je na něj přístup zhoraelit píše:Neví někdo jak moc přístupný jen ten šroubek u BMP?
Cuka 2.0 tdi BMP VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ted jak procitam forum,mam asi stejny problem na Superbu II 2,0Tdi DPF 103kW BMP r.10.Najeto 64tis.Cuknuti a nekdy ten pazvuk se projevi nejvice kolem 2tis otacek pri zrychlovani na 2 az 3 od 1,5tis ot.
Na diagnostice zadna chyba..
Je u SupaII stejny recept,ty lopatky?Pristupnost,nejake zaludnosti?
Jak je to tady s EGR,jde take vyradit?
Nebo je vhodne zbavit se take DPFka?
Diky za rady
Na diagnostice zadna chyba..
Je u SupaII stejny recept,ty lopatky?Pristupnost,nejake zaludnosti?
Jak je to tady s EGR,jde take vyradit?
Nebo je vhodne zbavit se take DPFka?
Diky za rady
Tak zavadu stale resim v autorizovanem servise a zatim nic.Cuknuti se mi povedlo navodit pri jizde s technikem.Rikal,ze tim,ze je to okamzik nedokazi nic zmerit.Dostali nejake instrukce ze Skodovky,jak maji dal postupovat.Tak jsem zvedav.Uz me strasili,ze kdyz nic nenajdou vyndaji vstriky a cerpadlo a poslou na prohlidku do Sobeslavi.
Ma jeste nekdo tenhle problem u BMP motoru?vyreseny nejlepe:)
Zatim jsem tu precetl dve mozne priciny EGR a regulace turba..
Ma jeste nekdo tenhle problem u BMP motoru?vyreseny nejlepe:)
Zatim jsem tu precetl dve mozne priciny EGR a regulace turba..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Je to bolest motorů BMP a BMM.Vyřešeno zaslepením EGR ventilu a přehrání softu -1xpassat,1xoctávie .Od té doby ani ťuk.Zlepšil se i náběh turba a akcelerace.Vstřiky to nedělaj.Dělá to nepravidelné plnění turba,tak jak EGR přepouští zpět do sání.Možná pomůže i rozevření lopatek turba a tím zvýšení náběhu turba,které pak drobné výpadky od EGR lépe překlene.Dá se to vyzkoušet ůplně jednoduše,odpojit EGR ventil-konektor.Po nastartování motoru bliká žhavení,ale toho si nevšímat. A jet to projet.Pokud cukání zmizne,na 90% určitě ,tak je to EGR.Jinak upozorňuji,že autorizák si stím neporadil,ten jen chtěl měnit a měnit,atd.A posílat na expertýzu.Takže toto je nejlevnější řešení,jak zamezit cukaní.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Diky moc za informace:-)
Konci mi zaruka,zatim to resi v ni.Ale vubec me to nebavi,bez vysledku..Vyndavat vstriky tedy nechci.Moc v to neverim,akorat auto bude stat.Zrejme se obratim na tebe
jestli bys me vzal
(Stejne planuji v budoucnu u tebe upravu nahonu olej.cerpadla:-).
Ten Egr jsem chtel zkusit,ale priznam se jen jsem tusil,kde asi je,nekde u turba..a odpojil jsem jeden konektor a jel,rozsvitila se kontrolka motoru,ale zhaveni neblikalo a cuknuti se opet konalo.Takze jsem odpojil neco jineho..Auto je v servise,zkousel jsem je nasmerovat i na ten Egr.Ale dostali to za ukol primo z MB,to mi rikali,tak jsem opravdu zvedav,meli seznam asi 7veci,co maji udelat,zkontrolovat..
Konci mi zaruka,zatim to resi v ni.Ale vubec me to nebavi,bez vysledku..Vyndavat vstriky tedy nechci.Moc v to neverim,akorat auto bude stat.Zrejme se obratim na tebe


Ten Egr jsem chtel zkusit,ale priznam se jen jsem tusil,kde asi je,nekde u turba..a odpojil jsem jeden konektor a jel,rozsvitila se kontrolka motoru,ale zhaveni neblikalo a cuknuti se opet konalo.Takze jsem odpojil neco jineho..Auto je v servise,zkousel jsem je nasmerovat i na ten Egr.Ale dostali to za ukol primo z MB,to mi rikali,tak jsem opravdu zvedav,meli seznam asi 7veci,co maji udelat,zkontrolovat..
to rozevření lopatek to spraví určitě, je to nejjednodušší a vše zůstane fungovat tak jak má, navíc je to i nejlevnější, navíc si myslím, že ne vždy to musí to zaslepení EGRu vyřešit, kdo tomu hoví a ví proč to dělá a proč pomůže rozevření lopatek, musí mu být jasný, že ten EGR s tím nemá zase až tak moc společnýho (aspoň u toho cukání co jsem řešil už X-krát), navíc celej problém jestli tam je, se dá odzkoušet VAGem v základním nastavení na volnoběh 

Tak vcera mi auto dali,s tim jestli souhlasim to sam otestovat v provozu,at pak dam vedet,ze se domluvime co dal.Pry to zkouseli asi hodinu a zadny problem nenastal.Rekli mi,ze na me budou blikat dve kontrolky
Takze jsem se zeptal,zda odpojili Egr,oni ze ano..Dnes jsem s autem jezdil temer cely den a hodne km po meste,ani jednou to necuknulo.Dam tomu jeste zitrek a zavolam jim.Pocitove auto jede lip,je zivejsi a jede trosku vic odspodu.
Zatim to tedy opravdu vypada na Egr..
Jen tak jsem se zeptal i na to rozevreni lopatek,to mi rekli,ze v zadnem pripade nedelaji.
Pane Huml,co se da zjistit tim Vagem v zakladnim nastaveni na volnobeh?Lopatky,Egr?
Ja mam pocit,ze nemuzou namerit vubec nic,z toho,co mi rikaji.

Zatim to tedy opravdu vypada na Egr..
Jen tak jsem se zeptal i na to rozevreni lopatek,to mi rekli,ze v zadnem pripade nedelaji.
Pane Huml,co se da zjistit tim Vagem v zakladnim nastaveni na volnobeh?Lopatky,Egr?
Ja mam pocit,ze nemuzou namerit vubec nic,z toho,co mi rikaji.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Pokud tam dáš nový EGR tak to bude fungovat bez cukání,ale vydržíto tak 50tkm.Pak to začne znovu.Egr jsem zaslepil proto,aby nebylo zasraný sání jak na tatře.Teď je čistý a nikde nic není mastný.Rozevření lopatek je sice levnější,ale neřeší problém s bordelem v sání.
Po zaslepení EGR ventilu se zlepšila akcelerace v nízkých otáčkách,spotřeba šla malinko dolů.

Po zaslepení EGR ventilu se zlepšila akcelerace v nízkých otáčkách,spotřeba šla malinko dolů.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
To je možný že každý cukání má jiné příčiny.Mě se osvědčilo odpojit EGR ventil a pokud to přestane tak zaslepit a je klid.Až budu mít další auto na laborování,tak zkusím rozevřít ty lopatky,jestli to bude mít stejný ůčinek. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz