Tlumiče
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Tlumiče
To spíš nějaký silentblok nebo sbíhavost, tlumiče mají myslím jiný projev když odcházejí.besoun píše:Kolik vám vydržely tlumiče na OI????Octa I tdi při náporu bočního větru po dálnici trošku jak by uhybala,vše komplet nové kromě tlumičů,které mají 140tkm
Tlumiče na dírách víc kopou, zadní cítíš do zadku přední do nohou, nebo se začne předek nebo zadek víc houpat, jako víckrát se zhoupne než dřív.
Někdy začnou jít postupně rychleji dolu, většinou se začnou rychleji vracet nahoru když zvolna odcházejí.
Jinak solidní tlumiče jako originál Škoda nebo již několikrát ověřené Kayaba v Krkonoších dají dvě zimy a nějaké kilometry kolem, takže cca. 80-100k km, potom udělají pá pá.
Nějaké sračky vydrží třeba jen 30-40k km.
Jestli nejezdíš po rozbitých silnicích tak (krom toho, že by jsi byl šťastlivec

Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Měnil jsem ve 250.000 km origa
a už se teda pístnice nevraceli ani na předku ani na zadku, ale jezdit se na tom furt dalo 


Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Re: Tlumiče
No právě ,že se to houpe ten zadek.Takové moc měkké. Uvažuji nad tlumičema BILSTEIN. Četl jsme na ně dobré recenze.
Richi píše:To spíš nějaký silentblok nebo sbíhavost, tlumiče mají myslím jiný projev když odcházejí.besoun píše:Kolik vám vydržely tlumiče na OI????Octa I tdi při náporu bočního větru po dálnici trošku jak by uhybala,vše komplet nové kromě tlumičů,které mají 140tkm
Tlumiče na dírách víc kopou, zadní cítíš do zadku přední do nohou, nebo se začne předek nebo zadek víc houpat, jako víckrát se zhoupne než dřív.
Někdy začnou jít postupně rychleji dolu, většinou se začnou rychleji vracet nahoru když zvolna odcházejí.
Jinak solidní tlumiče jako originál Škoda nebo již několikrát ověřené Kayaba v Krkonoších dají dvě zimy a nějaké kilometry kolem, takže cca. 80-100k km, potom udělají pá pá.
Nějaké sračky vydrží třeba jen 30-40k km.
Jestli nejezdíš po rozbitých silnicích tak (krom toho, že by jsi byl šťastlivec) nemusí být nutně tlumiče už po smrti.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Mám kombíka 1.9 TDI PD 96kw najeto 170 000. V testu prý ještě dobré, zadní horší. Prože mi zadní trochu rosil olej, tak jsem je raději vyměnil za Sachs Super Touring. Musím říct, že je to velký rozdíl. Člověk si pořád zvyká jak se to postupně zhoršuje, že už si nepamatuje jaké je to nové. Lituji , že jsem je nevyměnil dříve.