Vysoké(?) hodnoty váhy vzduchu?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Co třeba netěsnost v sání.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Pokud tam je stale hodnota 550 i pri jizde, je vadna vaha.550 je nahradni hodnota.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Vypadá to, že turbo přefukuje jak bejk, tím se váha dostane na horní limit a jednotka to vyhodnotí jako vadnou váhu a shodí ji na "nouzovou" hodnotu 550mg/r dřív, než spadne do nouze kvůli vysokému tlaku turba.

Takže by to chtělo lepší log.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
emc3250
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 říj 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od emc3250 »

No jo, log byl moc dlouhej. Myslel jsem ze se tam da najit kousek pouzitelnej.

Turbo prefukuje, to je pravda. Ale podle tohodle:
Obrázek
...to vypada ze tlak z turba nasleduje N75 - kdyz pomer sepnuti jde dolu, potom i tlak na turbu jde dolu a naopak. Ale pomer sepnuti jde porad nahoru i ve chvili kdy uz by nemel. Takze si myslim ze chyba neni ve vaznouci mechanice regulace turba, ale v necem co tomu turbu rika co ma delat.

Vaha nema hodnotu 550 porad. Vaha meni svoje hodnoty, akorat je porad vejs. Nekdy i o 500. Na volnobeh ma mit (pozadovano) 240, ma kolem 500. Pri zatezi splha az k 1250, misto 850 pozadavek.

Netesnost sani? To by tlak by nizsi a ne vyssi, ne?

dik,
E
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

N75 reaguje na tlak turba a reaguje správně. Tam chybu nehledej. Turbo přefukuje, tam tu chybu hledej. 850 je u váhy minimální požadavek 1250 je maximum, které jednotka vezme. Hodnotu větší už vyhodnotí jako zkrat na plus.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
emc3250
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 říj 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od emc3250 »

N75 reaguje na tlak turba??
Ja mel za to ze N75 OVLADA tlak turba. Ze cidlo tlaku G71 meri tlak v sani, ridici jednotka ho porovnava s mapou a na zaklade toho ridi N75 kterej ovlada podtlakovou banku, ktera taha za lopatky v turbu a tim je reguluje.

Ne?

A navic zkrat na plus by mel bejt v chybach, ale tam nic neni.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

No šak jo, dyť to píšu.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Při vypnutym motoru musí váha dávat 0 mgr
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

dhfool píše:Při vypnutym motoru musí váha dávat 0 mgr
mas to na 100% overeny ja to mam taky na 1250 a kámos take pri vypnutym...ty tam mas nulu?
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Na spotřebu to může mít vliv.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

no jde mi o to, zda mam shanet jinou vahu
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

padá to do nouzáku ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5184
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nová váha dává 1250 při vypnutým motoru.Mám novou a ani stará se nelišila.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Tak beru zpět, dokud si neověřím, proč mi to na diagu ukazuje 0....
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Dneska-> AWX - 0mg/r, AFN - 0mg/r, BMP - 0mg/r... tak já nevím...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“