na stk mají měřit brzdy i bez posilovače odjakživa jenže to nikdo nedělal, mě tak trápili na opáčku v pátek, už jsem byl bezradný
druhé opíáčko jsem na 25 procent prošel

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Viem, ze to nemusia byt krive kotuce, ze to moze byt ak vela inych veci, asi to bude silenblok na spodnom ramene, zadny, uz som zohnal plne z Audi TT, len treba nato cas vsetko pomenit. zacinam hladat chybu od najjednoduchsich rieseni. aby so nemusel vsetko menit, co neni poskodene. sice uz som aj jeden klb vymenil ziadna zmena. tak uz najskor tie silenbloky vyskusam.senioring1 píše:To že si kotúče menil a dal si ich na sústruh , ešte neznamená že nehádžu . Skús indikátorom odmerať hádzavosť kotúčov priamo na náboji.kajfero píše:ved ja tiez tak viem, ze to robi ABS. tak stym nic neriesim, sice by som si vedel aj predstavit, aby mi lepsie brzdilo auto, ale uz ma svoje km, tak uz to neni jak za nova. Fatk to funguje, ta Milosova metoda? ci to ma vyznam skusat. pytam sa vazne, ci to potom prestane klesat, alebo mozem znicit kotuce, uz aj tak mi to trasie, ked brzdim pri cca 120km/h, neviem zistit zavadu, kotuce som daval pred rokom nove Brmbo max, a daval som uz kotuce na sustruh, ale neboli krive, tak som ich nechal tak, ani neviem, ze by som neak extremne ich prehrial. viem ze moze tam byt hoci co ine problem, zatial som neprisiel nato, co mi to moze sposobovat, len pri brzdeni mi to trasie. od 100-120 a visie.Thomy píše:Jestli ti to necouvá z kopce tak to neřeš, je to normální. Dělá to ABS. Jestli ti to opravdu tak vadí, tak použij Milošovu metodu, opravdu to funguje.
Na inom mieste na fore sa dočítaš , že nie je neobvyklé , že hádžu uplne nové kotúče .
Zdrojom vibrácií môžu byť aj poloosi .
dik za radu, uz som tie silenbloky z Audi TT plne davnejsie objednal, mam ich doma,tak budem menit, len som skusal zistit zavadu od jednoduchsich veci, postupne vylucit vsetky zavady. tak postupujem dalej, uz aj klb som jeden menil, ziadna zmena, aj ma tabilizackach som uz menil silenbloky ,,Kost,,aj ostatne gumove ulozenia este minuli rok.prka píše:Pokud jsou kotouče dobré a neházejí ani na polonápravě, bývají většinou špatné silenbloky ramene /přední a zadní/ a na stabilizační tyči i když pohledově vypadají dobře. Je to bolest jedničkových Octávek při nájezdu přes 200 000 Km.kajfero píše:ved ja tiez tak viem, ze to robi ABS. tak stym nic neriesim, sice by som si vedel aj predstavit, aby mi lepsie brzdilo auto, ale uz ma svoje km, tak uz to neni jak za nova. Fatk to funguje, ta Milosova metoda? ci to ma vyznam skusat. pytam sa vazne, ci to potom prestane klesat, alebo mozem znicit kotuce, uz aj tak mi to trasie, ked brzdim pri cca 120km/h, neviem zistit zavadu, kotuce som daval pred rokom nove Brmbo max, a daval som uz kotuce na sustruh, ale neboli krive, tak som ich nechal tak, ani neviem, ze by som neak extremne ich prehrial. viem ze moze tam byt hoci co ine problem, zatial som neprisiel nato, co mi to moze sposobovat, len pri brzdeni mi to trasie. od 100-120 a visie.Thomy píše:Jestli ti to necouvá z kopce tak to neřeš, je to normální. Dělá to ABS. Jestli ti to opravdu tak vadí, tak použij Milošovu metodu, opravdu to funguje.
Byl jsem na STK,"borec" na to tak šlapal,až mě zničil membránu v posilovači,tak jsem jel z Stk bez brzd,to auto bez posilovače vůbec nebrzdi,jen tak trošku zpomaluje a ten ,kdo měnil posilovač na octávě s abs,mi může dát za pravdu,jaká práce to je jo vydělat bez sundání absjericho-3 píše:TGrochu mne zarazilo, že na STK měří brzdy bez posilovače..Jak chtějí zjistit jejich účinnost? A když máš v háji posilovač nabo vakuo pumpu tak na to nepřijdou.?
