Jestliže jsi měl dostatečně vychlazený motor, měla být i teplota chl. kapaliny přibližně stejná. Pokud jsi na čidle G-62 naměřil odpor asi 1300 Ohmů a VAG Ti ukázal 36°C, bylo by třeba změřit i teplotu chl. kapaliny. Případně vyndat čidlo a zkoušet ho měřit při různých teplotách a porovnávat s grafem. Pokud i zjistíš, že Ti ukazuje více a nijak se to neprojevuje na motoru po spuštění a následné jízdě /např. nepravidelným chodem nebo pocukáváním/, tak bych to nechal tak a využíval ten spínač pro studený /případně i teplý/ start, který jsi tam instaloval. Motor bude pracovat s nepatrně chudší směsí a výsledkem bude ekonomičtější jízda /nižší spotřeba/. Co se týká toho spínače pro start, tak je nejlepší pouze tlačítkový, který se po spuštění uvolní. Do obvodu by měl být připojen odpor do hodnoty asi 4000 Ohmů /tak aby start byl na "drc"/. Pokud bys použil pouze přepínač, který Ti odpojí čidlo G-62, bude odpor pro ŘJ nekonečný a ta si vezme teplotu z teploty paliva a nařídí aby bylo předžhavení v maximální délce. Zimní starty by tak nebyly na "drc", protože by tam nešlo více paliva, což je většinou u čerpadel, které mají více najeto zapotřebí.
