Vypustny srob

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

junix
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 12 dub 2010, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: PK

Vypustny srob

Příspěvek od junix »

Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavu :) vraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky :) Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat :)
O2 Scout 2008 BMM
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

vanu sundavat nemusis, ale prevrtat o cislo, udelat zavit a dat puzdro na lepidlo. nebo najit hrubsi sroub z jinyho auta. kazdopadne ty 2podlozky to je na odstrel toho smotajeva. az ti nekde vybleje olej, tak super.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
junix
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 12 dub 2010, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: PK

Příspěvek od junix »

No...tak hadam cestu do tatier to vydrzi....600km dokopy...Este si spominam....ze ten srob namazal nejakym silikonom...Aj okolo podloziek a hlavy...aj zavitovu cast....teoreticky by to mohlo drzat...Keby ne...oprava pojde na jeho triko......
O2 Scout 2008 BMM
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

junix píše:No...tak hadam cestu do tatier to vydrzi....600km dokopy...Este si spominam....ze ten srob namazal nejakym silikonom...Aj okolo podloziek a hlavy...aj zavitovu cast....teoreticky by to mohlo drzat...Keby ne...oprava pojde na jeho triko......
no krasna prasecinka, udelat novej zavit...
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

bomba co? ja taky obcas musim neco tak nejak pytlikovat, ale tohle je silny kafe (LOL) (LOL) (LOL)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Re: Vypustny srob

Příspěvek od jear ewing »

junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavu :) vraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky :) Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat :)
Pro mě neuvěřitelná věc:
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

To je ojeb s tým strhnutým koncom závitu. Strhnutý koniec závitu žiadna podložka nerieši (ani dve ). Ten mamľas tam natočil zátku cez závit a preto nešla dotiahnuť a použil podložky a ešte neviem čo na utesnenie.
RADA : Vrátiť auto a trvať na tom , že zátka musí isť zatočiť aj vytočiť rukou ( samozrejme nezatiahnutá a bez oleja ).
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Power156 píše:
junix píše:No...tak hadam cestu do tatier to vydrzi....600km dokopy...Este si spominam....ze ten srob namazal nejakym silikonom...Aj okolo podloziek a hlavy...aj zavitovu cast....teoreticky by to mohlo drzat...Keby ne...oprava pojde na jeho triko......
no krasna prasecinka, udelat novej zavit...
nevím jaká prasečinka kup si opravnou sadu na výpustné šrouby

naprosto jednoduché řešení na který musíš být připraven když na šroub makaš


je to stejný jako když se ti prorazí prst přes sracák taky nechodíš s posraným prstem

;)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

slovacek.milos píše:
Power156 píše:
junix píše:No...tak hadam cestu do tatier to vydrzi....600km dokopy...Este si spominam....ze ten srob namazal nejakym silikonom...Aj okolo podloziek a hlavy...aj zavitovu cast....teoreticky by to mohlo drzat...Keby ne...oprava pojde na jeho triko......
no krasna prasecinka, udelat novej zavit...
nevím jaká prasečinka kup si opravnou sadu na výpustné šrouby

naprosto jednoduché řešení na který musíš být připraven když na šroub makaš


je to stejný jako když se ti prorazí prst přes sracák taky nechodíš s posraným prstem

;)
(LOL)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

(LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
lib
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 lis 2006, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od lib »

udělej si závit M15x1.5 a k tomu novou zátku a je to jak nový
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Re: Vypustny srob

Příspěvek od leguan »

jear ewing píše:
junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavu :) vraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky :) Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat :)
Pro mě neuvěřitelná věc:
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
25NM to asi nebude je to 30 NM za předpokladu že zavit je ok a davaš novej šroub s těsnící podložkou
Tiguan 2 2.0 tdi
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Re: Vypustny srob

Příspěvek od leguan »

jear ewing píše:
junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavu :) vraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky :) Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat :)
Pro mě neuvěřitelná věc:
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
25NM to asi nebude je to 30 NM za předpokladu že zavit je ok a davaš novej šroub s těsnící podložkou
Tiguan 2 2.0 tdi
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Re: Vypustny srob

Příspěvek od leguan »

jear ewing píše:
junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavu :) vraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky :) Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat :)
Pro mě neuvěřitelná věc:
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
25NM to asi nebude je to 30 NM za předpokladu že zavit je ok a davaš novej šroub s těsnící podložkou
Tiguan 2 2.0 tdi
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Re: Vypustny srob

Příspěvek od jear ewing »

leguan píše:
jear ewing píše:
junix píše:Zdravim, dnes pri vymene oleja sa mechanikom podarilo strhnut zavit na ol. vani ale iba ciastocne...a aj to na konci srobu....ked to beriem, tak zaciatkom myslim hlavu :) vraj to vypodlozil 2 podlozkami a potom to slo dotiahnut...Ja si myslim ze tam mal vyrezat novy zavit, ale asi sa mu v tom horku do prace nechcelo, tak to vyriesil podomacky :) Nejdu mi do hlavy akurat tie 2 podlozky....dava sa to bezne ked je iba ciastocne ten zavit strhnuty...Presakovanie tazko zistim....kazdu chvilu ten dekel sa mi dolu nechce davat :)
Pro mě neuvěřitelná věc:
šroub na vaně se konkretně u Octavie I dotahuje na 25 Nm, momentový klič pro hobby kutily stoj cca.700,-Kč, co je to za hovado, že si nemůže ten klíč koupit.
Já se opravou vozů neživím a mám doma 3.ks momentových klíčů do 500.Nm, už k němu nikdy nejezdi, kup si opravnou sadu závitu, v klidu si vanu sundej převrtej zavit a máš pocit z dobře udělané práce.
25NM to asi nebude je to 30 NM za předpokladu že zavit je ok a davaš novej šroub s těsnící podložkou
Je tam dokonce 30 Nm (diesel a 2.0 benzín), 20 Nm (1.6 benzin), 40 Nm (1.8 20 v a 1.8 T benzín) dle díl. příručky

V praxi je to jedno jestli 25, 30, 35, 40 nebo 45 u hliníkových ol. van je to známá věc, že se ten závit strhne (nestrhne se to na 45.Nm ale na 2. násobné hodnotě)- i já jsem ho strhl ale to mi bylo 18 a poprvé jsem měnil olej, neměl jsem momentový klíč, dělal jsem to obyčejným očkovým klíčem.
Kdo se tím živí musí mít momentový klíč, dotáhne šroub a neuvažuje nad tím zda ho dotáhl správně (cvakne a je to hotov), kára musí co nejdřív opustit dílnu a ne zabírat místo a odhadem dotahovat šrouby.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“