Oleje je všude dost ale né rostlinnýho.bjukemen píše:..hmm a to je dost alemo malo..za mna vela keby jazdim na nafdtu asi by som skrachoval..bo oleja uz nikde niet
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Zdravím všechny, právě jsem si konečně přivezl 325 TDS 1997
. Bohužel mám z toho zatim smíšený pocity i strach, co nakonec bude za tím, že to kouří - né pořát, ale když se nastartuje a hlavně když se to hodně vytočí. No snad to nebude turbo, ale vstřik který teče...výkon je myslim v pořádku - jede to dobře. Jinak samozřejmě taky špatně startuje jak tu mnozí píšou.
ještě jsem se chtěl zeptat na ty trysky DN0SD265. Jestli tomu dobře rozumim, tak se dají na původní vstřiky a není teda potřeba kupovat celý vstřiky z MB, ale jen třeba tady http://eshop.svetluska.cz/tryska-merced ... g/d-71663/ trysky á 260kč? A jak se to projevilo na spotřebě? předpokládam že stoupla, ale o kolik?

ještě jsem se chtěl zeptat na ty trysky DN0SD265. Jestli tomu dobře rozumim, tak se dají na původní vstřiky a není teda potřeba kupovat celý vstřiky z MB, ale jen třeba tady http://eshop.svetluska.cz/tryska-merced ... g/d-71663/ trysky á 260kč? A jak se to projevilo na spotřebě? předpokládam že stoupla, ale o kolik?
..ked sme pri tomto TDSku tak ma zaujíma rozdiel v turbach lebo er5 ma tocak 280 a turbo TDO4 a e36 by mala mat TB2514 cize dva uplne rozdielne turba a ako som is vsimol to tb2514 je nejake vacsie..teda ktore z nich ma lepsi nabeh od spodu.?..viem ze ziadne obtokove nema dobry nabeh okrem mercedesu...a je rozdiel aj v softe medzi motormi v e 39 a e36 ked jeden ma 280 nm a druhy 260nm ..?
co se týče těch turb tak mam doma jak z 5ky tak z 3ky a vypadají stejně, jinak kdyby měl někdo zájem mam na prodej obě, z 3ky zaručeně naprosto funkční, měl sem jej ve svém autě před montáží GT2260v a druhé co jsem koupil z motorem na díly z 5ky to je naprosto bez vůlí a lopatky vypadají že jsou naprosto v pořádku takže bych řekl, že je taky plně funkční a v dobrém stavu, v případě zájmu pište na mail adam.kuba1@seznam.cz na ceně se určitě dohodnem
ještě se zeptám...když bych měl v prdeli turbo, a musel řešit výměnu, tak co všechno obnáší dát tam turbo z 330d jak tu někteří píšete. Jsou pomalu dostupnější než origo tds - inzerátech jich je tam plno repasovanejch kolem 8.000,- kdežto na TDS jsou tam samý starý rezivky. A taky mě zajímá změna spotřeby, přecejenom s tim potřebuju denně jezdit.
A když by bylo v prdeli čerpadlo, tak jaký je nejlepší sehnat? koukal jsem, že tu měníte elektronický za mechanický.
A když by bylo v prdeli čerpadlo, tak jaký je nejlepší sehnat? koukal jsem, že tu měníte elektronický za mechanický.
Asi te nepotesim, ale u e36 vymena turba za turbo z 3.0d obnasi i upravu kastle, sfrezovani vyfukovych svodu a upravu vyfuku, to turbo ma skoro 2x vetsi prumer a jen tak tam nevleze, ja to prestacoval asi mesic z5 a byla to radna jebacka, hlavne s tou upravou nosniku, chybeli mi tam nejake skoro 2-3cm mista a nevychazelo to ani po drzak motoru tak se museli sfrezovat i svody, jinak co se vykonu tyce, jede to lip, ale skoro az od 3tis ot oproti staremu turbu ktere jelo uz od 2 jo a taky musis sehnat pretlakovou ovladaci banku, na gt2260v je banka ovladana podtlakem, nejlepsi je co mi kluci radily sehnat banku z nejakeho holseta...
