s vyplazenym jazykem ukazuji prstem: s klidnym svedomim mohu rict, ze jim uprimne a prejicne zavidim. Neberu to jako porazku, protoze v dobe vyvoje meho twina nebyly tyto moznosti, doba a vyvoj s ni holt postoupili.
A proto, ackoliv se jedna o "konkurenci" tak jim velice fandim. Kazdy, kdo me zna nebo cetl moje prispevky k tematu vicestupnoveho preplnovani vi, ze to je vice nezli nadseni touto tematikou.
(offtopic)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

TDIPOWER píše:Proč se zhoršil nástup krouťáku od 2000, když se přidalo?
pokazdy je to mereny s jinym nastavenim tureb, veci kone je defakto jen velky turbo ktery se furt nafukuje a maly jen lehce pomaha a min koni je jak to ma byt ale maly se uplne neodstavi a limituje proudeni velkyho turba, je potreba predelat hardware v ovladani a bude to ok
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

klobuk dolu pani(skvely vykon)...konecne vidim na tomto fore aj dake priania...nie len nevrazivost... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

mvolesko2 píše:
TDIPOWER píše:Proč se zhoršil nástup krouťáku od 2000, když se přidalo?
pokazdy je to mereny s jinym nastavenim tureb, veci kone je defakto jen velky turbo ktery se furt nafukuje a maly jen lehce pomaha a min koni je jak to ma byt ale maly se uplne neodstavi a limituje proudeni velkyho turba, je potreba predelat hardware v ovladani a bude to ok
Je to bomba. Funguje to dobře i na cestě při řazení?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

dawe2706 píše:
Že mu ten diesel točí k 7000 ot :o

řadový čerpadlo

jinak pánové moc hezký ;)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
PepiG
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 28 kvě 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepiG »

dobrá práce
Fullspeed16
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 čer 2011, 17:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fullspeed16 »

No pekny, ale vykon na kole necelých 200 koni zas takový zázrak není. Mít ztrátovej výkon skoro 50% ?! To je hodně... nebo je to vlivem měření ?
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Jediný co neni napsáno, že je měřeno na slickách.
:-@
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

na racingovejch slickach,ultra mekka smes
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“