Aditivum VIF a DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
U mě v manuálu od Bluemotiona píšou, že do nafty žádná aditiva nesmí...
můj poznatek je, že s aditivi typu VIF je trochu vyšší spotřeba... tak to by odpovídalo tomu, co psal kolega o stránku vzad, že s aditivi se mu zasíral DPF a častěji regeneroval, tudíž vyšší spotřeba..
ale to jenom spekuluju...
můj poznatek je, že s aditivi typu VIF je trochu vyšší spotřeba... tak to by odpovídalo tomu, co psal kolega o stránku vzad, že s aditivi se mu zasíral DPF a častěji regeneroval, tudíž vyšší spotřeba..
ale to jenom spekuluju...
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
jako ono to je logicke a i nelogicke.. preci vif snizuje kourivost tudiz by mel dpf setrit ale asi obsahuje nejaky slozkjy ktere mu skodi ... taky jenom spekuluji... je pravda ze vif davam od zacatku co sjem tu ojetinu koupil a pri regeneraci prvnich 15s se zamnou huli jak z dymovnice 

Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Turbo mam aj ja po repase ale nič sa nezmeniloburek píše:tak to ja nepocituji.... me to pri regeneraci jede uplne v poho... ale mam novy turbo... to moje pocukavani bude mit asi za nasledek dvouhmota , uz je nacata

A to som si myslel, že to mam len ja takú srandu, ale mne to zadymi len občas ked sa spusti regeneracia. Naposledy tak riadne na dialnici pred Amsterdamom. Nechápem ale cesta 1500km nonstop a ono to začne dymiť.je pravda ze vif davam od zacatku co sjem tu ojetinu koupil a pri regeneraci prvnich 15s se zamnou huli jak z dymovnice Velmi šťastný
Ochhhh zlata felicia čo mame

Naposledy upravil(a) imo17 dne 27 kvě 2012, 20:42, celkem upraveno 1 x.
Ten DPF je tedy pěknej hajzl. Do nafty se nesmí přidávat aditiva, pravil výrobce. Ale výrobce už zapomněl pravit, že nafta se na benzinkách nedá koupit. To co tam stáčí je sračka sraček futrál. Já VIF dávám a s ním jde spotřeba dolů, výkon nahoru, motor lépe chytne a je tišší. V podstatě ho používám k namíchání použitelného paliva.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
tak tak kdyz aditivum do dpf dela vetsi saze , aby se v dpf usadily a nadruhou stranu tam leje vif , kterej snizuje kourivost
l3030 píše:U mě v manuálu od Bluemotiona píšou, že do nafty žádná aditiva nesmí...
můj poznatek je, že s aditivi typu VIF je trochu vyšší spotřeba... tak to by odpovídalo tomu, co psal kolega o stránku vzad, že s aditivi se mu zasíral DPF a častěji regeneroval, tudíž vyšší spotřeba..
ale to jenom spekuluju...
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Jak presně se dá vynutit regenerace přez Supervag? Ještě sem se stím nesetkal ale až někdy tak abych nebyl za hlupáka:) díkyburek píše:ne nesviti nic a jak dlouho to trva nevim. ale kdyz ji vynutim tak cca 15km pri dobrych jizdnich podminek a tam uz sviti kontrolka a dokud nezhasne porad se regeneruje