BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Míšánek píše:ttd vs. tds jsoiu především rozdílné v ecu
Noo asi tady bude zakopanej pes..
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Little player
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2010, 21:58

Příspěvek od Little player »

Ops, tak som doladil turbo... Neda sa v ECU upravit tolerancia? Alebo neda sa ECU oklamat nejakym rezistorom, alebo niecim co upravi signal z cidla tlaku?
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..daj tam chip a bude to ok inak to neurobis
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Little player
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2010, 21:58

Příspěvek od Little player »

ved to, ze chip tam uz je :o
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Čipem si asi nepomůžeš..asi to bude chtít posunout limiter turba..ALE kdysi mi někdo říkal,že to je problém...a to skáče do nouzáku i s tím 3barovým čidlem? a nebo ho ještě nemáš?
Je možný,že ten TDčkovej soft je jinej jako TDS a tak vyšší tlak nedovolí..
Tohle už mě nebavilo řešit a tak mám mechaniku a ani při 2,1baru žádnej nnouzák (noteeth)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..zaujimave nejaky limiter turba by tam mohol byt :( nemas ten tvoj soft niekde ulozeny.?..bolo by to kuknut.. inak to nevidim a to cislo si vymenil ako ppise dawe..?
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Little player
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2010, 21:58

Příspěvek od Little player »

Zistoval som si ze cidlo tlaku je pre td aj tds rovnake, preto som ho nemenil. Volal som s chlapom co mi to chipoval, tak mi povedal ze mi posunul limit tlaku z povodnej hodnoty na 1,2. Udajne ze keby som tam aj dal vyssi tlak a limit by bol vyssi, auto nepojde lepsie, lebo by bola chudobna zmes. Vraj to treba bud prechipovat, alebo dat mechaniku. Najviac ma sere, ze toto turbo ma este aj nejaky iny priebeh tlacenia. Manometer mi ukazuje momentalne 1,1 a aj tak pri velkej zatazi hodi nudzak pri vyssich otackach. Sprava sa to asi tak, ze auto strati na chvilu vykon, drzim plyn, potom sa chyti zas a zas strati. Jaaaj, som necakal ze s tym bude takyto problem...
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..to potom musel chipovat nejaky fuser by som povedal, lebo taketo blbosti to nezvykne robit nikomu
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Taky se mi to zdá jako kravina na entou... Chce to čipaře a né nalívače.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

kým neprekročíš tých 1,5-1,6 alebo koľko je tolerancia čidla tak to do núdzaku kvôli turbu padať nebude, a ísť vyššie na TDS turbe je blbosť
problém bude v tom chipe, a možno v samotnom nastavení motora, keď nemáš rozvody, predvstrek + dávku na 100% tak to poriadne nikdy nepôjde
Little player
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2010, 21:58

Příspěvek od Little player »

skor chip, ked som mal tdckove turbo, islo to uplne bez zavad. Keby bol rozvod na hovno,alebo casovanie, tak dam najprv to dokopy a chipovanie neriesim. Zlata mechanika.....
Little player
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2010, 21:58

Příspěvek od Little player »

Este to nemam precipovane. Ciper mi povedal, ze td a tds maju rozdielne rj a tam je pes zakopany. Vraj bude treba asi emulator snimaca tlaku,nieje to take jednoduche...
Little player
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2010, 21:58

Příspěvek od Little player »

Ok, bolo treba nahrat cely soft z tds a potom este cipnut...
Uživatelský avatar
TheJaricek
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2012, 14:01

Elektrická kostka čerpadla z TDS na TD čerpadlo

Příspěvek od TheJaricek »

Dobrý den, potřeboval bych poradit popřípadě říct jestli to takto jde udělat?
Dobrý den, chci se zeptat na pár věcí nenašel jsem kde by to bylo řešený:
jedná se o auto bmw e36 325tds a byl tam dán motor který je jenom TD,
motor byl úspěšně přehozen ale nejde nastartovat.
Poznatky jsou takové:
Dlouho se staruje... dále když povolím vysokotlakou trubku která vede do vstřiku tak z ní nejde nafta (povolena byla hned u vývodu čerpadla)
Je možné že motor i s čerpadlem který je z TD nekomunikuje s řídící jednotkou motoru z TDS?
Co se pro to dá udělal popřípadě pozměnit aby to dávalo naftu a normálně jelo?
Dá se prohodit vrchní elektronická kostka která je na čerpadle z motoru TDS na motor TD která ovládá čerpadlo?
Doufám že mi někdo poradí nebo nejlépe dá odkaz kde se to řeší a úspěšně vyřešilo.
děkuji Jarda

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=115791

Jinak temá je tady řešeno a zatím se k tomu nikdo nevyjádřil.
Když tak jsem napište nějaké poznatky jestli to už někdo dělal nebo jestli to vůbec půjde. Děkuji Jarda
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

Cerpadlo td a tds je stejne, tady problem nehledej. El. hlavy se lisi rokem, pokud byla na puvodnim cerpadle jina hlava nez na tom co tam je ted tak to ani jet nemuze. Poznas to podle vyusteni prepadu
Odpovědět

Zpět na „BMW“