Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vypadá to, že turbo přefukuje jak bejk, tím se váha dostane na horní limit a jednotka to vyhodnotí jako vadnou váhu a shodí ji na "nouzovou" hodnotu 550mg/r dřív, než spadne do nouze kvůli vysokému tlaku turba.
Takže by to chtělo lepší log.
Takže by to chtělo lepší log.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
No jo, log byl moc dlouhej. Myslel jsem ze se tam da najit kousek pouzitelnej.
Turbo prefukuje, to je pravda. Ale podle tohodle:

...to vypada ze tlak z turba nasleduje N75 - kdyz pomer sepnuti jde dolu, potom i tlak na turbu jde dolu a naopak. Ale pomer sepnuti jde porad nahoru i ve chvili kdy uz by nemel. Takze si myslim ze chyba neni ve vaznouci mechanice regulace turba, ale v necem co tomu turbu rika co ma delat.
Vaha nema hodnotu 550 porad. Vaha meni svoje hodnoty, akorat je porad vejs. Nekdy i o 500. Na volnobeh ma mit (pozadovano) 240, ma kolem 500. Pri zatezi splha az k 1250, misto 850 pozadavek.
Netesnost sani? To by tlak by nizsi a ne vyssi, ne?
dik,
E
Turbo prefukuje, to je pravda. Ale podle tohodle:

...to vypada ze tlak z turba nasleduje N75 - kdyz pomer sepnuti jde dolu, potom i tlak na turbu jde dolu a naopak. Ale pomer sepnuti jde porad nahoru i ve chvili kdy uz by nemel. Takze si myslim ze chyba neni ve vaznouci mechanice regulace turba, ale v necem co tomu turbu rika co ma delat.
Vaha nema hodnotu 550 porad. Vaha meni svoje hodnoty, akorat je porad vejs. Nekdy i o 500. Na volnobeh ma mit (pozadovano) 240, ma kolem 500. Pri zatezi splha az k 1250, misto 850 pozadavek.
Netesnost sani? To by tlak by nizsi a ne vyssi, ne?
dik,
E
N75 reaguje na tlak turba a reaguje správně. Tam chybu nehledej. Turbo přefukuje, tam tu chybu hledej. 850 je u váhy minimální požadavek 1250 je maximum, které jednotka vezme. Hodnotu větší už vyhodnotí jako zkrat na plus.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
N75 reaguje na tlak turba??
Ja mel za to ze N75 OVLADA tlak turba. Ze cidlo tlaku G71 meri tlak v sani, ridici jednotka ho porovnava s mapou a na zaklade toho ridi N75 kterej ovlada podtlakovou banku, ktera taha za lopatky v turbu a tim je reguluje.
Ne?
A navic zkrat na plus by mel bejt v chybach, ale tam nic neni.
Ja mel za to ze N75 OVLADA tlak turba. Ze cidlo tlaku G71 meri tlak v sani, ridici jednotka ho porovnava s mapou a na zaklade toho ridi N75 kterej ovlada podtlakovou banku, ktera taha za lopatky v turbu a tim je reguluje.
Ne?
A navic zkrat na plus by mel bejt v chybach, ale tam nic neni.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5