Miloši, mě se tohle nestalo, ale dělal jsem u auta něco na motoru, a pak jsem s tím jel na sváču, a pedál šel až na podlahu, tak jsem se ptal řidiče..có , to je normální..Tak jsem se jenom divil, nic víc..
uz vyriesene, vymenil som silenbloky na prednych ramenach, zadne,z Audi TT, plne, uz to netrasie, uz aj pri svyznom pridani plinu to pekne hladko ide, takze rocne kotuce v poriadku, Brembo Max kvalitakajfero píše:Viem, ze to nemusia byt krive kotuce, ze to moze byt ak vela inych veci, asi to bude silenblok na spodnom ramene, zadny, uz som zohnal plne z Audi TT, len treba nato cas vsetko pomenit. zacinam hladat chybu od najjednoduchsich rieseni. aby so nemusel vsetko menit, co neni poskodene. sice uz som aj jeden klb vymenil ziadna zmena. tak uz najskor tie silenbloky vyskusam.senioring1 píše:To že si kotúče menil a dal si ich na sústruh , ešte neznamená že nehádžu . Skús indikátorom odmerať hádzavosť kotúčov priamo na náboji.kajfero píše:ved ja tiez tak viem, ze to robi ABS. tak stym nic neriesim, sice by som si vedel aj predstavit, aby mi lepsie brzdilo auto, ale uz ma svoje km, tak uz to neni jak za nova. Fatk to funguje, ta Milosova metoda? ci to ma vyznam skusat. pytam sa vazne, ci to potom prestane klesat, alebo mozem znicit kotuce, uz aj tak mi to trasie, ked brzdim pri cca 120km/h, neviem zistit zavadu, kotuce som daval pred rokom nove Brmbo max, a daval som uz kotuce na sustruh, ale neboli krive, tak som ich nechal tak, ani neviem, ze by som neak extremne ich prehrial. viem ze moze tam byt hoci co ine problem, zatial som neprisiel nato, co mi to moze sposobovat, len pri brzdeni mi to trasie. od 100-120 a visie.
Na inom mieste na fore sa dočítaš , že nie je neobvyklé , že hádžu uplne nové kotúče .
Zdrojom vibrácií môžu byť aj poloosi .
uz vyriesene, vymenil som silenbloky na prednych ramenach, zadne,z Audi TT, plne, uz to netrasie, uz aj pri svyznom pridani plinu to pekne hladko ide, takze rocne kotuce v poriadku, Brembo Max kvalitakajfero píše:dik za radu, uz som tie silenbloky z Audi TT plne davnejsie objednal, mam ich doma,tak budem menit, len som skusal zistit zavadu od jednoduchsich veci, postupne vylucit vsetky zavady. tak postupujem dalej, uz aj klb som jeden menil, ziadna zmena, aj ma tabilizackach som uz menil silenbloky ,,Kost,,aj ostatne gumove ulozenia este minuli rok.prka píše:Pokud jsou kotouče dobré a neházejí ani na polonápravě, bývají většinou špatné silenbloky ramene /přední a zadní/ a na stabilizační tyči i když pohledově vypadají dobře. Je to bolest jedničkových Octávek při nájezdu přes 200 000 Km.kajfero píše:ved ja tiez tak viem, ze to robi ABS. tak stym nic neriesim, sice by som si vedel aj predstavit, aby mi lepsie brzdilo auto, ale uz ma svoje km, tak uz to neni jak za nova. Fatk to funguje, ta Milosova metoda? ci to ma vyznam skusat. pytam sa vazne, ci to potom prestane klesat, alebo mozem znicit kotuce, uz aj tak mi to trasie, ked brzdim pri cca 120km/h, neviem zistit zavadu, kotuce som daval pred rokom nove Brmbo max, a daval som uz kotuce na sustruh, ale neboli krive, tak som ich nechal tak, ani neviem, ze by som neak extremne ich prehrial. viem ze moze tam byt hoci co ine problem, zatial som neprisiel nato, co mi to moze sposobovat, len pri brzdeni mi to trasie. od 100-120 a visie.