Golf 5 2.0 BKD problém se spojkou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf 5 2.0 BKD problém se spojkou
Dneska jsem tak tak dojel do garáže, mám najeto 140 000 z toho 100 000 s mírným chipem. Po trase 180 km, na závěrečných 10 km, při přidávání nad 2200 ot. golf na 6 st. neměl výkon a celé auto škubalo, tak jsem zpomalil a chtěl podřadit na 5tku, ozval se hrozný zvuk potom jako když se uvolňují šroubky a pružinky, no tak jsem ještě víc zpomalil a trojka se chytla, 1-3 se dala dojet, ale dál už nic nezařadím. Při rozjezdu na 1 se ozývaly dost divné zvuky.
Že by se spojka přihlásila o výměnu?
Na kolik to cca vyjde? Vyplatí se kupovat nová nebo použitá?
Že by se spojka přihlásila o výměnu?
Na kolik to cca vyjde? Vyplatí se kupovat nová nebo použitá?
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
No já takhle laboroval taky, spojka normálně vypínala, řadilo to, ale najednou při přeřazování tam kvalt nešel, byl jako dlouhý, nedořazovalo to, kolikrát to i krklo, musel se dát meziplyn, nebo se zdálo, jako že tam jdou 2 kvalty..Určil jsem převodovku, lamela měla vylítané pružiny, tak se dala nová i s přítlačákem, ale kdykoliv jdu okolo té převodovky, říkám si, nejsi v tom nevinně? 

nepropadat panice...
Já spojku zmáčknu, zařadim, no ale jakmile jde do záběru, tak se u 3-6tky ozvou šílený zvuky. Jakou značku u nový spojky vybrat? Sachs nebo Valeo?
Sachs jsem našel docela dobře:
http://www.ebay.de/itm/Kupplungssatz-SA ... 4cff66482f
Sachs jsem našel docela dobře:
http://www.ebay.de/itm/Kupplungssatz-SA ... 4cff66482f
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
mechanickejm dílům moc nerozumim, byl jsem rád že mě to nenechalo na cestě dojel jsem do garáže, rychle přesednul na městskou a pokračoval dál, v pondělí to musím pořešit, dát to na dílnu a uvidíme, na setrvák se pro jistotu připravuju
spojkovej set LUK a dvouhmota LUK mi spočítali zatím v ATU na 25000 + práce uf
spojkovej set LUK a dvouhmota LUK mi spočítali zatím v ATU na 25000 + práce uf
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
díky za tipy, toto vypadá finančně přijatelněji:
http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-spojkou-5
http://www.amd-autodily.cz/motor/setrva ... sachs.html
http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-spojkou-5
http://www.amd-autodily.cz/motor/setrva ... sachs.html
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
TominoL píše:díky za tipy, toto vypadá finančně přijatelněji:
http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-spojkou-5
http://www.amd-autodily.cz/motor/setrva ... sachs.html
Stalo se mi něco podobného, ale s tím rozdílem, že jsem v Praze cítil převodový olej, mavnutím ruky jsem si myslel že to není z mojeho auta a vyrazil po D1 na Humpolec, 5km před Humpolcem jsem chtěl dát z šestky na pětku a rachot, jako by to nedoředilo, hvízdání ozubených kol o sebe, dal jsem čtyřku a klid, dám zase pětku a rachot, začal jsem zpomalovat a začaly pod auto odpadat mějaké náhradní díly, zastavil jsem a pod motorem olej, dojel jsem ještě 30 km domů vše šlo mimo pětky a scháněl jsem jinou převodovku, vysipalo se zadní ložisko v převodovce (to ty náhradní díly). V převodovce to vypadalo jako by měla paradentozu, hřídele ometené, zůstal mi použitelný pouze obal.
Na šestikvalt nic neobvyklého.. Naposledy na Octavii BKD.. Pán přijel, že tam něco drhne, skřípe.. Zvednu auto, zlitej spodek od oleje. Pán povídá, že z převodovky to určitě neni, ta byla dělaná před cca. 5000 km, dávaná v Porsche nová. V ruce fakturu na 47 000 Kč. Po sundání krytu převodovka K.O.(rozpraskaný kartery)..Za 145 000 km dvě (resp.tři) převodovky. Slušný si myslim.