Cuka 2.0 tdi BMP VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

elit píše:Neví někdo jak moc přístupný jen ten šroubek u BMP?
je na něj přístup zhora
Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

Ted jak procitam forum,mam asi stejny problem na Superbu II 2,0Tdi DPF 103kW BMP r.10.Najeto 64tis.Cuknuti a nekdy ten pazvuk se projevi nejvice kolem 2tis otacek pri zrychlovani na 2 az 3 od 1,5tis ot.
Na diagnostice zadna chyba..

Je u SupaII stejny recept,ty lopatky?Pristupnost,nejake zaludnosti?
Jak je to tady s EGR,jde take vyradit?
Nebo je vhodne zbavit se take DPFka?

Diky za rady
Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

Tak zavadu stale resim v autorizovanem servise a zatim nic.Cuknuti se mi povedlo navodit pri jizde s technikem.Rikal,ze tim,ze je to okamzik nedokazi nic zmerit.Dostali nejake instrukce ze Skodovky,jak maji dal postupovat.Tak jsem zvedav.Uz me strasili,ze kdyz nic nenajdou vyndaji vstriky a cerpadlo a poslou na prohlidku do Sobeslavi.

Ma jeste nekdo tenhle problem u BMP motoru?vyreseny nejlepe:)
Zatim jsem tu precetl dve mozne priciny EGR a regulace turba..
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Je to bolest motorů BMP a BMM.Vyřešeno zaslepením EGR ventilu a přehrání softu -1xpassat,1xoctávie .Od té doby ani ťuk.Zlepšil se i náběh turba a akcelerace.Vstřiky to nedělaj.Dělá to nepravidelné plnění turba,tak jak EGR přepouští zpět do sání.Možná pomůže i rozevření lopatek turba a tím zvýšení náběhu turba,které pak drobné výpadky od EGR lépe překlene.Dá se to vyzkoušet ůplně jednoduše,odpojit EGR ventil-konektor.Po nastartování motoru bliká žhavení,ale toho si nevšímat. A jet to projet.Pokud cukání zmizne,na 90% určitě ,tak je to EGR.Jinak upozorňuji,že autorizák si stím neporadil,ten jen chtěl měnit a měnit,atd.A posílat na expertýzu.Takže toto je nejlevnější řešení,jak zamezit cukaní.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

Diky moc za informace:-)

Konci mi zaruka,zatim to resi v ni.Ale vubec me to nebavi,bez vysledku..Vyndavat vstriky tedy nechci.Moc v to neverim,akorat auto bude stat.Zrejme se obratim na tebe ;) jestli bys me vzal ;) (Stejne planuji v budoucnu u tebe upravu nahonu olej.cerpadla:-).
Ten Egr jsem chtel zkusit,ale priznam se jen jsem tusil,kde asi je,nekde u turba..a odpojil jsem jeden konektor a jel,rozsvitila se kontrolka motoru,ale zhaveni neblikalo a cuknuti se opet konalo.Takze jsem odpojil neco jineho..Auto je v servise,zkousel jsem je nasmerovat i na ten Egr.Ale dostali to za ukol primo z MB,to mi rikali,tak jsem opravdu zvedav,meli seznam asi 7veci,co maji udelat,zkontrolovat..
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to rozevření lopatek to spraví určitě, je to nejjednodušší a vše zůstane fungovat tak jak má, navíc je to i nejlevnější, navíc si myslím, že ne vždy to musí to zaslepení EGRu vyřešit, kdo tomu hoví a ví proč to dělá a proč pomůže rozevření lopatek, musí mu být jasný, že ten EGR s tím nemá zase až tak moc společnýho (aspoň u toho cukání co jsem řešil už X-krát), navíc celej problém jestli tam je, se dá odzkoušet VAGem v základním nastavení na volnoběh ;)
Klouzan
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: KV

Příspěvek od Klouzan »

Tak vcera mi auto dali,s tim jestli souhlasim to sam otestovat v provozu,at pak dam vedet,ze se domluvime co dal.Pry to zkouseli asi hodinu a zadny problem nenastal.Rekli mi,ze na me budou blikat dve kontrolky :) Takze jsem se zeptal,zda odpojili Egr,oni ze ano..Dnes jsem s autem jezdil temer cely den a hodne km po meste,ani jednou to necuknulo.Dam tomu jeste zitrek a zavolam jim.Pocitove auto jede lip,je zivejsi a jede trosku vic odspodu.
Zatim to tedy opravdu vypada na Egr..

Jen tak jsem se zeptal i na to rozevreni lopatek,to mi rekli,ze v zadnem pripade nedelaji.

Pane Huml,co se da zjistit tim Vagem v zakladnim nastaveni na volnobeh?Lopatky,Egr?
Ja mam pocit,ze nemuzou namerit vubec nic,z toho,co mi rikaji.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jedna věc je zaslepení EGRu a to jak se to chová, druhá věc je, že když ho vymění a znova zprovozní tak to bude dělat znova, vše jde bez problémů zkontrolovat diagnostikou
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Pokud tam dáš nový EGR tak to bude fungovat bez cukání,ale vydržíto tak 50tkm.Pak to začne znovu.Egr jsem zaslepil proto,aby nebylo zasraný sání jak na tatře.Teď je čistý a nikde nic není mastný.Rozevření lopatek je sice levnější,ale neřeší problém s bordelem v sání. :)
Po zaslepení EGR ventilu se zlepšila akcelerace v nízkých otáčkách,spotřeba šla malinko dolů.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

možná každej řešíme něco jinýho, ale co jsem řešil naposled, výměna EGRu v autorizáku nepomohla, akorát to majitele stálo prachy
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

To je možný že každý cukání má jiné příčiny.Mě se osvědčilo odpojit EGR ventil a pokud to přestane tak zaslepit a je klid.Až budu mít další auto na laborování,tak zkusím rozevřít ty lopatky,jestli to bude mít stejný ůčinek. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

mistře Humle,jak poznám přihlé lopatky na regulaci ve vagu?už občas cukám taky....
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v základním nastavení EGR ventilu
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Huml píše:v základním nastavení EGR ventilu
A pre tých začínajucich s VAG by som poprosil vysvetlit čo presne sledovať pri tom základnom nastavení. Ďakujem :)
micar
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 24 led 2008, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od micar »

Huml píše:
elit píše:Neví někdo jak moc přístupný jen ten šroubek u BMP?
je na něj přístup zhora
je to ten červík na asi 2,5 imbus ? je potřeba ho dotáhnout o 1 otáčku ??
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“