Ekologická nafta - MEŘO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Blionafta od Unicornu me taky zvedla spotrebu, v podstate jsem sel temer o litr nahoru,coz se me zda opravdu hodne,aspon v zimnim obdobi,to je absolutni nesmysl to tam tankovat, clovek neusetri nic a jeste si zasira zbytecne auto
Jinak SHELL v jihlave a v Tabore 32,90 !!!
Je ten jejich slavny FUEL SAVE necim slusne aditivovany, ze by se tim teoreticky dal v mensim mnozstvi redit vyfrit?
Mysleno tak ze klasickou naftou bych redil treba 1:3 a treba shell fuelsave rekneme 1:4 (za stejnych teplot).

Jinak SHELL v jihlave a v Tabore 32,90 !!!
Je ten jejich slavny FUEL SAVE necim slusne aditivovany, ze by se tim teoreticky dal v mensim mnozstvi redit vyfrit?
Mysleno tak ze klasickou naftou bych redil treba 1:3 a treba shell fuelsave rekneme 1:4 (za stejnych teplot).
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
LADAIII píše:Blionafta od Unicornu me taky zvedla spotrebu, v podstate jsem sel temer o litr nahoru,coz se me zda opravdu hodne,aspon v zimnim obdobi,to je absolutni nesmysl to tam tankovat, clovek neusetri nic a jeste si zasira zbytecne auto![]()
Jinak SHELL v jihlave a v Tabore 32,90 !!!
Je ten jejich slavny FUEL SAVE necim slusne aditivovany, ze by se tim teoreticky dal v mensim mnozstvi redit vyfrit?
Mysleno tak ze klasickou naftou bych redil treba 1:3 a treba shell fuelsave rekneme 1:4 (za stejnych teplot).
mě by zajímalo co tvoje trysky, já jsem už několikrát zkusil že pokud jsou zadrbané karbonem zvedeji spotřebu o litr, stačí vytahat ven vstřiky a očistit,
já to dělal před několika hodinami palivoměr prostě padal, výfuk smrděl a po startu kouřil
nyní je to super vše OK

bionaftu uz tam nedam nebylo to dobry. damam jen SM30 + vyfrit+ novej olej+kapec benalu. spotreba je porad stejna jako na naftu.
ale vyfrit co mam vyjeud a uz jedu jen novej olej ej to bez starosti a jistota,ze se nic nestane. nechal sem uz aj auto stat mesic bez jizdy v zhruba 13 stupnich nad nulou 70% olej a pohoda
ale vyfrit co mam vyjeud a uz jedu jen novej olej ej to bez starosti a jistota,ze se nic nestane. nechal sem uz aj auto stat mesic bez jizdy v zhruba 13 stupnich nad nulou 70% olej a pohoda
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 309
- Registrován: 10 úno 2009, 18:04
- Bydliště: Hradecko
Odpovědi: 0
taky mě to taky nějak zakouří(zahulí), asi bych taky něco takovýho měl dělat ale když čtu oceláček kudla-nepoškrábu trysku? nevím teda kolik toho tam bude a jak to bude tvrdý ale měl sem na mysli třeba kartáček na zuby, nebo memáš vyzkoušenný nějaký rozpoustědlo?slovacek.milos píše:já právě čistil trysky už se mi to uas po startu rozkouřilo a v pohodě tupým nožíkem a oceláčkem,chose0007 píše:dekuji za reklamu(stale skladem - pouze jen 5litrovky)
kdyby aditivum nebylo tak je karbon jak kámen, palivová soustava zadrbaná, a na nastavovači zaschlý sajrajt, miloš
jinak ohledně toho aditiva, kolik dáváš?
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
teď jsem bral několikrát u unikornu ekonaftu a přijde mi zase jako stará dobrá řepka, vůbec nepění, voní po řepce, spotřeba docela dobrá. Bral jsem za 30,7Kč, jaký máte zkušenosti?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33543
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já osobní ne, ale co dělím JTD stillo 1,9 tak v pohodě jezdí jednu nádrž bere eko ubicorn veselí druhou naftu jak se podaří,MirekX píše:teď jsem bral několikrát u unikornu ekonaftu a přijde mi zase jako stará dobrá řepka, vůbec nepění, voní po řepce, spotřeba docela dobrá. Bral jsem za 30,7Kč, jaký máte zkušenosti?

- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
protože ONO šlo s bionaftou ze 30,9 na 32,5 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