no tahne už od 2000ot, ale je to takove pozvolne, ta pořadna pecka přichází až ve 3000ot, jinak spíše se mi zdá, že to je čerpadlem, pořád ještě jezdím na elektrice ktera dýmí jak dymovnice a ma to už davno za sebou, a na mechaniku ještě pořád čekám, je na repasu jinak dnes sem namontoval budík na tlak ve výfuku před turbem a při cca 2000ot tam mam tak kolem 1bar což se mi zdá celkem malo, po vytočení do cca 3-4tis ot mi to vylítne na 3bar a pak to zas klesne, asi jak se měni natočení lopatek... no uvidím co z novým čerpadlem
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
Menil som teraz turbo, dal som do e36TD, turbo z tds a este som mu pridal na ventile len tak od oka. Montol sa aj velky IC z Avie a mam aj chip. Vysledok je ze mi to hadze pri urcitych otackach do nudzaku. Ako sa da nudzak obist? Neda sa to elektronicky upravit upravou rj, alebo oklamat vystup z cidla tlaku nejakym rezistorom? Nemeral som kolko tlaci, asi to bude nad 1,5.Budem mu musiet asi ubrat...
dej čidlo tlaku z e60 530d to je do 3bar včetmě atmosferickeho, takže tě pustí udajně na 2bary, víc ví Dawe2706 ten to tak kdysi měl, ale pak přešel stejně na mechaniku... jinak pokud to maš na běžné ježdění tak bych to nedělal, to turbo z tds tlak nad 1.5bar moc nevydrží, za chvíli umře... tak bych doporučoval to nastavit tak ad to do nouzaku nepada, pokud to maš na výkon tak se ze seriovým tdsovým turbem daleko nedostaneš, jinak turbo td a tds jsou téměř stejné... takže pak už jedině turbo s variabilní geometrií lopatek...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
Dakujem, ten snimac by bolo zaujimave vymenit. V prvom rade by bolo odmerat kolko tlaci, ak do 1,7, tak dam cidlo, ak viac, tak to musim prestavit. Cielom je mat auto na bezne jazdenie s potrebnym vykonom ktory sa da v pripade potreby vyuzit. Turbo z tds som dal preto, lebo z td dava maximum 1,1 a z tds ked bude davat 1,5 tak to je celkom vyrazny rozdiel. Teraz mi da na 5stupni tak 110km/h, pri 2600ot da nudzakmev1 píše:dej čidlo tlaku z e60 530d to je do 3bar včetmě atmosferickeho, takže tě pustí udajně na 2bary, víc ví Dawe2706 ten to tak kdysi měl, ale pak přešel stejně na mechaniku... jinak pokud to maš na běžné ježdění tak bych to nedělal, to turbo z tds tlak nad 1.5bar moc nevydrží, za chvíli umře... tak bych doporučoval to nastavit tak ad to do nouzaku nepada, pokud to maš na výkon tak se ze seriovým tdsovým turbem daleko nedostaneš, jinak turbo td a tds jsou téměř stejné... takže pak už jedině turbo s variabilní geometrií lopatek...


-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
jde o to že to turbo z tds když je po repasu nebo ve stavu noveho da sice max tlak nějak okolo 1.8bar, ale už točí takové otáčky že se prostě po čase rozletí... 1.5bar je na něj už dost, a další věc to turbo je malinke, co mam ted GT2260v z e60 530d tak je na pruměru skoro 2x větší, a taky jde o to, že při nižšším tlaku to větší turbo natlačí víc vzduchu, jinak co jsem slyšel tak na běžné ježdění je ideálka turbo z 325d GT2052v daleko dřív se naplní a zátak přichází uplně odspoda snad kolem 1500-1700ot a tlak zvládne vyšší než tdsové